• اکت های قوی، اسلحه های عجیب و غریب، گستردگی فوق العاده دنیای بازی و تنوع ساید کوئست های زیاد و البته پایان قابل پیش بینی باعث میشه FarCry 6 ار IGN نمره 8 از 10 را بگیرد.

    خب داستان FarCry 6 از این قراره که شما دوست خود را در حمله حکومت دیکتاتوری جدید از دست می دهید و بعد از فرار کردن از دست سربازای حکومت عضو شورشیان (آزادی) می شوید (البته به همین راحتی ها عضو شورشیان نمی شوید) و شروع می کنید به حمله کردن و کشتن نفرات ارشد دیکتاتور بازی.

    کشور یارا (Yara) که خیلی شباهت به کشور کوبا دارد، بعد از به پا خواستن کاستیلو که شخصیت منفی اصلی بازی است کشور به دست این شخص می افتد و بلافاصله پروژه خود را که با نام بهشت (Paradise) است را شروع می کند و باور دارد که این پروژه باعث بهبود کشورش می شود ولی شما با هر چه وارد عمق داستان بازی می شوید، متوجه می شوید که آنطور که کاستیلو می گوید نیست. 

    رسانه ورنا پلاس

    تفاوت FarCry 6 با نسخه های قبلی خود اینست که دشمن شما دیگر یک گروه کوچک مذهبی یا تروریستی نیست و شما با یک کشور دیکتاتوری طرف هستید و باید با هلی کوپتر و تانک های دشمن بجنگید و کار شما از قبل سخت تر خواهد بود.

    شما در این بازی می توانید مزارع شیمیایی ، پایگاه های نظامی، فرودگاه ها و  ایستگاه های بازرسی را بگیرید و به شورشیان (آزادی) بدهید.

    در FarCry 6 کاستیلو 4 نفر عضو ارشد دارد و با پسرش می شوند 5 نفر البته برای اینکه زیاد داستان بازی اسپویل نشه شما با پسر کاستیلو در بازی کاری ندارید.

    بعد از کشتن تمام 4 ارشد کاستیلو شروع به حمله به شهر او خواهید کرد و در آخر هم مثل هر بازی دیگر آدم بد بازی را خواهید کشت.

    ولی با اینکه داستان بازی قابل پیش بینی و کلیشه ای است ولی اصل و جذابیت بازی به تنوع اسلحه های  معمولی و عجیب و غریب، انجام ساید کوئست های فراوان و دنیای بزرگ و تانک و ماشین سواری در بازی است که به نظرم FarCry 6 از آن بازی هاست که باید بازیکن داستان بازی را کنار بگذارد و در دنیای زیبا و بزرگ گشت زنی کند.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Star wars jedi fallen order

    FarCry 6 را پیشنهاد می کنم تجربه کنید ولی نه به خاطر داستان آن بلکه با گشت زنی در آن می توانید ساعت ها در بازی غرق شوید.

    حتما نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید و بازیهایی که دوست دارید آن ها را معرفی و نقد و بررسی کنیم را در زیر همین پست برای ما بنویسید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    دنیای بازی Farcry 6 - نقد و بررسی بازی Farcry 6
    پخش ویدیو
    دنیای بازی Farcry 6 - نقد و بررسی بازی Farcry 6
    دنیای بازی Farcry 6 - نقد و بررسی بازی Farcry 6

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    2 دیدگاه

    1. Gamer irani بر

      فارکرای ۶ از نظر بزرگی نقشه واقعا خوب بود و خیلی جزئیات زیاد داشت ولی دقیقا همونطور که گفتین آخرش واقعا قابل پیش بینی بود. 👏👏👏

    2. پینگ بک: بازی Far Cry 6 اکنون در Steam در دسترس است | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها