• در بازی های ویدیویی و هر مدیومی دیگری که در حال گفتن داستان است همانقدر که قهرمان های داستان و شخصیت های اصلی قصه مهم اند باید گفت کاراکتر های منفی و دشمنان هم از اهمیت بالایی برخوردارند که بعضا حتی بالاتر از قهرمان اصلی داستان باعث جذابیت آن قصه میشوند . 

    در این مقاله سعی داریم تا با تعدادی از این پاد قهرمان ها آشنا شویم . با ما همراه باشید . 

     

    Frau Engel

    8Gh6Hmace7Z01

    در فیلم ها و بازی های زیادی به موضوع جنگ جهانی دوم پرداخته شده است و همواره از فضای موجود در آن برهه ی زمانی برای نقل داستان های مهمی چه بر اساس واقعیت و یا زاده ی خلاقیت استفاده شده است . سری بازی وولفنشتاین هم از آن دست بازی هایی است که به آن دوره و جنگ جهانی میپردازد اما در این دنیای خیالی ارتش نازی ها دارای نیرو های روباتیک و مکانیکی هستند و روند جنگ هم با واقعیت متفاوت است . 

    شاید فکر کنید وقتی داریم از یک بازی مربوط به جنگ جهانی دوم حرف میزنیم مهم ترین شخصیت منفی بازی هیتلر باشد اما این گونه نیست و اگر نسخه ی وولفنشتاین دو نیو کلوسوس را بازی کرده باشید و با زنی که در تصویر مشاهده میکنید آشنا شده باشید میدانید که کاراکتری که در باره آن سخن میگوییم حتی مرگ برایش کم است و شاید همه ی ما دوست داشته باشیم تا سخت ترین شکنجه ها را به او تحمیل کنیم و 

     

    Vaas

    Far Cry 3 Vaas Key Art.jpg

    میخواهید معنای دیوانگی را بفهمید ؟ به سخنان واس گوش کنید . او به خوبی در این باره توضیح میدهد و به راستی چه کسی بهتر از او میتواند دیوانگی را شرح دهد . 

    بازی فارکرای سه شاید بهترین سخه این مجموعه از نگاه خیلی ها باشد و دلیل آن هم بدون تردید شخصیت کاریزماتیک و بی نظیر واس است و هیجانی که زندگی در آن جزیره به شما تزریق میکند . 

    خواندن
    5 تا از بهترین بازی های شوتر اول شخص

     

    Baldur

    6B87300C339702Bf757825D92F25Aee5

    در نگاه اول هیچ کس از یک انسان لاغر و کوتاه مانند او انتظار نداشت که بتواند برای کریتوس کبیر مشکلی ایجاد کند . اما هر چه داستان جلو تر رفت هم کریتوس هم مخاطبان بیش از بیش بالدور را جدی گرفتند و حتی برای او احترام قائل شدند . با یکی از سمج ترین و روی مخ ترین کاراکتر های منفی دنیای گیم در آخرین نسخه از سری خدای جنگ رو به رو شدیم و البته باید گفت با یکی از جذاب ترین آن ها . 

     

    Micah Bell

    Micahbellartwork

    شاید بد ترین عملی که یک انسان میتواند انجام دهد خیانت است . خیانت از هر نوع آن غیر قایل بخشش و فراموش نشدنی است و شخصیت های خائن از بی ارزش ترین کاراکتر های هر قصه ی واقعی و غیر واقعی هستند . 

    حال وقتی شما به آرتور مورگان که هر گیمری عاشق اوست و در ضمن آرتور مورگانی که بار ها جان شما را نجات داده است خیانت کنید برای همیشه پست ترین و بی ارزش ترین کاراکتر دنیای گیم خواهید بود . معرفی میکنم : مایکا بل 

    Joker

    Batman Arkham City Batman Arkham Asylum Batman Arkham Origins Batman Arkham Knight Joker Png Favpng

    فکر مکنم همه با هم هم نظر باشیم که شخصیت جوکر در داستان های بتمن از خود بتمن بسیار جذاب تر و سرگرم کننده تر است . همه ی مخاطبان جوکر را دوست دارند و برایش احترام قائل اند حتی اگر بد ترین درد سر ها را برایشان درست کند و از پست ترین و ناجوانمردانه ترین راه ها به شما ضربه بزند باز هم تنها کسی که حق دارد این کار را انجام دهد و باز هم دوست داشتنی و لایق احترام باشد کسی نیست جز جوکر 

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها