• نام کامل: سابزیز (ققنوس شناگر)

    سال تأسیس: 1395

    نام مدیر: شهاب سلمانپور

    زمینه کاری: ساخت بازی های رایانه ای، انیمیشن و مدلهای 3 بعدی

    نام نفرات تیم و وظایف آنها: استدیو به صورت تک نفره فعالیت دارد و افراد حاضر در پروژه ها، به صورت ثابت و رسمی فعالیت ندارند.

    تاریخچه: استودیو به صورت مستقل و تک نفره توسط شهاب سلمانپور شکل گرفت و هدف آن ساخت بازیهای باکیفیت در سطح داخلی و جهانی بود. سابقه ریمستر کردن بازیهای پرطرفداری مانند شاهزاده پارسی و همچنین دو بازی در حال ساخت را دارد. تمرکز استودیو در ابتدا برای پلتفرم رایانه های شخصی است. بازیهای دیگری هم قبل از تشکیل استودیو ساخته شده که به سالهای 85 تا 92 برمیگردد که عرضه نشده اند.

    بازیهای ساخته شده:

    روز نابودی

    بازی الهام گرفته از عنوان نیمه جان است که داستان آن درباره خانه واقعی انسان است که آیا از جایی دیگر آمده ایم و چگونه تکامل یافته ایم. بازی سبک ترس و ماجراجویی را همراه با حل پازل پیش میگیرد و یک سه گانه به حساب می آید که قسمت اول آن، در مراحل پایانی ساخت به سر میبرد.

    Ruined Day 2 1

    برای اطلاعات بیشتر به سایت استودیو سابزیز سر بزنید.

    گردخت

    جدید ترین محصول شرکت بازی گردخت است که در مراحل اولیه ساخت است. این بازی راجع به زنان اساطیری سرزمین پارس است که با داستانی کاملا جدید و جهان پسند، زندگی دختری پارسی را روایت میکن که با شیردلی تمام مقابل خطرهایی ایستادگی میکند که همه از آنها فراری اند. این با همکاری چند طراح غیر ایرانی در حال توسعه است.

    Gordokht2

    برای اطلاعات بیشتر به سایت استودیو سابزیز سر بزنید.

    راه های ارتباطی با مدیر از طریق ایمیل: subzizasd@gmail.com

    سایت استودیو سابزیز: www.subziz.com

    جهت ارتباط با رسانه ورنا پلاس برای معرفی استودیو خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با شماره های درج شده در واتس آپ یا تلگرام پیام دهید تا فایل معرفی استودیو خود را دریافت کنید.

    خواندن
    VCT Game Studio

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها