رسانه ورنا پلاس سعی دارد با نقد و بررسی بازی های ایرانی اعم از موبایلی و کامپیوتری در انواع ژانرها کمک به دیده شدن بازی ها در میان گیمرهای ایرنی کند.

تیم رسانه ورنا پلاس در زمان بین 3 روز الی یک هفته سعی می کند بازی شما را به بهترین نحو نقد و بررسی کند و از 2 روز الی یک هفته آن را در صفحه اصلی سایت نشان دهد.

مقاله بررسی بازی شما همیشه در سایت در صفحه نقد و بررسی بازی های ایرانی قرار خواهد گرفت.

بسته به مقدار نقد و بررسی بازی شما هزینه بررسی آن بین 130 هزار تومان الی 250 هزار تومان می باشد.

بنر بازی شما در شبکه های اجتماعی رسانه ورنا پلاس هم قرار داده می شود و اگر تریلر یا گیم پلی از بازی داشته باشید آن را هم در اینستاگرام، آپارات رسانه و در زیر مقاله قرار می دهیم.

بازی های سال 1399 ایران
Contact Us

برای درخواست نقد و بررسی بازی خود می توانید با شماره درج شده در صفحه تماس با ما و یا در قسمت پایین سایت یا به ایمیل رسانه با نشانی services@vornaplus.com برای ما درخواست نقد و بررسی خود را سفارش دهید.

در درخواست خود لینک دانلود بازی را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم بازی شما را مورد بررسی قرار دهیم.

دیگر خدمات رسانه ورنا پلاس انتشار اخبار بازی های شما بازیسازان است. ما رایگان اخبار بازی های شما را در سایت قرار می دهیم، می توانید نشر اخبار مربوط به بازی، استودیو و… خود را به ما بسپارید.

دیگر خدمات رایگان رسانه ورنا پلاس معرفی استودیو شما و قرار دادن آن در لیست بازی سازان ایرانی در صفحه معرفی بازی سازان ایرانی است.

ناکنون رسانه ورنا پلاس موفق شده است به بازدید ماهانه 5 هزار نفر از طریق گوگل دست پیدا کند و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازدید های بیشتری را به سمت سایت رسانه جذب کنیم تا بازی های شما بازیسازان گرامی هرچه بیشتر از قبل دیده شوند.

064E2Bcf Bec7 4071 A498 2C50C0F2D83A

تازه ترین ها