• بازی Redfall استودیوی Arkane اخیراً جزئیات و گیم پلی جدیدی دریافت کرده است، اما شاید بزرگترین افشاگری مربوط به نسخه PS5 این بازی باشد. مدیر هاروی اسمیت در گفتگو با IGN France گفت که نسخه PS5 به مدت یک سال در حال توسعه است. 

    با این حال، هنگامی که مایکروسافت Zenimax را خریداری کرد، به آرکان گفته شد: « نسخه پلی‌استیشن 5 ای از بازی در کار نیست. حالا می‌خواهیم Game Pass، Xbox، و رایانه شخصی را توسعه دهیم».

    اسمیت گفت که به دلیل تمرکز روی کنسول‌های کمتر و داشتن پایگاه بزرگ بازیکنان در Game Pass، چیز خوبی بود. همانطور که اختلاف بین مایکروسافت و سونی بر سر انحصار Call of Duty ادامه دارد، مطمئناً سوخت بیشتری به آتش اضافه خواهد کرد.

    در پاسخ، یکی از سخنگویان مایکروسافت به GameSpot گفت: «ما هیچ بازی را از پلی استیشن نگرفته‌ایم. در واقع، از زمانی که ZeniMax را خریداری کرده‌ایم، جای بازی‌هایی را که روی پلی‌استیشن سونی عرضه کرده‌ایم، گسترش داده‌ایم، و دو بازی اولی که پس از بسته شدن عرضه کردیم، بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۵ [Deathloop و Ghostwire: Tokyo] بودند.

    ما از زمان بسته شدن Minecraft همین کار را انجام دادیم و دامنه آن را افزایش دادیم. همه بازی‌هایی که در زمان خرید ZeniMax در مارس 2021 در پلی‌استیشن در دسترس بودند، همچنان در پلی‌استیشن در دسترس هستند و ما به‌روزرسانی‌های محتوا را در پلی‌استیشن و رایانه شخصی ادامه داده‌ایم. ما همیشه گفته‌ایم که تصمیمات آینده در مورد توزیع بازی‌های ZeniMax برای کنسول‌های دیگر به صورت موردی اتخاذ خواهد شد.

    در حالی که ممکن است نسخه PS5 در دست ساخت بوده باشد، مشخص نیست که آیا بلافاصله پس از خرید ZeniMax لغو شده است یا خیر. علاوه بر این، مطابق با سیاستی است که در زمان خرید در مورد عناوین آینده بیان کرد.

    Redfall در 2 می (12ام اردیبهشت ماه) برای Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود و در روز اول در Game Pass عرضه می‌شود. Arkane می‌گوید بازی شوتر «پشتیبانی‌شده‌ترین بازی پس از عرضه» آن بدون ریزتراکنش یا فروشگاه درون‌بازی خواهد بود. منتظر می مانیم و ببینیم که آیا در ماه های آینده چنین خواهد بود یا خیر.

    خواندن
    مشخصات کامپیوتری Star Wars Jedi Survivor فاش شد

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها