• بازی Riders Republic یک بازی جهان باز ورزشی است که به شما اجازه می دهد تقریباً هر ورزشی را انجام دهید نظیر دوچرخه سواری، چتر سواری، اسکیت و ورزش های زمستانی.

    Riders Republic این اجازه را به شما می دهد در دنیای جهان باز آن ورزش کنید، دنبال کلکسیون ها (Collectables) باشید و با بدست آوردن امتیاز (XP) بتوانید لباس های جدید را بدست آورید و با لول آپ شدن فعالیت های سخت تر انجام دهید.

    مکانیزم این بازی بسیار شبیه به بازی Crew و Forza Horizen است ولی شما با دوچرخه، اسنو بورد و Wing Suit در دنیای بازی Riders Republic به گردش می پردازید.

    در بازی رویدادهای وجود دارد که بازی را بسیار جذاب و چالش برانگیز میکند، شما در رویداد مثلا اسکی زمستانی با 64 پلیر آنلاین شروع به بازی می کنید و مسابقه می دهید.

    شما می توانید توانایی های کاراکترتان را در توانایی هر کدام از ورزش ها بالا ببرید و به یاد داشته باشید که حتما توانایی انجام حرکات خاص را یاد بگیرید و افزایش بدید که برای گرفتن امتیاز بیشتر و البته پز دادن جلوی پلیرهای آنلاین دیگه به کارتان می آید.

    Rr2
    Qvrswwrtyrxrzaowaypmg8

    در دنیای وسیع Riders Republic فعالیت های دیگر هم هستند که می توانید انجام دهید مثل انجام فعالیت های سخت و ترسناک که امتیازهای بسیار بالا ولی ریسک شکست زیادی به دنبال دارند.

    مثل دوچرخه سواری بین یک تیرآهن کم عرض بین دو کوه و اسکی سواری و پرش از کوه مرتفع.

    دنیای Riders Republic شامل 7 زمین می شود که از جاهای واقعی الگوبرداری شده است و در کنار هم یک نقشه بسیار بزرگ و زیبا با محیط زیست های گوناگون ساخته اند. 

    در بازی از محیط جنگلی گرفته تا محیط کوهستانی و بیابانی وجود دارد و این اجازه را به بازیکن می دهد در هر اقلیمی دوست دارد ورزش خود را بکند.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Battlefield 2042

    البته متاسفانه این بازی برای کنسول XBOX Series X خیلی باگ دارد که بیشتر آنها تا امسال برطرف شده اند ولی برای کنسول PS4 & 5 هیچ مشکلی نداشته و به بهترین نحو کار می کند.

    اگر علاقه مند به بازیهای ورزشی هستید و دوست دارید ساعت ها در فضاهای زیبا و بسیار خیره کننده و آرامش بخش دوچرخه سواری کنید و یا با 10 ها نفر مسابقه دهید این بازی قطعا مناسب شما است.

    Riders Republic از IGN نمره 8 از 10 را دریافت کرده و جز بهترین بازی ها قرار گرفته است.

    ممنون میشم حتما نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بزارید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Riders7
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها