• بازی Madison یک بازی ترسناک با دوربین اول شخص است که می تواند هر از گاهی فوق العاده ترسناک و وحشت آور و یا خسته کننده و رو اعصاب باشد.

    داستان بازی درباره درباره پسری نوجوان به نام Luca است که در اتاق خود با دری قفل شده و خونی بیدار می شود و نمی داند که چه اتفاقی افتاده و پدر او در پشت در او را متهم به بدبخت کردن خانواده خود کرده و شما باید پرده از این معمای عجیب بردارید.

    بازی در خانه پدر و مادر و مادربزرگ Luca اتفاق می افتد و این دو خانه بسیار مارپیچ و تودر تو هستند ولی خوبی آن اینست که محیط های بازی هیچوقت تکراری نمی شوند. معماهای داخل بازی در ابتدا بسیار ساده و آسان هستند ولی با پیشرفت در داخل بازی آنها پیچیده تر و سخت تر خواهند شد.

    شما در بازی دوربینی پیدا خواهید کرد که برای تولد 16 سالگی شخصیت Luca است و با این دوربین بسیاری از معما ها و سرنخ های داخل بازی را با عکس گرفتن و چاپ کردن سریع آنها می توانید پیدا کنید، البته این دوربین همیشه به کمک شما نخواهد آمد و در بسیاری از مواقع باعث پریدن هیولا و ارواح در جلوی شما خواهد بود و شما را وحشت زده خواهد کرد.

    مبارزه ای بین شما و هیولای مرموز داخل بازی اتفاق نمی افتد و فقط در بعضی موارد آنها شما را تا چند ثانیه ای دنبال خواهند کرد و در آخر غیب می شوند.

    هر چه بیشتر در عمق بازی سفر می کنید بیشتر به رازهای عجیب و ترسناک خانواده لوکا پی می برید و متوجه بسیاری از اتفاق های ترسناک خواهید شد. در بسیاری از موارد شاهد ناله کردن زیاد از حد شخصیت بازی لوکا هستیم که در این زمینه سازنده بازی کمی زیاده روی کرده و می توانست در مواقع ترسناک واکنش لوکا را بهتر نشان دهد.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Great War Western Front

    حتما اطراف و اتاق هایی که در آن ها پا می گذارید را به خوبی بگردید چون خیلی از وسایل مهم و مورد نیاز شما در جاهایی افتاده اند که بدون وقت گذاشتن و گشتن به راحتی دیده نمی شوند.(هیمشه پشت سر خود را هم چک کنید.)

    Ow To Open The Crime Scene Well In Madison 1
    Madison Review 2 2000X1270 1
    Fotoapparat Protiv Demona Psihologicheskij Horror Madison Vyhodit V Iyune 6252C2Bcd8522 840X400 1

    معماهای داخل بازی هیچوقت تکراری نمی شوند و همیشه معمای جدیدی برای حل کردن در بازی وجود که یکی دیگر از زیبایی های بازی در متنوع بودن معماها است. آهنگ و افکت های داخل بازی بسیار هوشمندانه و درست کار شده اند که باعث ترسیدن شما خواهند شد و بهتر است بازی را با هدفون تجربه کنید.

    شما Inventory با ظرفیت کمی دارید و تنها 8 وسیله می توانید با خود حمل کنید ولی سه تا از آنها که مهمترین هستند را نمی توانید بین کیف خود و گاو صندوق داخل بازی جابه جا کنید که به همین دلیل فقط 5 جای خالی برای برداشتن وسایل دارید که از این بابت بسیار اذیت خواهید شد، چون در راه ممکن است وسیله را برای ادامه بخواهید بردارید ولی به دلیل پر بودن کیف خود مجبور باشید وسایل خود را برگردید و بعضی از آنها را در داخل گاو صندوق قرار دهید و دوباره برگردید. این ویژگی بازی نه تنها باعث چالشی تر شدن بازی نمی شود بلکه بسیار خسته و اذیت کننده است و شما مجبور به دوباره کاری های غیر ضروری خواهید بود.

    بازی Madison توانسته به خوبی با محیط و با دوربین داخل بازی و پریدن های یهویی روح و هیولا و آهنگ و افکت موسیقی ترسناک به خوبی در دل بازیکن ترس بیااندازد و با معماهای پیچیده که باید برای حل بعضی از آنها وقت های زیادی صرف کنید، توانسته هرچه بیشتر بازیکن را با بازی درگیر کند.

    این بازی از IGN نمره 7 از 10 راگرفته است.

    تریلر بازی

    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    Madison Screenshot 5 1626121153354
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها