• سونی تعداد زیادی از بازی‌های آینده خود برای پلی‌استیشن 5 و PSVR 2 را در شوکیس اخیری که برگزار شد، به نمایش گذاشت. از جمله مواردی که در شوکیس سونی 2023 شاهد بودیم، می‌توان به معرفی Metal Gear Solid: Snake Eater، نمایش گیم‌ پلی برای عنوان Spider-Man 2، اولین نگاه به عنوانDragon’s Dogma 2، اعلام تاریخ انتشار Alan Wake 2 و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. در این مقاله نگاهی به همه نکات مهم این شوکیس انداخته‌ایم.

    گیم پلی بازی Spider-Man 2

    شوکیس

    با وجودی که ما هنوز تاریخ انتشار Spider-Man 2 را نداریم، اما شاهد گیم پلی طولانی‌ای از آن بودیم که هم شخصیت Peter Parker و هم Miles Morales را به نمایش می‌گذاشت. پیتر پارکر این بار با لباس Symbiote ظاهر شده است و مایلز مورالز نیز حرکت‌ها و توانایی‌های جدیدی را فرا گرفته است. این تریلر همچنین یکی دیگر از شرورهای این عنوان به نام Kraven the Hunter را فاش کرد.

     

    ریمیک بازی Metal Gear Solid: Snake Eater معرفی شد

    شوکیس

    پلی استیشن در این شوکیس از نسخه ریمیک شده بازی Metal Gear Solid: Snake Eater خبر داد. البته شاهد هیچ نمایشی از این ریمیک نبودیم و در عوض شاهد پخش شدن ویدیویی بودیم که بخش‌های بزرگی از این عنوان را افشا می‌کرد. پلی استیشن همچنین عنوان کرد که مجموعه Metal Gear Solid Master Vol. 1 که شامل عناوین Metal Gear Solid ،Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater می‌شود، پاییز امسال برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

     

    پلی استیشن از پروژه جدید خود رونمایی کرد

    شوکیس

    سونی پروژه جدید خود را با اسم رمز Project Q معرفی کرد. این دستگاه به بازیکنان امکان می‌دهد هر بازی دلخواه را از کنسول پلی استیشن 5 خود با استفاده از ریموت پلی و وای فای تجربه کنند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 8 اینچی HD، تمامی دکمه‌های مورد نیاز و ویژگی‌های کنترلر DualSense است. تاریخ انتشار این سخت افزار جدید هنوز مشخص نشده است. سونی همچنین اولین هدفون رسمی پلی استیشن 5 را معرفی کرد.

     

    بازی Assassin’s Creed Mirage تاریخ انتشار خود را برای اکتبر را دریافت کرد

    عنوان بعدی Assassin’s Creed که Assassin’s Creed Mirage نام دارد، در تاریخ 12 اکتبر (20ام مهر ماه) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4، PC و Amazon Luna عرضه خواهد شد. پلی استیشن ویژگی جدیدی به نام Assassin’s Focus را نیز معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد چندین هدف را پشت سر هم علامت گذاری کرده و از پای درآورید.

     

    عنوان Alan Wake 2 در 17 اکتبر (25ام مهر ماه) عرضه می‌شود

    شوکیس

    استودیو Remedy ویدیویی دیگر از بازی Alan Wake 2، دنباله ترسناک مورد انتظار خود را به نمایش گذاشت. این تریلر بازگشت آلن ویک را نشان می‌داد که به نظر می‌رسید در تاریکی به دام افتاده باشد. این بار ویک با یک شخصیت قابل بازی جدید به نام ساگا اندرسون همراه می‌شود که در تحقیقات خود، به آلن می پیوندد. این بازی در تاریخ 17 اکتبر منتشر می‌شود.

     

    بازی Final Fantasy XVI تریلر جدیدی را تا پیش از عرضه به نمایش خواهد گذاشت

    یک تریلر داستانی جدید Final Fantasy XVI قبل از تاریخ انتشار آن و در 22 ژوئن (1ام تیرماه) منتشر شد. در این تریلر ما شاهد تعامل کلایو با تعداد زیادی از شخصیت‌های اطراف Valisthea، همراه با تعداد زیادی از هیولا جدید و قدیمی سری Final Fantasy بودیم.

    خواندن
    نامزد های رویداد Game Awards 2022

     

    تریلر جدید Dragon’s Dogma 2 به نمایش در آمد

    شوکیس

    بازی Dragon’s Dogma 2 سرانجام در شوکیس پلی استیشن به طور رسمی معرفی شد و این معرفی با نمایش تریلری از بازی صورت گرفت. این تریلر جدید تعداد زیادی از هیولا‌ها، از جمله اژدهایی غول پیکر را به نمایش گذاشت. این بازی اولین نسخه این سری پس اس از Dragon’s Dogma و با گذشت یک دهه است. اطلاعات کمی در مورد این دنباله در دسترس عموم قرار دارد که از آن‌ها می‌توان به توسعه بازی با موتور آنریل اشاره کرد.

     

    استودیو Bungie عنوان جدیدی از Marathon را اعلام کرد

    استودیو Bungie ورود دوباره به سری Marathon را اعلام کرد. عنوان Marathon یکی از عناوین شوتر اول شخص بانجی بود که نسخه اولیه آن در سال 1992 بر روی مک منتشر شد، در نتیجه اکنون بانجی پس از گذشتن مدت زمان طولانی قرار است به این بازی بازگشتی داشته باشد. این بازی دنباله‌ای مستقیم برای نسخه‌های اصلی نیست، اما طبق تایید بانجی روند آن متعلق به همان جهان است. طبق گفته‌های پلی استیشن، این بازی بر روی PvP متمرکز شده است و کمپینی تک نفره را ارائه نخواهد کرد.

     

    نگاهی جدید به حالت داستانی Street Fighter 6

    شوکیس

    بازی Street Fighter 6 هفته آینده منتشر می‌شود و استودیو Capcom تریلری از حالت داستانی بازی به اشتراک گذاشته است. این تریلر بازیکنان را در حال سفر و رویارویی با دشمنان گوناگون و مبارزات گوناگون سری Street Fighter نشان می‌دهد.

     

    استودیو Jade Raymond Haven اطلاعاتی در مورد بازی جدید Fairgame$ منتشر کرد

    سونی این رویداد را با انتشار اطلاعات در مورد بازی Fairgame$ آغاز کرد که توسط استودیوی Jade Raymond Haven توسعه می‌یابد. این بازی یک تجربه سرقت و رقابتی است که برای پلتفرم‌های PS5 و PC مراحل توسعه خود را طی می‌کند. تریلر با تصاویری از هک کردن شروع شد و شاهد گروه‌هایی بودیم که قصد نفوذ به سیستم یک بانک را داشتند.

    به نظر می‌رسد که این یازی دارای جنبه علمی تخیلی باشد، زیرا شخصیت‌ها از سلاح‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کردند. هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

     

    عنوان The Talos Principle 2 امسال عرضه خواهد شد

    دنباله Croteam برای بازی The Talos Principle، امسال برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد. این بازی در سال 2021 معرفی شد و جزئیات فاش شده از زمان رونمایی آن بسیار اندک بوده است. ظاهرا بازی قرار است محیط‌های گرافیکی و معماهای چالش برانگیز را درون خود جای دهد.

     

    بازی Foamstars عنوانی شوتر و شبیه به بازی Splatoon استودیو Square Enix است

    شوکیس

    اسکوئر انیکس اولین نمایش مربوط Foamstars را به نمایش عموم گذاشت که به نظر می‌رسد عنوانی شوتر و با حالت تیمی مشابه به Splatoon باشد. در این نمایش بازی، به نظر می‌رسید که شخصیت‌ها در حال رقابت‌های گوناگون هستند. به نظر می‌رسد Splatoon با شخصیت‌های بازی ترکیب شده است. این بازی در آینده برای PS4 و PS5 عرضه می شود.

     

    نگاهی به بازی مستقل و شایان ستایش The Plucky Squire

    بازی The Plucky Squire شبیه عنوانی تازه و دوست داشتنی در اکشن ماجراجویی به نظر می‌رسد و در شوکیس سونی، ویدیویی از آن به نمایش درآمد. گیم پلی بازی Plucky Squire، بازیکن را در حال ماجراجویی بین یک کتاب داستان و یک اتاق نشیمن در دنیای واقعی نشان می‌داد. به نظر می‌رسد که بازی با تغییرات کوناگون کتاب داستانی که شخصیت‌ها در آن قرار می‌گیرند، به طور دائم گیم پلی را متحول می‌کند.

    خواندن
    هر آنچه از کنفرانس E3 2023 می‌دانیم

     

    بازی Phantom Blade Zero یک عنوان RPG و هک اند اسلش است

    شوکیس

    عنوان Phantom Blade Zero که در شوکیس سونی معرفی شد، عنوانی RPG و هک اند اسلش است که در دنیای فانتوم واقع می‌شود، دنیایی که در آن کونگ فو چینی، استیمپانک و بسیاری از ورزش‌های رزمی دیگر ابداع شده‌اند. این بازی دارای نبرد‌های گوناگون با شمشیر و به طور سریع است که در یک دنیای نیمه باز اتفاق می‌افتد. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

     

    عنوان Ghostrunner 2 برای عرضه در سال 2023 معرفی شد

    بازی Ghostrunner 2 که دنباله‌ای برای پلتفرمر اکشن One More Level است، در این شوکیس معرفی شد. گیم پلی جدید این بازی، از مبارزات بین بازیکنانی که با سرعت بالا بر روی موتورسیکلت سوار می‌شوند، تشکیل می‌شود. این بازی در سال 2023 منتشر می‌شود.

     

    بازی Helldivers 2 معرفی شد

    شوکیس

    در سال ۲۰۱۵، خبری رسمی مبتی بر ساخت دنباله Helldivers از استودیو بازی Arrowhead منتشر شد. به نظر می‌رسد که دنباله این بازی، بسیاری از عناصر طنز نسخه اصلی را حفظ می‌کند، همان طور که تریلر نیز با یک تبلیغ تلویزیونی کمدی آغاز شد. تریلر شامل نمایش‌هایی از گیم پلی با ویژگی‌هایی مانند حالت شوتر سوم شخص و وجود بیوم‌های گوناگون می‌شد. این بازی امسال برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

     

    معرفی پروژه Sword of the sea

    توسعه دهنده Abzu و The Pathless Giant Squid پروژه بعدی خود را با عنوان Sword of the Sea رونمایی کرد. این بازی در دنیای متروکه‌ای اتفاق می‌افتد که زمین در آن در امواج ثابت قرار گرفته است، جایی که شما یک مکانیک حرکتی جدید به نام Hoversword را کنترل می‌کنید. کنترل شخصیت شامل اسنوبرد، اسکیت بورد، و هاوربرد می‌شود.

     

    تریلر حالت واقعیت مجازی ریمیک Resident Evil 4 برای هدست PSVR 2

    شوکیس

    کپکام گیم پلی جدید نسخه PSVR 2 ریمیک Resident Evil 4 را در این شوکیس به نمایش گذاشت. البته هنوز تاریخ انتشاری مشخص نشده است. حالت VR برای RE4 از روند همیشگی این سری پیروی می‌کند، چیزی که در نسخه VR برای عناوین Resident Evil Village و Resident Evil VII نیز استفاده شده بود. حالت VR به عنوان یک بروزرسانی رایگان برای کسانی که نسخه PS5 بازی Resident Evil 4 را دارند، عرضه خواهد شد.

     

    عرضه عنوان Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 برای اواخر سال 2023 اعلام شد

    شوکیس

    عنوان Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 مدتی در همیا امسال برای هدست PSVR 2 عرضه خواهد شد. نسخه اصلی Help Wanted نیز پیش از آن که روی کنسول‌ها عرضه شود، ابتدا یک عنوان VR بود. این بازی مینی گیم‌هایی با حضور شخصیت‌ها و مکان های سری Five Nights را به نمایش می‌گذاشت. عنوان جدید که قرار است امسال عرضه شود، بازی‌های جدید شامل مینی گیم‌ها، مکان‌ها، داستان و انیمیشن‌های جدید را به ارمغان می‌آورد.

     

    عنوان Gris Creator Reveals Neva در سال 2024 عرضه خواهد شد

    از بین توسعه دهندگان مستقل، استودیو Gris عرضه عنوان Neva را برای سال بعد اعلام کرد. این بازی عنوانی شامل ماجراجویی‌های زیبا به همراه سبک هنری چشمگیر است.

    خواندن
    هر آنچه از رویداد State of Play 2023 می‌دانیم

     

    عنوان Cat Quest: Pirates of the Prribean سال آینده عرضه خواهد شد

    بازی Cat Quest: Pirates of the Puribean که طور رسمی در این شوکیس معرفی شد، قرار است به طور مستقیم با عنوان Cat Quest در ارتباط باشد. در این بازی بچه گربه‌ها درگیر ماجرایی همراه با دزدان دریایی می‌شوند. این بازی در سال آینده عرضه خواهد شد.

     

    عنوان Towers of Aghasaba در سال آینده از راه می‌رسد

    عنوان Towers of Aghasaba حیات وحش وسیعی دارد و بازیکنان را در پرواز با پاراگلایدر همراه می‌کند. ظاهرا این بازی تاثیر زیادی از طبیعت و حیوانات حیات وحش گرفته است، زیرا سراسر تریلر این بازی، حیوانات و نژادهای گوناگون قابل رویت بودند.

     

    عنوان Revenant Hill برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد

    شوکیس

    عنوان Revenant Hill عنوانی با چند مامراجویی جدید است که توسط توسعه دهندگان Night in the Woods در دست ساخت قرار دارد. تیزر این بازی گربه سیاهی را نشان می‌داد که در مناظر در حال دویدن است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این عنوان جدید منتشر نشده، اما می‌دانیم که این بازی برای برای پلی PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

     

    عنوان جدید GranBlue زمستان امسال از راه می‌رسد

    بازی Granblue Fantasy: Relink در زمستان امسال برای پلتفرم‌هاس PS5، PS4 و PC عرضه خواهد شد. این بازی در سال 2016 معرفی شد و سرانجام امسال قرار است منتشر شود. پلاتینیوم گیمز در ابتدا قرار بود در کنار Cygames توسعه این بازی را پیش ببرد، اما این دو در سال 2019 از هم جدا شدند. تابستان امسال اخبار بیشتری در مورد این بازی منتشر خواهد شد.

     

    عنوان Ultros در سال آینده عرضه می‌شود

    عنوان Ultros عنوانی جذاب و پر صحنه‌های هنری شگفت انگیز و رنگارنگ است که سال آینده برای PS4، PS5 و PC عرضه خواهد شد.

     

    بازی و نگاهی به آن Revenant Hill

    شوکیس

    بازی Tower of Fantasy عنوانی علمی تخیلی و جهان باز است که توسط Hotta Studio مراحل ساخت خود را طی کرده است. این عنوان در شوکیس یاد شده حضور داشت.

     

    چهار بازی جدید برای هدست PSVR 2 رونمایی شد

    بخشی از این شوکیس تعداد زیادی بازی جدید را برای هدست PSVR 2 شامل می‌شد، از جمله Arizona Sunshine 2، عنوان شوترCrossfire: Sierra Squad، nDreams’ Synapse و یک بسته الحاقی برای عنوان Beat Saber که همگی برای این هدست معرفی شدند.

     

    عنوان Firewalk’s Concord سال آینده برای PS5 و PC عرضه می‌شود

    شوکیس

    عنوان Concord اولین پروژه AAA استودیو Firewalk است و عنوانی بازی چند نفره و PvP است که روند آن در یک دنیای علمی تخیلی اتفاق می‌افتد. این بازی برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

     

    8 تریلر گیم پلی جدید بازی Immortals of Aveum

    شوکیس

    استودیو Ascendant گیم پلی جدیدی از بازی Immortals of Aveum را به اشتراک گذاشته است، عنوانی تک نفره و شوتر اول شخص که در 20 ژوئن (30ام خرداد ماه) برای PS5 و Xbox Series و PC عرضه می‌شود.

     

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها