• بالاخره و پس از گذشتن مدتی نسبتا طولانی، رای محاکمه مایکروسافت با کمیسیون تجارت فدرال در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد، در هفته‌های آینده صادر خواهد شد. این محاکمه تا به حال افشاگری‌های بسیاری را به همراه داشته است، از ساخت و توسعه عنوان Indiana Jones توسط استودیو MachineGames و توسعه عنوان Project Dragon توسط IO Interactive گرفته تا اطلاعات گوناگونی درباره بودجه ساخت عناوین Horizon Forbidden West و The Last of Us Part 2.

     

    موارد گفته شده تنها بخشی از اطلاعات فاش شده را نشان می‌دهد. در ادامه فاش شدن این اطلاعات مهم، در اسناد دادگاه (صفحه 48) شاهد ادعای مایکروسافت در رابطه با عرضه پلی استیشن 5 اسلیم در امسال هستیم. در این بیانیه آمده است:

    “پلی‌استیشن نیز نسخه دیجیتال ارزان‌تری را به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند. انتظار می‌رود که سونی، پلی‌استیشن اسلیم را در اواخر سال جاری با این قیمت عرضه کند”.

     

    البته هنوز سونی در دست توسعه بودن نسخه جدیدی از PS5 را تایید نکرده است، هر چند شایعاتی در مورد عرضه PS5 با درایو دیسک جدا شدنی وجود دارد. تام هندرسون از Insider Gaming گزارش داده که درایو این کنسول از طریق درگاه USB-C قابل اتصال خواهد بود. طبق گزارش‌ها، همراه با کنسول‌هایی که دراید جدا شدنی دارند، بسته‌ای وجود خواهد داشت که درایو را درون خود جای می‌دهد.

    با این حال، ظاهرا هیچ تغییر سخت افزاری عمده‌ای در این کنسول رخ نخواهد داد. همچنین مشخص نیست که آیا بیانیه مایکروسافت به PS5 Slim اشاره می کند یا کنسول دیگری را هدف قرار داده است. طبق گزارش ها، تولید مدل جدید در آوریل 2023 آغاز شده و بر طرق برنامه‌های سونی، در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا تولید مدل‌های فعلی تا تعطیلات 2023 متوقف خواهد شد.

     

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    خواندن
    با پیش خرید Dead Space 2 ،Dead Space Remake را به صورت رایگان در Steam دریافت کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها