• از اولین زمانی که PUBG منتشر شده است تقریباً 5 سال گذشته است و بازی در امسال پیشرفت بسیاری کرده است.

    در این نقد و بررسی سعی داریم تغییرات اساسی بازی و بررسی نسخه جدید آن را انجام دهیم تا شما دوست داران بازی متوجه آخرین تغییرات بازی بشوید.

    بازی در نسخه موبایل و کنسول و کامپیوتر تغییرات زیادی داشته است. شما شاهد MOD ها و اسلحه های بیشتر و متنوع تر هستید.

    شما اکنون اگر هم تیمی زخمی خود را می توانید از زمین بلند کرده و به جای امن ببرید. گرافیک بازی در موبایل تقریبا به همان شکل خود باقی است ولی گرافیک و انیمیشن های بازی با کنسول های قدرتمند و کارت گرافیک های جدید بسیار با کیفیت تر و واقع گرایانه تر شده است.

    حتی در سال جدید شاهد بروزرسانی های بیشتر برای کنسول PS5 و کامپیوتر بودیم و بازی را بسیار روان تر و جذاب تر از قبل کرده اند. بازی در این نسخه ها بسیار واقع گرایانه تر است پس نمی توان مثل نسخه موبایل فقط بدوید و تیراندازی کنید و ربات ها را از بین ببرید، و حتما باید با احتیاط و تمرکز بیشتری بازی را بازی کنید وگرنه با دو الی سه گلوله خواهید مرد.

    برای کسانی که با موبایل و کنسول PUBG بازی می کنند نشانه گیری سخت و کند خواهد بود ولی کسانی که با کامپیوتر بازی را اجرا می کنند از سرعت عمل بیشتری برخوردار هستند، پس مراقب PC Player های بازی باشید.

    تقریبا تمامی بروزرسانی های همه نسخه های بازی شبیه به هم بوده و تمامی ماد ها و نقشه های  جدیدتر در همه نسخه ها دیده می شود ولی چندین موارد جزئی در نسخه های غیر موبایل بیشتر است که باعث جذابیت بیشتر بازی در کنسول و کامپیوتر می شود.

    مثل اضافه شدن موارد بیشتر در HUD بازی که جزئیات بیشتری را از وسایل و اطراف خود به شما نشان می دهد که در نسخه موبایل نخواهید دید.

    خواندن
    نکات و ترفندهای Hogwarts Legacy که باید بدانید

    البته فروشگاه بازی از 5 سال پیش تاکنون گرانی و تنوع خود را حفظ کرده است و فقط شاهد اضافه شدن لباس ها و اسلحه های بیشتر به بازی بوده ایم. البته تقریبا بعضی از لباس ها را فقط می توانید در نسخه های PC و PS5 پیدا کنید.

    ممنون که تا آخر نقد و بررسی را خواندید در ادامه تیزر و گیم پلی بازی در سال 2022 را می توانید تماشا کنید.

    تیزر بازی

    Pubg Waffen 780X438 1
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    264E62E0E8846F183Dbe24Edc6Fc9315627D446C
    پخش ویدیو
    Pubg 2022 Roadmap
    7.Paramo 1024X576 1 1

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها