• بازی های ماشینی و مسابقه ای همواره از بازی های پرطرفدار در بین مخاطبین گیم است که به دنبال تجربه ی هیجان رانندگی با ماشین های سوپراسپرت و رقابت با یکدیگر در سرعت های دیوانه وار هستند.

    ادامه مقاله بهترین بازی های ماشینی را با رسانه ورنا پلاس همراه باشید.

    این بازی ها به دلیل علاقه بسیاری از مردم به ماشین ها و لذت و هیجانی که ارائه میدهند همواره عضو ثابتی از بازار گیم هستند و طرفدارن همیشگی خود را دارند . حال قصد داریم تا به برخی از بهترین بازی های ماشینی نگاهی بیندازیم . با ما همراه باشید.

     

    Need For Speed

    Need For Speed Mobile Gameplay Leaked

    سری بازی های Need For Speed شاید از معروف ترین بازی های ماشینی باشد که از گذشته تا کنون منتشر شده است.

    شاید تجربه ی آن تعقیب و گریز های به یاد ماندنی با پلیس ها که امضای Need For Speed است را در هیچ عنوان دیگری پیدا نکنید.

    هرچند Need For Speed از فراز و نشیب های بسیاری در این مدت بر خوردار بوده است و بعضی از عناوین منتشر شده از آن اصلا در خور نام این فرانچایز نبودند اما همچنان میتوان گفت یکی از بهترین های بازی های ماشینی بدون شک سری به یاد ماندنی Need For Speed است.

     

    Drive Club

    Former Motorstorm Driveclub Dirt 5 Studio Now Working On Need For Speed 1000X600 1

    بازی Drive Club از آن دست بازی هایی است که آن طور که باید به آن توجه نشد . اولین بار  Drive Club در بین بازی های معرفی کنسول نسل هشتمی سونی به چشم خورد و همان موقع هم با گرافیک فوق العاده اش حرف های زیادی برای گفتن داشت . 

    هرچند  Drive Club مشکلاتی داشت که شاید نتوان آن را با دیگر بازی های هم سبک خودش قیاس کرد اما با تجربه ی این بازی شما هم با من همنظر خواهید بود که این بازی لیاقت بیشتر از این ها را داشته و به حقش نرسیده است . 

    خواندن
    بهترین بازی‌ های کامپیوتری با سیستم مورد نیاز پایین - قسمت اول

     

    Driver

    Zhbp122Xp0S51

    شاید گیمر های جدید این عنوان را به یاد نیاورن اما برای کسانی که مدت ها پیش به بازی های ویدیویی روی آورده اند بدون شک عنوان Driver از خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین بازی های ماشینی میباشد.

    Driver المان هایی داشت که شاید حتی هم اکنون هم تجربه ی بازی را خاص و لذت بخش کند . اگر شما هم از کسانی بودید که توانستید در این بازی گواهی نامه دریافت کنید قطعا یکی از بهترین راننده های ویدیو گیم خود شما هستید.

     

    F1

    F1 22 Keyart 1

    سری بازی های F1 از بازی های ماشینی شبیه ساز است که رانندگی فرمول یک را با تمام جزئیاتش برای شما شبیه سازی میکند.

    اگر شما هم قصد دارید تا یک فصل از مسابقات فرمول یک را تجربه کنید و از شبیه ساز های ورزشی دیگر خسته شده اید باید بگویم F1 انتخاب بسیار مناسبی است.

     

    Forza Horizon

    Jhrpjc6Wbdobcwvx99G3Dh

    سری Forza Horizon به قدری از هر نظر خوب و فوق العاده است که هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد . از نظر گرافیک گیم پلی و هر چیز که فکرش را بکنید قطعا Forza Horizon یکی بهترین بازی ماشینی تاریخ است و البته که از لذت بخش ترین های آن . 

    با این که با یک انحصاری مایکروسافت طرف هستیم اما اکثر طرفداران منطقی س.نی هم Forza Horizon را قبول دارند و آن را یک بازی کامل میدانند که یکی از وزنه هایی است که هنوز مایکروسافت را در تعادل با سونی در رقابت در ویدیو گیم قرار داده است .

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها