• امروز قرار است نقد و بررسی بازی SIFU را بکنیم که در طراحی خود بی نظیر و غیرقابل رقابت است.

    داستان SIFU از این قرار است که گروهی پدر شما را می کشند و شما بعد از 8 سال که از کودکی به جوانی کنگفو کار تبدیل می شوید تصمیم می گیرید با اطلاعات کم از 5 نفر شخصی که در کشته شدن پدر شما دخیل بودند، انتقام بگیرید.

    شما در اول بازی با اطلاعات کم نسبت به آن 5 نفر شروع می کنید و با طی کردن روند بازی اطلاعات شما بیشتر می شود و متوجه کارهای آن ها می شوید.

    از جذابیت های SIFU، اینست که بازی شما را مشتاقانه به دنبال اطلاعات و مدارک می فرستد، چون بعد از پیدا کردن هر مدرکی درهایی در بازی بر روی شما باز می شوند که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی می شود.

    در بازی ، در قسمت منو شما یک Board دارید که اطلاعات و مدارکتان را آنجا می چسبانید و تمام آنها را به هم ربط می دهید که این قسمت بازی یک حس کاراگاهی جذابی به بازیکن القا می کند.

    جذابیت اصلی بازی کنگفو آن است که بسیار ظریف ، حرفه ای و جذاب کار شده و شما هیچوقت از جنگیدن با دشمنان نمی شوید. دوربین بازی طوری کار شده که نسبت به ضربات پا و مشت مدام حرکت کند و باعث می شود شما مثل یک فیلم از زوایای متفاوت جنگیدن بین کاراکتر و دشمنانتان را مشاهده کنید.

    Sifu The Fighter 2 1024X576 1
    Sifu The Fighter 3 1024X576 1

    انیمیشن های SIFU بسیار زیبا کار شده اند و باعث نرم تر شدن بازی شده اند.

    جزئیات حملات SIFU بسیار زیاد است، شما تقریبا بیشتر موارد اطراف خود را می توانید برداشته، با آن ها به دشمنانتان حمله کنید، چیزی را از زمین با لگد به سمت دشمنانتان پرتاب کنید. یا حتی کسی را از ارتفاع به پایین بیاندازید.

    در حالت دفاعی ، شما فقط می توانید برای مدت زمان معلومی دفاع کنید وگرنه بعد از ضربات متوالی حالت دفاعی شما شکسته می شود و ضربات بعدی حریفتان به شما برخورد می کند. این موضوع برای حریفتان هم صدق می کند.

    خواندن
    نکات و ترفندهای Hogwarts Legacy که باید بدانید

    شما SIFU را می توانید در کمتر از 10 ساعت تمام کنید ولی مسئله مهمی در بازی وجود دارد که باعث می شود شما زیاد در بازی عجله نکنید و آن سن بازیکن است.

    بله درست متوجه شدید سن بازیکن!

    سن کاراکتر شما با هر بار مردن به آن اضافه میشود. یکی از جذابیت جدید و فوق العاده بازی سن بازیکن است که دیگر در اینجا فقط یک عدد نیست و یک مسئله حیاتی است.

    شما وقتی سنتان افزایش می یابد با هر بار ضربه خوردن بیشتر از جانتان کم می شود ولی حرکات و تجربه شما در جنگیدن با حریفانتان هم افزایش یافته و تکنیک های جنگیدن شما کشنده تر از قبل خواهد بود.

    SIFU ار IGN نمره 9 از 10 را دریافت کرده و جزء بهترین بازی های است که شما در امسال می توانید بازی کنید.

    پیشنهاد می کنم حتما SIFU را بازی کرده و از دست ندهید.

    ممنون تا پایان نقد و بررسی با ما همراه بودید، حتما نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Sifu September21 Screenshot01.0
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها