• بازی Lies Of P  که این روز ها بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی را منتظر خود گذاشته است یک اثر مستقل در سبک سولزلایک به حساب می آید که خلاقیت و زیبایی بسیاری را از خود به نمایش گذاشته است.

    با نقد و برسی اولیه بازی Lies Of P همراه ورنا پلاس اشید.

    Lies Of P داستان پینوکیو را کاملا به شکل خودش روایت خواهد کرد. آن چه از داستان بازی میدانیم این است که پینوکیو باید برای یافتن پدر ژپتو تلاش کند که غیبش زده یا بهتر بگوییم ربوده شده است.

    هم چنین این تنها دغدغه پینوکیو نیست و او میخواهد بداند چه بر سر این دنیا آمده و این مشکلات ناشی از چیست.

    هم چنین در نمایش ها میبینیم که اثری از پینوکیو  مظلوم داستان اصلی خبری نیست و با یک مبارز کاریزماتیک رو به رو هستیم که قرار است به مقابله با این دنیای وحشتناک برود.

    آن چه که مشخص است تیم سازنده با ایده های روشنی به سراغ ساخت Lies Of P رفته اند و در بخش داستانی به نظر میرسد حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

    Lies Of P 2
    1636471756367
    Liesofpwallpaper1080
    Da0944363Dbc1039D087379Bfed88D8F

    اما آن چه که ما را به خودش جذب میکند گرافیک بازی و دنیای فانتزی و چشم نواز و هیجان انگیز آن است.

    بازی ما را به دنیای میبرد که شاهد محیط های زیبا و با جزئیات هستیم و ساکنان آن عروسک ها و موجودات چوبی و آهنی هستند که واقعا از نظر طراحی و حس خاصی که منتقل میکنند فوق العاده اند و همین امر شاید سبب شده تا این بازی پیش از انتشارش تا به این اندازه مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار بگیرد.

    همچنین خود طراحی پینوکیو با آن کت بلندش و مدل مو های جذاب و سلاح های جذاب تری که به دست میگیرد دل اکثر گیمر ها را برده و همه منتظر منتشر شدن این بازی و تجربه ی آن هستند.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Mount And Blade 2 Bannerlord

    بازی هم چنین ما را به جای یک پینوکیو چوبی با یک پینوکیو مکانیکی مواجه کرده است که قابلیت هایی نظر ارتقای بخش های مختلف آن و ضربه و گرفتن دشمنانی که دور تر از شما هستند را به شما میدهد.

    در مجموع باید گفت بازی Lies Of P یک عنوان جذاب به نظر میرسد که با خلاقیت های خودش میتواند طرفداران بازی های سولز لایک را حسابی خوشحال کند .

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    268A4F4156E20A5F30F787D71B7999Cc
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: نقد و بررسی بازی منطقه آلوده | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها