• اگر شما موبایل گیمر هستید و در گوشی خود کلی بازی کوچک و بزرگ دارید، پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله را بخوانید چون خیلی به کارتان خواهد آمد.

    از زمانی که کلی بازی های آنلاین و بزرگ برای گوشی ها منتشر شد و کیفیت موبایل ها روز به روز در حال افزایش هست، نیاز به وسایل جانبی گیمینگ همانطور که برای کامپیوتر و کنسول به شدت از قدیم احساس می شد به تازگی برای موبایل هم احساس می شود. 

    به عنوان موبایل گیمر بهتر است دستگاه های زیر را که معرفی می کنیم برای گوشی خود تهیه کنید تا بازی های خود را بهتر و راحت تر از قبل تجربه کنید.

    دسته بازی موبایل

    دسته هایی برای بازی های همچون پابجی و Call of Duty و بیشتر بازی های اکشن ساخته شده اند که بازی کردن این نوع بازی ها را راحت تر کرده است. انواع دسته بازی های مخصوص موبایل را در سایت ترب می توانید بخرید.

    خوبی دیگر این دسته ها اینست که می توانید از کل صفحه نمایش موبایل استفاده کنید و انگشتانتان دیگر مزاحم دید شما در بازی نمی شوند. بعضی از این دستگاه توسط کابل به پورت شارژ وصل می شوند و بعضی دیگر  توسط بلوتوث و اینترنت وصل می شود. 

    بعضی دیگر از نوع گیم پد مکانیکی هستند که توسط گیره های مخصوص بر روی گوشی قرار می گیرند تا دکمه های خاصی را که نیاز دارید در بازی فشرده شوند را با کمک آنها انجام دهید.

    Pega Pg 9083 1
    Image 1645280592

    مورد بعدی گلس مخصوص گیم است.

    گلس مخصوص گیم به صورت مات است و موبایل شما را به چشم شما بازتاب نداده و می توانید در مکان های پر نور بازی کنید. گلس مخصوص باید بتواند حرارت انگشت شما را به سرعت به صفحه نمایش انتقال دهد تا جلوی سرعت بازی شما را نگیرد. و در آخر مهمتر است گلسی که انتخاب می کنید اثرانگشت شما را کمتر جذب کند تا صفحه تار نشود.

    خواندن
    10 نکته که باید در مورد DualSense Edge بدانید

    اگر از دسته های بلوتوثی مخصوص بازی استفاده می کنید و یا قصد خرید این نوع دسته ها را دارید بهتر است در کنار آن استند و هولدر گوشی برای موبایل خود بخرید تا راحت تر از قبل بتوانید بازی ها را تجربه کنید و دیگر سر خود را خم نکنید تا باعث درد گرفتن در ناحیه گردن خود نشوید.

    و در آخر هدفون های بی سیم برای غرق شدن در دنیای بازی و نشنیدن صدای بیرون بدردتان خواهد خورد و کارت حافظه میکرو اس دی برای هر موبایل گیمری نیاز است تا خیالتان از پر نشدن حافظه گوشیتان راحت باشد.

    در این مقاله به اصلی و مهم ترین وسایل جانبی پرداخته ایم در حالی که وسایل دیگر هم با کاربری های متفاوت وجود دارد که نیاز های کوچک تر موبایل گیمر ها را برطرف می کنند.

    اگر شما هم وسایل جانبی دیگری می شناسید خوشحال می شویم تا با ما به اشتراک بگذارید که هم خود ما و هم بازدیدکنندگان و طرفداران گیم استفاده کنند.

    Razer Gaming Fingcoverer Sleeve Og Image

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها