• بازی Chivalry 2 یک بازی اکشن آنلاین چند نفره است که در آن شما سربازی از دو گروه Agatha آبی و یا Mason قرمز هستید که باید در مقابل دشمنان از قلعه خود دفاع کنید و یا به پایگاه دشمن حمله کنید.

    در این بازی شما می توانید بین دوربین سوم و اول شخص دید خود را جابه جا کنید و از 12 سرباز که شامل کماندار در 3 نوع، شمشیر و تبر زن در 3 نوع، شمشیر و تبر زن به همراه سپر در سه حالت و در سه حالت شوالیه می توانید انتخاب کنید که هر کدام جداگانه هم توانایی های خاص خود را دارند که در نوع خود برای هر تیمی ارزشمند هستند.

    شما با کشتن پلیر ها امیتاز (XP) کسب می کنید که می توانید برای شخصیت خود لباس و اسلحه های بهتر باز کنید. البته برای بعضی از اسلحه ها و لباس ها نیاز است که سکه پرداخت کنید که می توانید آنها را در بازی بدست آورید و یا با پول واقعی بخرید.

    سیستم مبارزات بازی به شکل روان و بسیار خوبی ساخته شده که از مبارزه کردن خسته نخواهید شد البته زیاد واقعه گرایانه نیست و بیشتر مبارزات جنبه فان دارد و در بیشتر مواقع هیجان و احساس فان را در بازی تجربه می کنید.

    به یاد داشته باشید که این بازی یک بازی تیمی است و شما باید با هم تیمی های خود همکاری کنید و اصلا در بازی نمی توانید نقش قهرمان را بازی کنید و به صورت تکی بلافاصله توسط سربازان دشمن محاصره می شوید و زودتر از بقیه کشته خواهید شد.

    شما می توانید با قدرت های شخصیت خود به هم تیمی هایتان کمک کنید و حتی هم تیمی های زخمی افتاده بر روی زمین را بلند کنید، دقیقاً مثل هر بازی آنلاین دیگر.

    Chivalry Blogroll 1623995758284
    Chivalry 2 Classes Best 900X506 1
    Chivalry 2 20210610171309 Scaled 1
    6Utn3Uzhuj9B4Bdnye6H3C

    در قسمت شخصی سازی (Customization) کاراکتر خود ممکن است کمی کیفیت صورت های شخصیت های انتخابی در ذوق شما بزنند. شما می توانید بین کاراکترهای زن و مرد یکی را انتخاب کنید و آنها را شخصی سازی کنید.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Resident Evil Village

    اگر از بازی های آنلاین چند نفره که اساس آنها بر پایه کار تیمی و همکاری سوار است لذت می برید و بازی های با محیط و شخصیت های دوران جنگ های صلیبی را بازی کرده اید، پیشنهاد می کنم حتما Chivalry 2 را تجربه کنید.

    این بازی از IGN نمره 9 از 10 را گرفته است.

    تریلر بازی

    Chivalry 2 Mason Agatha Factions
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    1 1920X1080 530239Fe6699
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها