• بازی LITTLE NIGHTMARES 2 ساخته استودیو ترسیر به خوبی توانسته تا المان های ترسناک مد نظرش را در بازی بنشاند . 

    نسخه اول بازی بعد از معرفی شباهت های بسیاری با بازی های استودیو پلی دد یعنی لیمبو و به خصوص اینساید داشت اما بعد از انتشار ، ترسیر به همگان ثابت کرد که یک کپی ساده نبوده و شای  الهاماتی گرفته باشد اما دنیای خاص و شگفت انگیز خودش را  دارد . یک بازی غیر منتظره و خارق العده که حالا در نسخه دوم با حفظ المان های موفیقت  آمیز نسخه قبلی ، پیشرفت چشمگیری را هم از خود نشان میدهد تا به راحتی تمام مخاطبان از تجربه آن لذت ببرند .

    بازی از خط داستانی بسیار مناسبی بهره میبرد . ایده کلی داستان این است که شخصیت اصلی به نام مونو که ابتدای بازی از تلویزیون خارج میشود . به همراهی SIX که همراه او محسوب میشود و البته کاراکتر اصلی نسخه اول هم بود با یکدیگر به برج رادیو و مردی برسند که از طریق تلویزیون تمام مردم شهر را وابسته و مجنون کرده است . 

    البته که این ایده کلی بازی است و داستان بازی لایه های دیگری هم دارد و حرف های زیادی برای گفتن ارائه میدهد همچنین بازی به موضوعات زیادی میپردازد اما به خوبی از شعار دادن پرهیز میکند و در انتها هم با یک پایان فوق العاده و میخکوب کننده شمارا متحیر خواهد کرد . 

    دربازی به نکات خوبی اشاره شده است بازی در محیط هایی مانند بیمارستان و مدرسه هم روایت میشود و شاید محیط بیمارستان همیشه در فیلم های ترسناک نقش خودش را ایفا کرده باشد اما مدرسه به خودی خود حائز اهمیت فراوارن است . 

    چرا که به خوبی به نکاتی مانند ترس از مدرسه و کادر آموزشی اشاره میکند و نقد های به جایی را هم وارد کرده است .

     

    Little Nightmares 2
    1612875239110
    Little Nightmares Ii Sheydegame Banner
    Little Nightmares Ii Day 1 3391892010473 12
    155652 Games Review Little Nightmares Ii Image1 1Tcgj6Krzy

    بازی از جلوه های صوتی و بصری واقعا زیبایی بهره میبرد و به لطف آن تجربه بازی تجربه بسیار لذت بخش و دلچسبی است . 

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Hard West 2

    استودیو ترسیر به خوبی توانسته حس ترس و پیام هایی را که میخواهد منتقل کند . 

    گیم پلی بازی حاوی مراحل مخفی کاری و البته پلتفرمینگ و تعقیب و گریز های هیجان انگیز است . در بازی مبارزات محدودی هم وجود دارد . حل پازل هم در سیستم گیم پلی بازی از نکات حائز اهمیت است . 

    ایراداتی که به بازی وارد است خشک بودن کنترل های بازی است که شما را در طول بازی اذیت خواهد کرد و البته شاید بهتر بود زمان بازی کمی بیشتر باشد . بازی در نهایتا سه الی چهار ساعت به پایان میرسد و ارزش تکرار دوباره ای هم چندان ندارد البته در این مورد نظرات متفاوت است و هستند کسانی که از تجربه بازی های کوتاه سینمایی لذت میبرند که خود من هم از این دسته ام اما عده ای هم انتظار دارند ساعات زیادی سرگرم بازی شوند . 

    بازی از موسیقی و صدا گذاری خوبی هم برخوردار است و شما از شنیدن موسیقی هایی که حین بازی نواخته میشود لذت کافی خواهید برد . هنگامی که متوجه میشویم که بازی کاملا صامت و بی کلام است متوجه نقش پررنگ تر این موضوع میشویم که همانطور که بالا تر اشاره کردیم بازی از جلوه های بصری و صوتی مناسبی بهره میبرد و نحوه داستانگوییش با توجه به بیکلام بودنش اما همچنان زیبا و تاثیر گذار است . 

    بازی LITTLE NIGHTMARES 2 از آن دست بازی های خوش ساخت ، زیبا و هیجان انگیز است که با توجه به داستان زیبا و پر مفهومش و هم چنین آرت زیبا و گیم پلی هیجان انگیزش به به خوبی از پس راضی کردن هر مخاطبی بر می آید .  

    تریلر بازی :

    C130865C Fef3 433A A504 D163Cb181Da7
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها