• استودیو ی بازی سازی کپ کام ، خالق بازی های بسیاری است که اکثر ما با آن ها خاطره داریم . این شرکت با فراز و نشیب های بسیاری برخوردار بوده است . 

    سری رزیدنت اویل یکی از بهترین بازی های ترسناک خلق شده تا به امروز است که یعضی آن ها آن را پدر بازی های ترسناک میدانند . این بازی با انتشار اولین نسخه هایش نامی برای خود در میا طرفدران دست و پا کرد و خیلی ها طرفدار پرو پا قرص آن شدند و منتظر نسخه های جدید تر و ادامه داستان جذاب آن شدند . 

    حتی فیلم و انیمیشن و کلی مدیوم دیگر به سراغ داستان این بازی رفتند و توانستند در بازار موفق ظاهر شوند . 

    بازی معروف و بی نظیر دیگر این شرکت سری Devil May Cry است که از بهترین عناوین هک اند اسلش تاریخ بازی های ویدیویی است . داستان دانته و برادرش و مبارزه با شیاطین جز خاطره انگیز ترین عناوین ما تا به امروز است . 

    البته که اگر بخواهبم به تک تک عناوینی که کپ کام تا به حال ساخته و عرضه کرده است بپردازیم به وقت و حوصله ی بسیار زیادی نیاز است اما بیایید تا با همین عناوین به داستان ققنوس وار کپ کام در بازی های ویدیویی نگاهی بیاندازیم . 

     

    3C4437Tfs5Kelpulyn4Eijprs4
    Resident Evil 1
    Bio4 Share Global
    Devil May Cry Director Teases New Game
    Devil May Cry 6 Everything 1200X900 C Default

    بازی رزیدنت اویل بعد از نسخه ی شاهکار چهارم که تحسین تمام منتقدان و مخاطبین را در پی داشت با عرضه ی نسخه ی پنجم کمی از از ریشه هایش فاصله گرفت و همین موضوع سبب شد تا انتفادات از این سری شروع شود . 

    اما این انتقادات نه تنها باعث نشد تا بازی به مسیر موفقیت های خود برگردد بلکه بازی های جدید روز به روز بد تر میشدند و مشکلات بیشتری داشتند که شاهکار آن ها رزیدنت اویل هشت بود که با یک کال آف دیوتی رو به رو بودیم . 

    خواندن
    در سال ۲۰۲۳ چه انتظاراتی از ایکس‌باکس باید داشته باشیم؟

    این رویه به قدری ادامه پیدا کرد که دیگر نمیشد متصور شد با بازی های بی نظیری مثل نسخه های اول دوباره رو به رو شویم. 

    این موضوع برای عنوان دیگر کپ کام یعنی دویل می کرای هم صادق بود و بازی بعد از شاهکار نسخه سوم هرچند در نسخه ی چهارم هم خوب عمل کرد اما کم کم افت آن شروع شد و دیگر خبری از بازی های هیجان انگیز کپ کام نبود .

    هرچند کپ کام به مرور در طی زمان با افت بسیار زیادی رو به رو شد و دیگر هیچ اثری از بازی های قبلی این شرکت نبود اما به یک باره کپ کام از شرکتی که همه آن را مسخره میکردند و یا برای آن حسرت میخوردند به شرکتی تبدیل شد که توانست آن اصالت خود را بازیابی کند .

    کپ کام با ساخت و عرضه ی ریمیک رزیدنت اویل دو بار دیگر با بازی ای شاهکار همه مخاطبان را سورپرایز کرد و این موضوع در ساخته های بعید کپ کام هم ادامه یافت و با رزیدنت اویل ویلاج به اوج خود رسید . 

    بازی دویل می کرای پنج هم توانست بار دیگر سری دویل می کرای را به اوج خود برساند . 

    کپ کام نشان داد که همواره میتوان با درس گرفتن از اشتباهات گذشته و تولید آثار خلاق و زیبا میتوان تا به مسیر اصلی و موفقیت برگشت و بار دیگر آن اصالت و شکوه گذشته را باز پیدا کرد . 

       

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها