• در سال 2021 که دستگاه Nintendo Switch با صفحه نمایش Oled عرضه شد یکی از محبوب ترین دستگاه های گیمینگ است که می توانید داشته باشید و تجربه بازی تک نفره و چند نفره فوق العاده داشته باشید. برای خواندن ادامه مقاله بررسی کنسول Nintendo Switch Oled با رسانه ورنا پلاس همراه باشید.

    صفحه نمایش این دستگاه 7 اینچ است که از سری های قبلی خودک کمی بزرگ تر است و با نمایش رزولوشون 720p و نشان دادن رنگ های بیشتر در کنار مصرف باتری کمتر باعث می شود که ارزش خرید آن بسیار زیاد شود.

    در این سری فضای دستگاه دو برابر شده و از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت رسیده ولی هنوز هم برای داشتن کلی بازی باید از SD Card استفاده کنید. از خوبی های داشتن این کنسول سبک و قابل حمل بودن و بازی کردن در بیرون از خانه است. 

    این سری از دستگاه های Nintendo Switch نگه دارنده آن بهتر از قبل شده و برخلاف سری های قبلی که فقط در بخشی از دستگاه قرار داشتند و حس امنیت زیادی انتقال نمی دادند، اینبار کل پشت دستگاه را دربر گرفته است. جوی کان ها و کنسول شامل سنسور های حرکتی است که تجربه بازی شما را بهتر و روان تر از قبل کرده است.

    جوی کان های آن 20 ساعت خارج از کنسول قابل استفاده هستند و برای شارژ کردن آنها باید به دستگاه وصل کنید. این سری در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده که جوی کان های آن هم مشکی و سفید هستند ولی اگر می خواهید رنگ های متفاوت بیشتری داشته باشید می توانید جوی کان های رنگی آن را جداگانه خرید کنید.

    Oled Switch Header 1 Scaled 1
    05Cb4Tsol4Or6Ejzlooamiw 2

    قدرت خروجی صدای کنسول چند برابر شده و مات بودن صفحه نمایش آن به شما اجازه می دهد در بیرون از خانه و در جاهایی که نور زیاد است به راحتی بازی کنید.

    خواندن
    معرفی 3 لپ تاپ گیمینگ زیر 50 میلیون تومان

    می توانید دستگاه خود را به مانیتور و یا تلویزیون هم وصل کنید که توسط نگه دارنده کنسول که هم دستگاه را شارژ می کند و هم با داشتن پورت Lan و پورت HTMI می توانید برای دانلود بازی و بازی های آنلاین با سرعت بیشتری بازی کنید که در سری های قبلی نبود و هم با وصل کردن سیم HTMI می توانید بازی خود را در تلویزیون بازی کنید.

    با جدا کردن دو جوی کان از کنسول می توانید به صورت دو نفره بازی ها را تجربه کنید که به دلیل ساده بودن بازی ها و کاربری راحت جوی کان ها بهترین کنسول برای بازی های خانوادگی و دوستانه است.

    Gadgetmatch Nintendo Switch Oled Model Featured
    Hero Image

    سری قبلی Nintendo Switch Oled که با نام Nintendo Switch Light عرضه شد مشخصات آن 32 گیگ حافظه، 5.5 اینچ اندازه صحفه نمایشگر با رزولوشون 720p است که قیمت آن در بازار 6,500,000 تومان است ولی با هزینه بیشتر و خرید سری جدید قطعاً دستگاه قوی تری در دست خواهید داشت.

    سری Nintendo Switch Oled در بازار با قیمت 11,500,000 تومان است و با لینک زیر می توانید آن را خریداری کنید.

    اینستاگرام و آپارات رسانه ورنا پلاس را دنبال داشته باشید.

    تریلر معرفی کنسول Nintendo Switch Oled

    Nindendo Switch Oled 10
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها