• کمیسیون اروپا که در اوایل ماه جاری خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تایید کرد، اعلام کرده است که پلی استیشن چهار برابر بیشتر از ایکس باکس در اروپا کنسول می‌فروشد.

    سخنرانی Eurogamer از معاون اجرایی کمیسیون اروپا Margrethe Vestager نشان می دهد که کنسول سونی در حال حاضر عملکرد قابل توجهی از مایکروسافت در منطقه دارد.

    وستاگر در حال بحث در مورد این بود که چرا کمیسیون اروپا قرارداد Activision Blizzard را تایید کرد و خاطرنشان کرد که حضور هر دو شرکت در اروپا به اندازه‌ای نیست که نگرانی ایجاد کند.

    او گفت: «سهم کلی بازار مایکروسافت و اکتیویژن به طور کلی در اروپا کم بود. تنها زمانی که به بخش‌های خاصی مانند بازی‌های شوتر نگاه می‌کنید، به بالای ۲۰ درصد می‌رسید.

    و برای کنسول‌ها، سونی حدود چهار برابر بیشتر از فروش مایکروسافت ایکس‌باکس پلی‌استیشن می‌فروشد.

    Vestager همچنین در مورد سهم بازار در اروپا صحبت می کرد، به این معنی که رقم چهار به یک ممکن است نشان دهنده فروش کنسول در سراسر جهان نباشد. به گفته سونی، این تا حدودی منعکس کننده گزارش Eurogamer از سال 2017 است که می گوید پلی استیشن 4 سه برابر محبوب تر از ایکس باکس وان در اروپا بوده است.

    مایکروسافت در مورد فروش کنسول خود بسیار ساکت بوده است، اما تاکنون هیچ به روز رسانی در مورد عملکرد سری Xbox ارائه نکرده است. سونی برعکس عمل کرده است و به‌روزرسانی‌های منظم فروش PS5 را ارائه می‌کند، از جمله اینکه اخیراً از مرز 38 میلیون عبور کرده است.

    سونی همچنین به دنبال شکستن رکورد پلی استیشن با فروش کنسول های بیشتر از قبل در سال جاری است و انتظار دارد PS5 تا پایان سال 2023 از نسل قبلی خود پیشی بگیرد.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خواندن
    تاریخ انتشار بازی‌های مورد انتظار که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها