• به گزارش یوروگیمر، مگی رابرتسون بازیگر نقش Orin the Red را در Baldur’s Gate 3 بازی خواهد کرد. حضور رابرتسون برای طرفداران بازی‌های ویدیویی آشنا خواهد بود، زیرا او قبلا نقش آنتاگونیست دهکده رزیدنت اویل، لیدی دیمیترسکو را بازی می‌کرد. شخصیت Orin the Red قرار است به عنوان یک شخصیت متضاد و جدید در این بازی ظاهر شود که در طول بازی، برای آزمایش بازیکنان ظاهر می‌شود.

    اخیرا جزییات گوناگونی از بازی Baldur’s Gate 3 فاش شده است، از جمله این نکته که تجربه کامل این عنوان RPG، بین 75 تا 100 ساعت زمان نیاز دارد. در طی یک نمایشگاه این هفته، توسعه دهنده این بازی یعنی استودیو Larian تیزر جدیدی از این بازی منتشر کرد که برخی از ویژگی‌های آن را درون خود جای می‌داد.

    بازیکنان به یک نوار لغزنده بلوغ برای تنظیم سن شخصیت دسترسی خواهند داشت و شخصیت‌های Tiefling می‌توانند شاخ‌های خود را با رنگ‌های گوناگون سفارشی سازی کنند. این استودیو همچنین در مورد Class های گوناگون بازی صحبت کرد، به گونه‌ای که برخی از کلاس های قدرتمندتر در اواخر بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

    بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 3 آگوست برای PS5 و در تاریخ 6 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. دموی این بازی در حال حاضر برای صاحبان رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.

     

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خواندن
    بازی Returnal در 15 فوریه (26 بهمن) بر روی رایانه شخصی عرضه می شود

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها