• Lego Star Wars THe Skywalker Saga یک بازی FPS است که ارزش بازی کردن زیادی دارد.

    بازی روایت داستان Skywalker است و از قسمت اول سریال اصلی Star Wars تا قسمت آخر آن را به دنبال دارد. بازی تمام قدرت های عجیب داخل فیلم های آن را در اختیارتان گذاشته و می توانید استفاده کنید.

    تمامی مکانیک های بازی درست و روان ساخته شده و شمارا ساعت ها سرگرم خود می کند. شما در تمام خط داستانی بازی می توانید تمامی شخصیت های مهم سری فیلم Star Wars را بازی کنید. بازی لوگو همیشه حس فان و خنده دار خود را داشته و در این سری هم شاهد هر از گاهی کارهای احمقانه و خنده دار خواهیم بود.

    مثلا دستور معروف دارف سیدیوس که برای قتل تمامی جدای ها بود به اشتباه دستور 67 را داده و سربازان کلون شروع به رقص می کنند و دارف سیدیوس کتاب راهنما را برداشته و بعد دستور 66 را می دهد.

    Lego Star Wars THe Skywalker Saga عالی کار شده و قطعاً بازی است که باید تجربه شود چون ساعت ها شما را سرگرم کرده و در این راه داستانی زیبا کلی خواهید خندید.

    Lego Star Wars Die Skywalker Saga Hat Endlich Einen Release Termin Und Einen Neuen Trailer 1642687962274
    Lego Star Wars The Skywalker Saga 04
    Lego Star Wars The Skywalker Saga

    از جذابیت های Lego Star Wars THe Skywalker Saga نقشه بزرگ بازی است که می توانید به تمام سیاره های مهم و معروف در سری داستان سفر کنید و مراحل را در سرتاسر کهکشان به سرانجام برسانید. تمامی نقشه های بازی دقیقاً طبق سریال آن ساخته شده و یادآور خاطره سری های قدیمی سریال خواهند بود.

    در Lego Star Wars THe Skywalker Saga درخت ارتقاء بزرگی وجود دارد که با بدست آوردن اشیاء خاصی می توانید قدرت هایتان را ارتقا دهید که بازی را برایتان راحت و جذاب تر خواهد کرد.

    شما جزء خط داستانی اصلی بازی می توانید آزادانه در کهکشان سفر کنید، ساره های دیگر را بگردید و ماموریت های فرعی را انجام دهید و با شخصیت های جدید آشنا شوید.

    خواندن
    هر آنچه که در مورد بازی Manor Lords می‌دانیم

    بازی قسمت دو نفره دارد که مثل بازی های قدیمی تصویر تلویزیون به دو قسمت تقسیم شده و هر کدام می توانید نقش های معروف را برداشته و کل بازی را دو نفری جلو ببرید.

    Lego Star Wars THe Skywalker Saga از IGN نمره 8 از 10 را گرفته است.

    این بازی برای کسانی که علاقه مند به دنیای Star Wars و بازی های ماجراجویی و جهان باز هستند پیشنهاد می کنم حتماً بازی را خریداری و آن را بازی کنید چون ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Xl Hero Gameplay Trailer Desktop
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    Lego Star Wars The Skywalker Saga Trailer Shows Off Shirtless
    پخش ویدیو
    Khj3Ducifxqnnwwhtzxt2C
    Lego Star Wars The Skywalker Saga Revenge Of The Sith Boss Battle 1024X576 1

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها