• تقریباً 2 سال از عرضه دو کنسول Xbox Series s و PS5 گذشته و هر کدام از آنها کلی وسایل جانبی جذاب عرضه کرده اند که در این مقاله فقط به مانیتور مخصوص کنسول Xbox Series S پرداخته ایم. 

    برای خواندن ادامه مقاله بررسی مانیتور XScreen Xbox Series S با رسانه ورنا پلاس همراه باشید.

     

    نام این دستگاه XScreen است و اندازه صفحه نمایش آن 11.6 اینچ است که از اندازه صفحه نمایش لپتاپ ها کوچک تر است ولی کیفیت نمایش بالا و 1080p ips 60hz دارد که فقط در رنگ سفید می توانید آن را خریداری کنید.

    در هنگام وصل کردن مانیتور به کنسول همزمان درگاه HTMI و USB مانیتور به درگاه های کنسول وصل می شود که باعث انتقال تصویر و اطلاعات از کنسول به صفحه نمایش است. به همراه مانیتور دو مهره به همراه پیچ وجود دارد که بهتر است آن ها را برای محکم نگه داشتن صفحه نمایش به کنسول استفاده کنید ولی بدون آن ها هم می توانید از دستگاه استفاده کنید ولی با اینکار امنیت بیشتری برای دستگاه فراهم می کنید.

    یکی از مشکلاتی که در حین استفاده از این دسنگاه دارید اینست که فقط خروجی کابل پاور و کارت حافظه خارجی دستگاه بیرون می ماند و بقیه خروجی ها از جمله مهمترین آنها که شامل خروجی سیم LAN هم می شود و شما برای بازی های آنلاین باید به اینترنت وایرلس بسنده کنید.

    از جذابیت های دیگر این صفحه حالت 180 درجه آن است شما می توانید تا زاویه 180 درجه مانتیور را بچرخانید و کنسول را به حالت افقی قرار دهید تا مانیتور دقیقاً در روبه روی صورت شما قرار گیرد و حالت ارگونومی درست بدن شما حفظ شود تا به دردهای گردن و کمر دچار نشوید.

    در هر زاویه که مانیتور را قرار دهید به محکمی سر جای خود می ماند و از این بابت دستگاه محکمی است. دستگاه بسیار ظریف و زیبا ساخته شده و می توانید آن را برای همیشه به دستگاه خود وصل کنید و با باز و بستن صفحه نمایش کنسول شما روشن و خاموش می شود و به خوبی با کنسول شما کار می کند، اگر هم بخواهید فقط مانیتور را خاموش کنید می توانید با فشردن دکمه خاموش جداگانه مانیتور آن را خاموش کنید.

    خواندن
    بررسی Gamevice Flex
    Img 5636
    Xscreen Latch
    Xscreen For Xbox Series S 1625668474000

    در جلوی صفحه نمایش دستگاه دو خروجی صدا وجود دارد که می تواند صدای بسیاری زیادی را از خود خارج کند ولی صدای آن نسبت به تلویزیون های گران تر و یا لپتاپ های گیمینگ کیفیت کمتری دارد. دکمه های جلوی صفحه نمایش شامل تنظیم صدا، تنظیم نور، دکمه پاور و دو دکمه با کاربری متفاوت است. قیمت این دستگاه 250 دلار است و برای آن می توانید جداگانه کیف و مهره و پیچ با رنگ های متفاوت را خریداری کنید.

    اگر کنسول Xbox Series S دارید و دوست دارید کنسول خود را به یک لپتاپ گیمینگ تبدیل کنید و یا در مواقعی که به مانیتور یا تلویزین دسترسی ندارید می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

    رسانه ما را در اینستاگرام و آپارات هم دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها