• دنیای بزرگ، مکانیک پارکور زیبا، کاراکترهای بیشمار و جزئیات بسیار زیاد دیگر در بازی Dying Light 2 قرار گرفته است.

    Dying Light 2 در اولین انتشار خودش بسیار مشکلات از جمله، Glitch های مختلف، خراب شدن صدای بازی، قطع شدن مکالمات، افتادن به اعماق دنیای بازی و کاهش فریم ریت بازی در بعضی از مراحل به همراه داشت که توانست با اولین آپدیت بزرگ خود (12 گیگ) آنها را برطرف کرد.

    جذابیت های جدید و بیشمار بازی را می توان به زامبی های جدید، دنیای بزرگ تر، چتر نجات، تفاوت شب و روز،  توسط ویروس زامبی کشته شدن و Chase اشاره کرد.

    خب دو زامبی جدید در Dying Light 2 مشاهده می کنید که نام هاشون به ترتیب Howler و GRE Anomoly هستند، هر دو زامبی فقط شب ها ظاهر می شوند، زامبی اول زمانی که شما را ببیند بلافاصله شروع به فریاد کشیدن می کند که باعث شروع Chase می شود که در زمان تمامی زامبی های پر سرعت به دنبال شما خواهند آمد و در ذهن داشته باشید هر چه فاز Chase شروع شده بالاتر رود (Chase به فاز 3 برسد) زامبی قوی و وحشتناک به نام Volatile که در قسمت یک Dying Light هم شاهدش بودیم به دنبال شما خواهد آمد، پس قبل از رسیدن Chase به فاز 3 سعی کنید خود را به یک مکان امن برسانید.

    زامبی دوم یک نوع زامبی خاص است که فقط در مکان های خاص می توانید پیدایشان کنید، آنها می توانند اجساد اطراف خود را به زامبی تبدیل کنند و به دنبال سما بفرستند.

    جذابیت دیگر بازی تفاوت شب و روز بازی است، در روز ها فقط زامبی های معمولی در بیرون از ساختمان ها قرار دارند و تعدادشان کمتر است، در طول روز بیشتر زامبی ها در ساختمان ها خوابیده اند. پس حواستان باشد که در طول روز وارد ساختمان های بازی نشوید مخصوصا ساختمان های GRE چون در آنها Volatile منتظر شماست!

    خواندن
    نکات و ترفندهای ضروری برای Call of Duty Modern Warfare 2
    Dying Light 2 Mod Night Difficulty
    Yunssree4Xtdzyk3Udfhmj

    چتر نجات بازی را از نیمه دوم بازی بدست خواهید آورد زمانی که وارد قسمت دوم نقشه می شوید. چتر نجات در جابجایی با سرعت در نقشه و از ارتفاعات به شما کمک شایانی می کند و این اجازه را می دهد از ساختمان های بلند بازی به راحتی بپرید.

    مراقب Imunity خود باشید شما در اول بازی توسط یک Volatile گاز گرفته می شوید و در شب ها بعد از گذشتن چند دقیقه به زامبی تبدیل شده و خواهید مرد، پس همیشه مراقب این موضوع در شب ها باشید.

    داستان بازی

    داستان Dying Light 2 حداقل 80 ساعت نیاز دارد تا به پایان برسد.

    شما در قالب شخصیت Aiden وارد شهر Villedor می شوید که به دنبال خواهر خود با نام Mia هستید و در همین حین اتفاقات مختلفی برای شما می افتد که برای اسپویل نشدن به آنها اشاره نمی کنیم.

    تصمیمات در این بازی بر خلاف قسمت اول بسیار مهم است و تصمیمات شما پایان بازی را مشخص می کند، پس سعی کنید با دقت تصمیم بگیرید که بهترین پایان را داشته باشید.

    سعی کنید برای تجربه بهتر حتما Dying Light 2 را آپدیت کنید تا به باگ های اشاره شده برخورد نکنید.

    لطفا نظرات خود را در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید و از تجربه بازی خود برای ما بنوسید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی را تماشا کنید.

    Dying Light 2 Release Date Trailer Editions Platforms Monsters Gameplay
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: پخش زنده آپدیت جدید Dying Light 2 Stay Human برای 31 فروردین اعلام شد | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها