• اگر از فیلم های سامورایی قدیمی لذت می برید بازی Trek to Yomi از بازی های ژاپنی سامورایی است که مثل سینمای قدیمی ژاپنی در رنگ سفید و سیاه ساخته شده و جذابیت خاص خود را دارد.

    این بازی سبک Side – Scrolling اکشن است که با روایت داستانی بسیار جذاب ارزش بازی کردن را دارد.

    بازی به شکلی ساخته شده است که انگار شما دارید فیلم سامورایی از تلویزیون های قدیمی سیاه و سفید تماشا می کنید. نحوه چرخش دوربین و جابه جا شدن آن در صحنه های متفاوت بسیار جذاب است و دوربین همیشه در حال حرکت است.

    جزئیات بازی بسیار زیاد است و کات سین های بازی Trek to Yomi بسیار زیبا کار شده و دقیقا شبیه به فیلم های قدیمی و کلاسیک است.

    در بسیاری از قسمت های بازی شاهد دوئل های جذاب بین دو سامورایی هستیم که این صحنه با بک گراند زیبا و پر جزئیات آن حس خاصی در شما ایجاد می کند. در بازی باس فایت هایی وجود دارد که هر کدام توانایی و قابلیت و سبک مبارزه خاص خود را دارند که هر کدام برای شما چالش برانگیز خواهد بود.

    البته داستان بازی درباره انتقام است و بسیار کلیشه ای است ولی نحوه روایت آن باعث شده که کلیشه ای بودن داستان به چشم نیاید.

    شخصیتی که شما کنترل می کنید به نام Hiroki است که در نوجوانی استاد خود را در جنگ های قبیله ای از دست می دهد و به فکر انتقام می افتد و داستان بازی از اینجا آغاز می شود.

    سیستم مبارزات بازی تقریباً شبیه به همه بازی های با اسلحه های سرد است. می توانید ضربات سنگین، سبک و از اسلحه های دور برد و همینطور از یک نوع اسلحه گرم زمان قرن 19 استفاده کنید. البته سیستم مبارزات بازی بسیار ساده کار شده و می توانید تمامی حرکات را در کمتر از یک الی دو ساعت یاد بگیرید و بعد از آن برایتان تکراری خواهد شد.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Kena Bridge Of Spirits
    Trek To Yomi Header
    Kampf Pc Games2
    Trektoyomi Blogroll 1651688497116

    در مبارزات با دشمنان معمولی و غیر از باس فایت ها بعد از مدتی ممکن است خسته کننده برایتان بشوند چون چالش های خود را از دست می دهند و فقط باس فایت ها هستند که برایتان چالش برانگیز خواهد بود ولی متاسفانه تعداد باس ها در بازی کم است و فاصله بین آنها بسیار زیاد است.

    البته چندین ماموریت فرعی، پازل و معما و گشت و گذارهای کوچکی در بازی وجود دارند که آنطور که باید بازیکن را درگیر نمی کنند و جذاب نیستند. 

    در بعضی از موارد می توانید به جای حمله به دشمنان از ارتفاعات یا از بعضی مکان ها بر سر آن ها وسایلی بااندازید که آن ها هم به صورت خیلی احمقانه ایستاده تا بر سر آنها آوار سر ریز شود، که اصلا جذابیت نداشته و همان روبه رو با آنها جنگیدن بسیار بهتر است.

    بازی Trek to Yomi توانسته بازی اکشن سامورایی با داستان کلیشه ای را به صورت خلاقانه تری به نمایش بگذارد ولی در گیم پلی و برخی از دیگر موارد آن که بالاتر ذکر شد جا مانده و هنوز جای کار دارد که ممکن است در آینده با بروز رسانی هایی بهتر شود.

    این بازی از IGN نمره 7 از 10 را گرفته است.

    تریلر گیم پلی بازی

    Rezension Trek To Yomi
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    Trek To Yomi Gets A Longer Gameplay Video And A
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها