• سال 1401 شاید در نیمه ابتدایی خودش از حیث بازی های ویدیویی چندان موفق ظاهر نشد اما در نیمه دوم خودش بسیار شلوغ و جنجالی خواهد بود . امسال شاهد عرضه ی بازی هایی خواهیم بود که بازی های در سطح آن ها شاید سال ها بعد دوباره عرضه شود. با ما همراه باشید تا لیستی از مورد انتظار ترین بازی های امسال را بررسی کنیم .

    Call Of Duty Modern Warfare 2

    Mwii 000 Artreveal

    نسخه دوم از ریبوت مدرن وارفیر امسال عرضه خواهد شد و بسیاری چشم انتظار آن هستند . داستان بازی در این عنوان ادامه نسخه قبلی است و با همان شخصیت های دوست داشتنی همراه خواهیم شد . حال باید منتظر بود و دید که یکی از مورد انتظار ترین نسخه های کال آف دیوتی چه سرنوشتی را دنبال خواهد کرد.

    بازی Call Of Duty Modern Warfare 2  در تاریخ بیست آبان امسال منتشر خواهد شد.

    A Plague Tale : Requiem

    07122021 950E5176D5414643824B6646740C45Af

    بازی A Plague Tale : Requiem  در ادامه نسخه اول و موفقیت های آن میتوان به یکی از جذاب ترین بازی هایی تبدیل شود که امسال منتشر میشوند . بازی ادامه داستان نسخه قبل است و باز هم قرار است با آمیسا و هیوگو همراه شویم و ماجرا جویی آن ها در دنیای سقوط کرده و طاعون زده و پر از خطر را ادامه دهیم .

    بازی A Plague Tale : Requiem هم در تاریخ بیست و شش مهر ماه منتشر میشود.

    Evil West

    Evil West 02

    بازی Evil West  هم از بازی هایی است که با نمایش هایش مخاطب های زیادی را به سمت خود جذب کرده و نوید یک بازی اکشن ماجراجویی زیبا و لذت بخش را میدهد . در این بازی قرار است تا به عنوان یک مامور مخفی مبارزه با خون آشام ها به جنگ شیطان برویم و خطر آن ها را رفع کنیم .

    این بازی در مهر ماه امسال منتشر میشود .

    Dead Space Remake

    Dead Space Remake Header Cdestpu

    ریمیک بازی پرطرفدار دد اسپیس قطعا از مورد انتظار ترین بازی های امسال است . این بازی که در زمان انتشار نسخه اصلی حسابی مورد توجه قرار گرفت و کل مجموعه طرفداران زیادی پیدا کرد حالا نسخه باز سازی شده آن در حال توسعه است و بسیاری از طرفداران این مجموعه منتظرند تا بار دیگر با ماجراهای ترسناک آن همراه شوند .

    خواندن
    بهترین بازی‌های PS5 - پارت دوم

    Dead Space Remake  در هفتم بهمن ماه امسال عرضه خواهد شد .

    God Of War : Ragnarok

    God Of War Ragnarok 1600X800 1

    بی شک مورد انتظار ترین بازی امسال نسخه جدید مجموعه خدای جنگ است . همه منتظرند که بار دیگر با کرتوس و آترئوس همراه شوند و ماجراجویی آن ها در دنیای نورس را به نتیجه برسانند . این نسخه هم برای کنسول های نسل هشت و هم برای کنسول های نسل نه سونی به طور انحصاری عرضه میشود .

    بازی God Of War: Ragnarok در تاریخ نوزده آبان امسال منتشر خواهد شد.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها