• در بازی New World شما در جزیره ای طلسم شده قرار دارید که باید جهانگردی کنید و به دنبال گنج باشید.

    نوع بازی جهان باز چند نفره آنلاین است که در جهانی بزرگ می توانید با کلی بازیکن آنلاین دیگر رقابت کنید. شما می توانید بین سه گروه داخل بازی یکی را انتخاب کنید و با دو گروه دیگر بجنگید و زمین های بیشتری برای گروه خود فتح کنید.

    برای تمام کردن بازی تقریبا نیاز است که 170 ساعت بازی کنید تا بیشتر ماموریتهای بازی را بازی کرده و تمامی جزیره را گشته باشید. البته چون بازی آنلاین است باز ماموریت ها و جنگ های بین گروهی زیادی است که می توانید انجام داده و شرکت می کنید.

    داستان بازی بسیار خلاصه و کوتاه است، شما در نقش یک دزد دریایی هستید که به جزیره خیالی به نام Eternom می روید چون شایعه شده که این جزیره پر از گنج است.

    در بازی تقریباً هر چیزی که سر راهتان می بینید را می توانید بردارید مثل: سنگ، درخت یا چوب، گیاهان، میوه و گل و حتی شکار کنید و گوشت حیوانات را بردارید.

    سیستم مبارزات این بازی بسیار روان و هوشمندانه کار شده و در مواجه با دشمنان، NPC ها یا همان کاراکترهای غیرقابل بازی بسیار هوشمند ساخته شده اند و ممکن است کشتن برخی از آنها سخت باشد.

    در بازی کلی Boss Fight است که چه به صورت تک نفره و یا چند نفره کشتن آنها کلی زمان و منابع می خواهد. در شهرهای داخل جزیره بوردهایی قرار دارد که می توانید نیاز های مردم و یا ماموریت های کوچک را انتخاب کنید و با انجام دادن آن ها منابع مثل سکه، سنگ و یا چوب دریافت کنید و همینطور امتیاز یا XP دریافت کنید.

    البته از ضعف هایی که می توان به بازی گرفت نبود دیالوگ و یا داستان پر جزئیات برای ماموریت های اصلی و فرعی بازی است، معمولا تمامی دیالوگ های بازی در 4 الی 5 جمله تمام می شود و مضمون همه آنها کشتن چیز یا کسی است و چرایی خاصی در ماموریتی که انجام می دهید نیست.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Blood Bowl 3

    دنیای بازی بسیار گسترده و متنوع است. هر قسمت بزرگ بازی در نقشتان با رنگی متفاوت از هم جدا شده اند و هر کدام اقلیم و محیط زیست خاص خود را دارد.

    New World Factions
    Emu0Lqdxkaaryfv

    البته بزرگی جهان بازی بعد از مدتی ممکن است خستتان کند چون تعداد Fast Travel های بازی بسیار کم است و بیشتر مکان های بازی را باید با پای پیاده بروید.

    شما می توانید در جنگ های بین گروهی شرکت کرده و با پلیرهای آنلاین دیگر هم تیمی شوید و جهان بازی را بگردید. البته به این زودی ها نمی توانید در این جنگ ها شرکت کنید و باید تا لول 60 خودتان را ارتقا دهید تا بتوانید عضو گروهی شوید و آنلاین مبارزه کنید.

    البته جذابیت اصلی جنگ های آنلاین علاوه بر رقابت با پلیر ها گرفتن زمین های مربوط به آن گروه است. شما با گرفتن زمین های تیم مقابل می توانید منابع آن ها را بگیرید و تیم خود را قوی تر کنید.

    در کلام آخر بازی بسیار بر روی سیستم مبارزات و سیستم اقتصادی خود کار کرده و جهانی زیبا را ساخته تا بازیکنان زیادی را سرگرم کند ولی دیالوگ ها و داستان بازی بسیار جای کار دارد و محتوای فعلی آن بسیار کم است.

    این بازی مناسب کسانی است که از ژانرهای تخیلی و از بازی های جهان باز چند نفره بزرگ لذت می برند.

    ممنون که تا آخر نقد و بررسی را خواندید، لطفاً پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در زیر همین صفحه و یا در صفحه تماس با ما به اشتراک بگذارید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    New World Freshwater Fishing
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها