• بازی Saints Row یک بازی جهان باز اکشن است که مثل سری های قبل خود مبارزات کارتونی و هنوز به به شخصی سازی تقریباً همه چی در بازی، اسلحه های عجیب و غریب و اکشن های مسخره و فان خود پایبند بوده و لحظات جذاب و خوبی را برای شما به وجود می آورد.

    این سری ادامه سری قبلی خود یعنی Saints Row سوم است که حالا گروه خلافکاران Saints اینبار خارج از محدوده خود شده اند و به دنبال تسخیر شهری در جنوب غرب آمریکا هستند.

    در سری های پیشین شخصی سازی ماشین ها، بدن شخصیت بازی و یا لباس ها و مکان های گروه شما یکی از قابلیت های ثابت بازی است و اینبار این قابلیت بسیار بزرگ تر شده است که سازنده آن گفته که شخصی سازی این بازی بزرگ ترین سیستم شخصی سازی در بین بازی ها را دارد.

    دنیای بازی حال و هوای شهری مثل تگزاس آمریکا را دارد و اسم شهر بازی Santo lleso است و این شهر شامل 15 منطقه متفاوت است که این 15 منطقه توسط 3 گروه خلافکار دیگر کنترل می شوند. (مثل سری های قبلی که سه گروه خلافکار وجود داشت)

    مثل سری های قبلی بعضی اسلحه هایی وجود دارد که بسیار عجیب و غریب هستند و در این سری مثلا کیف گیتار فیلم آنتونی باندراس که با آن موشک و به صورت رگباری شلیک می کرد در این بازی نیز وجود دارد و یا کلی اسلحه عجیب و غریب دیگر که می توانید با به دست آوردن آن ها در جاهای متفاوت و گذراندن ماموریت های بازی شروع به استفاده از آنها کنید.

    هر کدام از این گروه های خلافکار نحوه مبارزه و مبارز های خاص خود را دارند که باعث خاص بودن هر یک از این گروه ها می شود.

    در بعضی از قسمت های بازی مکان های خرابه ای وجود دارد که با انجام برخی فعالیت های خاص این مکان ها را می توانید را باز کنید که با شروع فعالیت این مکان ها در هر ساعت به شما مقداری پول می دهند که بعداً می توانید هر کدام از این ساختمان ها را ارتقا دهید تا ظاهر بهتری داشته باشند. حتی این مکان ها هم قابل شخصی سازی هستند.

    خواندن
    هرآنچه در مورد بازی Project Ferocious می‌دانیم

    اگر با سری های قبلی بازی آشنایی داشته باشید می دانید که کلی ماموریت های فرعی وجود دارد که بسیاری از آن ها بسیار احمقانه و خنده دار هستند. بسیاری از این ماموریت ها به شدت تخریب و آتش به پا کردن های زیاد معروف هستند که یکی از شاخصه های اصلی بازی Saints Row است.

    Wingsuit1
    Saints Row Hoverboard Scaled 1
    Saints Row Reboot Featured
    158114 Games News Feature Saints Row Preview Screens Image3 Ocgnhqguyl

    اگر از بازی های جهان باز لذت می برید و یا از بازی هایی که می توانید هرکاری که دلتان بخواهد را انجام بدید که اکشن هم باشد و یا سری بازی های قبلی Saints Row را بازی کرده اید پیشنهاد می کنم حتما این بازی را خریداری و تجربه کنید.

    در ادامه تریلر بازی را تماشا کنید.

    لطفاً برای حمایت از ما نظرات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    تریلر بازی

    Saints Row Game Play Preview
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها