• بازی Weird West یک بازی دارک فانتزی وسترن است که در نوع خود بازی جالب و عجیبی است.

    بازی به نوعی ترسناک است و بعضی از آدم های این غرب وحشی تبدیل به موجوداتی عجیب و ترسناک می شوند و به بقیه انسان ها حمله کرده و آن ها را می خورند.

    بازی به صورت داستانی است و شما در یک دنیای بزرگ وسترنی در حال سفر هستید. نقشه بازی بسیار بزرگ است و جزئیات کارهایی که می توانید انجام دهید فوق العاده زیاد است و Weird West بازی ای نیست که دو روزه تمام شود و ممکن است ماه ها شما را سرگرم خود کند.

    دنیای بازی به صورت کارتونی ساخته شده است و حالتی انیمیشنی دارد پس اگر بازی هایی مشابه با این نوع سبک هنر، بازی می کنید Weird West می توانید گزینه مناسبی برای شما باشد.

    شما در مسیر داستانی خود می توانید یک الی دو همراه برای خود انتخاب کنید و با آن ها مسیر را طی کرده و در مواقع مورد نیاز وقتی مورد حمله قرار گرفته اید، از آن ها کمک بگیرید.

    اگر اهل گشت و گذار در بازی های بزرگ هستید و همیشه دنبال جایزه ها و وسایل خاص و قوی تر بودید این بازی هم مثل همه بازی های RPG و جهان باز، نقشه آن پر از جایزه و وسایلی عجیب برای پیدا کردن است.

    Ss A3E8A59Fa8C74B3C88A951402Ca18931F8Bf8F8C.1920X1080
    Weird West Screenshot 021
    Weird West

    این بازی مخصوص کسانی که علاقه به خط داستانی بازی و هم به گشت و گذار و پیدا کردن کلی وسایل و اطالعات و انجام ماموریت های فرعی هستند است.

    یک نکته جالب دیگر Weird West اینست که مثل بازی Red Dead Redemption 2 اگر خلاف کنید و بیش از اندازه آدم بی گناه بکشید برای سرتان جایزه گذاشته می شود و آدم هایی به دنبالتان خواهد آمد.

    Weird West از IGN نمره 8 از 10 را گرفته است.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Age of Wonders 4

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تیزر بازی

    Weird West Preview
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    Weird West Review
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: بازی Weird West Definitive Edition برای نینتندو سوییچ معرفی شد | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها