• این روز ها با گسترش بازی ها بر روی پلتفرم موبایل مخاطبین بیشتری برای سرگرم شدن و بازی کردن روی به بازی های موبایلی آورده اند . حال در این بازار گسترده از بازی های متنوع اگر قصد دارید تا سرگرم یک هنوان آنلاین خوب شوید تا بتوانید با دوستانتان اوقات مفرحی داشته باشید و یا حتی بتوانید در بازی با دیگران دوست شوید در لیست زیر چند تا از بهترین بازی های آنلاین موبایل را به شما معرفی کرده ایم . با ورناپلاس همراه باشید . 

     

    Pub G Mobile

    Pubg Mobile Header

    احتمالا اکثر مخاطبان نام بازی پاب جی را شنیده اند . زمانی که پاب جی به بازار معرفی شد خیلی سریع جای خود را دربین بهترین و پرفروش ترین بازی های روز پیدا کرد و مخاطبین زیادی را به سمت خود کشاند و حتی میتوان گفت یکی از دلایلی که سبک بتل رویال چه در بین مخاطبین چه دربین سازندگان به سبکی محبوب تبدیل شده ، عرضه ی موفق بازی پاب جی موبایل بود . 

    اگر شما هم قصد دارید تا با دوستانتان یا به تنهاییی در یک عنوان واقعا با کیفیت نبرد های هیجان انگیز را تجربه کنید پاب جی موبایل را نصب کرده و از آن لذت ببرید . 

     

    Apex Legends Mobile

    1366 2000

    بازی ایپکس لجندز یک عنوان شوتر و بتل رویال بود که برای کامپیوتر های شخصی به صورت رایگان عرضه شد و بعد از گذشت چند روز چند ملیون مخاطب جذب کرد و همه ی رکورد ها را جا به جا کرد . در آن دوره اکثر گیمر ها و استریمر های مشهور همگی به تجربه ی ایپکس لنجندز میپرداختند . 

    حال بعد از گذشت مدتی این بار این بازی هیجان انگیز برای پلتفرم موبایل در دسترس مخاطبین قرار گرفته و از کیفیت بالایی هم برخوردار است . پس اگر شما هم به تجربه ی یک عنوان شوتر و بتل رویال متفاوت و جذاب علاقه مند هستید همین حالا ایپکس لجندز وبایل را بر روی گوشی خود نصب کنید . 

    خواندن
    15 بازی از بین برترین عناوین مخفی کاری

     

    Genshin Impact

    Genshin Impact Header

    گنشین ایمپکت متفاوت ترین بازی این لیست است . در این بازی از نبرد با دیگران و ارتقای کاراکترتان با جایزه هایی که دریافت میکنید خبری نیست و با یک عنوان نقش آفرینی و جهان باز رو به رو هستیم که از نظر گرافیکی شاید بهترین گرافیک را در بین بازی های موبایلی ارائه دهد و شما را در یک ماجرای زیبا و داستانی طولانی مدت قرار دهد که میتوانید با دوستانتان یا به تنهایی به تجربه ی این دنیا بپردازید . 

    اگر به این سبک از بازی ها علاقه مندید و دوست دارید تا روی گوشی موبایلتان هم آن را تجربه کنید گنشین ایمپکت را بازی کنید . 

     

    Fortnite

    67Oben

    بعید میدانم کسی باشد که اخبار بازی های ویدیویی را دنبال کند ولی نامی از بازی فورتنایت نشنود . بازی فورتانیت که یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آنلاین منتشر شده در هر سبکی میباشد و بسیاری از افراد مشهور را هم به خود معتاد کرده است . 

    جالب است بدانید درآمد فورتنایت در یک سال از مجموع در آمد سی و پنج کشور بیشتر بوده است که این خود نشان دهنده این است که فورتنایت تا چه اندازه مخاطب دارد . با وجود تمام نفد هایی که به فورتنایت میشود اما باید گفت که اگر به بازی های آنلاین و بتل رویال علاقه مندید ، فورتنایت بازی است که هم از کیفیت بالایی برخوردار میباشد هم از ایده های خلاقانه و جدیدی استفاده میکند که این بازی را با سایر بازی های هم سبک خودش متفاوت کرده است . 

     

    Call Of Duty Mobile

    Ycuwtgz9Xldccsnk3Q6J2C

    همه ی ما گیمر ها از کودکی با بازی های کال آف دیوتی خاطره داریم و نسخه های مختلف و خاطره انگیز آن را بر روی پلتفرم های مختلف تجربه کرده ایم . بعد از همه گیری گوشی های هوشمند بازی های غیر رسمی زیادی با عنوان ندای وظیفه منتشر شد و بازی های دیگر هم سعی کردند تا با تقلید از المان های محبوب این سری بازی خوبی را بر روی پلتفرم موبایل توسعه دهند اما باید گفت هیچ کدام موفق نبودند تا این که خود اکتیویژن دست به کار شد و بازی کال آف دیوتی موبایل را به بازار عرضه کرد تا شاهد یکی از بهترین بازی های آنلاین باشیم . چه در زمینه ی نبرد های آنلاین متنوع و جذاب چه در زمینه ی بتل رویال باید گفت کال آف دیوتی موبایل از بهترین و با کیفیت ترین بازی های منتشر شده است که میتوانید تجربه کنید . 

    خواندن
    بهترین بازی‌های PS5 - پارت اول

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها