• اگر شما هم از آن دست گیمر هایی هستید که به بازی های آنلاین و رقابت و گذراندن وقت با دیگران و دوستانتان علاقه مندید، باید حسابی خوشحال باشید چرا که بازی های زیادی با تمرکز بر روی بخش آنلاین و به صورت کاملا رایگان بر روی کامپیوترتان در دسترس شما قرار دارد که میتوانید از تجربه آن ها حسابی لذت ببرید . در این مقاله قصد داریم تا چند تا از این عناوین را با یکدیگر بررسی کنیم.

     با ورناپلاس تا آخر مقاله بازی های آنلاین و رایگان کامپیوتر همراه باشید .

    Dota 2

    Dota 2 Cover 1920X1080 1

    بازی Dota 2  را احتمالا تمام کسانی که اهل ویدیوگیم هستند بشناسند . یک بازی بسیار قدیمی که هنوز هم در خیلی موارد در صدر جدول بسیاری از رقابت ها جای میگیرد. 

    Dota 2 بیش از صد قهرمان قابل بازی در آن وجود دارد و بازی آنقدر متنوع ، سرگرم کننده و اعتیاد آور است که با وجود گذشت مدت زمان بسیار زیاد از آن اما هنوز هم مخاطبین زیادی تمام وقت خود را برای بازی کردن فقط صرف آن میکنند. Dota 2 به صورت کاملا رایگان در دسترس مخاطبان کامپیوتر قرار دارد و برای اجرای آن به سیستم قوی هم نیازی نخواهید داشت .

    Cs : Go

    Counter Strike Global Offensive

    بازی Cs : Go از بازی هایی است که با وجود این که مدت های زیادی از عرضه ی آن میگذرد اما هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد و در بین مخاطبین محبوب است. 

    حتما شما هم تا به حال یکی از نسخه های سری محبوب کانتر استرایک را تجربه کرده اید. حال باید گفت عنوان Cs : Go یک بازی شوتر اول شخص آنلاین و رایگان است که میتوانید آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود داشته باشید و از بازی کردن آن لذت ببرید .

    Apex Legends

    Apex Featured Image

    اگر به شوتر های بتل رویال علاقه دارید باید به شما این خبر خوب را دارد که بازی Apex Legends یکی از بهترین های این سبک است که کاملا رایگان برای علاقه مندان در دسترس است.

    خواندن
    15 بازی گرافیکی که طرفداران انتظار عرضه آن‌ها را دارند

    Apex Legends یک بازی شوتر اول شخص بتل رویال است که گیم پلی سریعی دارد و با جذابیت های فراوانش میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نگه دارد .

    Fortnite

    352A38B67Caa5Fc6Cf2169F3B7Bb281B

    مهم نیست به این بازی علاقه اشته باشید یا نه . مهم این است که این بازی کارش را به خوبی انجام میدهد . بازی Fortnite یکی از بازی های محبوب و بسیار پرطرفدار این چند سال اخیر است که گیم پلی بسیار سریع و چالشی را ارائه میدهد و اگر به آن عادت کنید دل کندن از آن برایتان سخت خواهد شد . بازی Fortnite در سبک شوتر سوم شخص قرار دارد که حسابی میتواند شما را سرگرم کند .

    Call Of Duty Warzone

    1 40 1

    قطعا هر جا بحث بازی های آنلاین باشد بدون شک نام یکی از نسخه های سری ندای وظیفه هم به گوش میرسد . اما در این چند ساله نسخه ای از این فرانچایز محبوب به نام Call Of Duty Warzone  حسابی در بین هوادارن جا خوش کرده است و با توجه به رایگان بودنش و استقبال خوب هوادارن و هم چنین پشتیبانی خوب اکتیویژن از این بازی Call Of Duty Warzone  قطعا از بهترین بازی هایی است که میتوانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید . البته فراموش نکنید که Call Of Duty Warzone  به آپدیت های سنگین و سیستم نسبتا خوبی برای اجرا نیاز دارد .

    قطعا بازی های آنلاین و رایگان زیاد دیگری بر روی پلتفرم استیم و اپیک و .. قرار دارد که میتواند شما را سرگرم کند . بازی های مختلق در سبک ها و ژانر های مختلف . اگر علاقه دارید تا با بازی های بیشتری آشنا شوید بهتر است تا در کامنت ها به ما بگویید تا بخش های دیگری هم برای این مقاله در نظر بگیریم . ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید .

    رسانه ورنا پلاس را در اینستاگرام و آپارات هم دنبال داشته باشید.

    خواندن
    10 بازی برتر 2022 از دید Game informer

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    1 دیدگاه

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها