•  بازی Hitman 3 که تغییرات تقریبا خوبی نسبت به دو قسمت قبلی داشته است و یکی از بازی های خوبی است که بعد از خریدن آن شما تا چندین بار می توانید تک تک مراحل آن را بازی کنید و از آن خسته نشوید.

    فرق بزرگ Hitman 3 با سری های قبل در روایت داستان بیشتر به همراه کات سین هایی که فقط در حد توضیح دادن هدف های شما باشند نیستند و یک داستان خوبی را شما در این سری دنبال می کنید.

    در این سری تعداد نقشه ها کمتر شده و به 6 عدد رسیده ولی هر کدام از این نقشه ها به اندازه نقشه یک بازی کامل وسعت دارند و پر از جزئیات زیبا و ریز هستند.

    بیشتر مخفی کاری های این سری به قسمت های قبلی شباهت دارد و از این بابت تقریبا تغییر خاصی در بازی ایجاد نشده است، اما در Hitman 3 بازی به شما یک دوربین داده است که می توانید با آن بعضی از وسایل الکترونیکی را هک کرده و یا رده پاها را ببینید.

    استودیو سازنده سعی کرده است که دوباره همه نقشه های Hitman 3 را در سرتاسر جهان پخش کند که با شهر و کشورهایی همچون دوبی، چین، آرژانتین، آلمان و انگلیس و آمریکا مواجه می شویم.

    یکی دیگر از تغییرات خوبی که می توان در این سری دید استفاده از اسلحه است و این اجازه را به شما می دهد تا از راه دور شروع به کشتن هدف خود کنید که بازی را بسیار پر چالش و جذاب تر می کند که می توان یکی از ویژگی های جذاب آن دانست.

    البته مشکلی که در این سری مثل سری های قبلی پابرجا است کات سین های کوتاه و خسته کننده است که متاسفانه برطرف نشده اند.

    سری بازی های Hitman 1,2,3 اصلا برای یکبار بازی کردن نیستند و شما می توانید در هر نقشه و هر هدف را تقریبا بیشتر از 5 شکل کشته و خود را سرگرم کنید. این بازی از این بابت ارزش خرید خیلی بالایی دارد و خودم به شخصه تمامی سری های Hitman را چندین بار بازی کرده ام و اصلا خسته هم نشده ام. 

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Hard West 2

    پیشنهاد می کنم حتما Hitman 3 را خریده و بازی کنید.

    لطفا پیشنهادات و نظرات خود را زیر همین پست یا در شبکه های اجتماعی ما با ما به اشتراک بگذارید و اگر بازی مدنظرتان هست که می خواید نقد و بررسی بشه حتما با ما درمیان بگذارید. 

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Hitman3 Article Tile 1
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها