• بازی Back 4 Blood یک بازی آنلاین چهار نفره شوتر اول شخص است.

    بازی بسیار شبیه به بازی Left 4 Dead است ولی با کلی امکانات و جذابیت های بیشتر. بازی تنوع زامبی بسیار زیادی دارد و کلی باس فایت های جذاب و ترسناک دارد و کلی اسلحه متفاوت و بعضی موارد جذاب دیگر در بازی است که جلوتر درباره آن ها نوشته ام.

    Back 4 Blood یک سیستم شوتینگ بسیار روان دارد که شما را از ساعت ها تیراندازی خسته نخواهد کرد. شما می توانید بازی را به سه صورت بازی کنید، میتوانید به صورت تکی انواع نقشه ها را بازی کنید، می توانید به صورت چهار نفره که این قسمت بازی خود به دو قسمت تقسیم می شود، شما می توانید در یک تیم چهار نفره زامبی و یا انسان قرار بگیرید که این مورد از مورد های جذاب بازی است و مورد آخر در یک تیم چهار نفره انسان که توسط موج های زامبی تا آخرین لحظه باید زنده بمانند و بالاترین امتیاز را برای خود کسب کنند.

    نقشه های Back 4 Blood بزرگ هستند و شما ممکن است تا یک ساعت و حتی بیشتر درگیر یک نقشه باشید و تنوع اسلحه های بازی بیشتر است و هر کدام امکانات جانبی مخصوص به خود را دارند که می توانید به آن ها وصل کنید و در آخر یکی دیگر از جذابیت های بازی کارت هایی هستند که به شخصیت شما قدرت می دهند و می توانید بیشتر زنده مانده و بیشتر زامبی بکشید.

    New Project 55 1024X576 1
    Back 4 Blood Screen
    Extreme Replayability 1.0

    بازی Back 4 Blood یک بازی است که قابلیت چند بار تکرار را دارد و شما را خسته نخواهد کرد، تنوع نقشه ها و بزرگی آن ها و تنوع نوع مراحل آن شما را ساعت ها جذب خود خواهد کرد و می توانید ماه ها چه به صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید .

    Back 4 Blood را برای کسانی که بازی شبیه Left 4 Dead یا بازیهای بدون خط داستانی علاقه دارند پیشنهاد می کنم حتما بازی کنید و مطمئن باشید پشیمان نمی شود.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Call of Duty Vanguard

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    گیم پلی بازی

    22241
    پخش ویدیو
    S8Cgshfjyycxy7B8Xu4Yiy 1200 80
    Back 4 Blood Review 2

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها