• گیمزکام امسال بر خلاف این چند سال قبلی پرشور و پرهیجان برگزار شد و رویداد مهمی برای ویدیو گیم محسوب میشد که در آن خبر های زیادی از بازی های مختلف در دستمان قرار گرفت . حال قصد داریم تا با هم به مهخم ترین بازی های معرفی شده د گیمزکام امسال نگاهی بیندازیم . 

    با ورناپلاس تا پایان مقاله رویداد گیمزکام سال 2022 همراه باشید.

    Forspoken

    Sharing P3Zcx Kg4

    Forspoken یک بازی اکشن نفش آفرینی سوم شخص است که توسط اسکوئر انیکس در دست توسعه قرار دارد. داستان بازی در مورد دختری است که ناگهان خود را در دنیای جدیدی پیدا میکند و نمیداند که چطور و چگونه وارد این دنیا شده است. 

    او که فقط قصد دارد تا از این دنیا فرار کند و به خانه ی خودش برگردد متوجه میشود که برای این کار احتمالا باید طلسم موجود در این دنیا را از بین ببرد . در مطلبی که برای بازی Forspoken قرار داده ایم میتوانید تمام اطلاعات موجود از این بازی را مطالعه بفرمایید .

    High On Life

    High On Life 1

    بازی High On Life یک بازی شوتر اول شخص بامزه و خلاقانه است که توسط سازنده سریال ریک و مورتی در حال توسعه است . مهم ترین نکته ای که در بازی توجه مخاطب را به خودش جلب میکند این است که سلاح ها دارای شخصیت هستند و با ما صحبت میکنند. 

    این بازی اول شخص درباره یک جایزه بگیر است که در آینده ای دور در سفر به یک سیاره دچار ماجراجویی میشود که باید در این راه با او همراه باشیم . در مقاله ای که برای بازی High On Life قرار داده ایم سعی شده تا تمام اطلاعات موجود از این بازی را برر سی کنیم که در صورت علاقه میتوانید آن را هم مطالعه کنید.

    Gotham Knights

    0 1920X1080 1

    بازی Gotham Knights مدت هاست که توسط وارنر برادرز و سازندگان سری بازی های بتمن در حال توسعه است و به نوعی ادامه ای بر همین فرانچایز و بازی های بتمن محسوب میشود.  در این بازی قهرمانانی از دنیای دی سی حضور دارند که قصد دارند راه بتمن را ادامه دهند و شهر گاتهام را از جرم و جنایت پاک نگه دارند . شما دراین بازی میتوانید کنترل قهرمانان مختلفی را در دست بگیرید و به بازی بپردازید. 

    این بازی مراحل آخر را جهت انتشار طی میکند و تا چندی دیگر در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت . اگر شما هم به دنیای دی سی و این بازی علاقه مندید میتوانید با مطالعه مقاله Gotham Knights به اطلاعات کاملی درباره این بازی پی ببرید .

    Evil West

    Evil West 02

    در رویداد گیمزکام بازی Evil West معرفی شد که آن یک بازی شوتر سوم شخص است که داستان فردی را روایت میکند که آخرین مامور از سازمان سری و پنهانی مبارزه با خون آشام هاست و حالا که خطری جدی آمریکا و دنیا را تهدید میکند باید به مبارزه با شیاطین برود و دنیا را نجات دهد. 

    خواندن
    نامزد های رویداد Game Awards 2022

    گرافیک خیره کننده و مبارزات لذت بخش بازی از مواردی بودند که حسابی در نمایش ها توجه مخاطبین را به خودشان جلب کرده اند . بازی حدود دو ماه دیگر در دسترس قرار میکیرد و ما هم سعی کردیم تا تمام چیزی که از بازی میدانیم را در مقاله ی بازی Evil West  با شما به اشتراک بگذاریم .

    Hogwartz Legacy

    Hogwarts Legacy

    بازی Hogwartz Legacy یکی از ورد انتظار ترین بازی های امسال است که شما را در مدرسه ی جادوگری هاگوارتز قرار میدهد تا تمام ماجراجویی هایی که در فیلم های هری پاتر میدیدیم را این بار تجربه کنیم و عضوی از این دنیای فانتزی و جذاب و باشیم . 

    هیچ کدام از ما نمیتوانیم نامه جادوگری را از مدرسه هاگوارتز دریافت کنیم اما این بازی کاری کرده که شاید در دنیای واقعی این تجربه ممکن نباشد اما در دنیای ویدیوگیم بتوانیم از نزدیک آن را لمس کنیم . بازی تا چند وقت دیگر منتشر میشود و اکر از علاقه مندان به این بازی و دنیای هری پاتر هستید پیشنهاد میکنم مقاله ی بازی Hogwartz Legacy را در سایت مطالعه کنید.

    ممنونم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

    حتماً رسانه ورنا پلاس را در اینستاگرام و آپارات دنبال داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها