• دنیای ویدیو گیم مدت‌هاست که با عرضه عناوین جذاب، طرفداران بسیاری پیدا کرده که برای زمان‌های طولانی به آن پایبند مانده‌اند.

    در اولین مقاله از سری مقالات آندریتد پلاس سراغ چند عنوان از همین بازی‌ها رفته‌ایم، عناوینی که با وجود این که زیاد نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، اما حرف زیادی برای گفتن دارند.

    Quasimorph: End of Dream

    آندریتد پلاس – قسمت چهارم

    بازی Quasimorph: End of Dream عنوانی مبتنی بر ویژگی‌های سبک RPG است. در طول تجربه این بازی ناچارید هر طور شده بر ترس‌های خود غلبه کرده و با موجوداتی مانند جنگاوران دشمن و شیاطین مقابله کنید و سعی کنید. هدف شما برای تکمیل ماموریت‌ها، انجام وظایفی خواهد بود که رئسای شما به شما داده‌اند.

    در طول بازی رهران و روسای گوناگونی وجود دارند که می‌خواهند از شما به عنوان نیروی کار خود استفاده کنند، اما تنها یک شرکت قرار است انتخاب نهاییتان باشد، انتخابی که شما آن را پذیرفته‌اید. شرکت Ancom از شما می‌خواهد که دارایی‌ها و اطلاعات شرکت Fresco را بازیابی کنید.

    در طول بازی باید به پایگاه‌های گوناگون سفر کنید، از خود کلون بسازید و هر طور شده هدفتان را به پاسان برسانید. کاوش پایگاه‌های بین سیاره‌ای، کنکاش در آزمایشگاه‌های مخفی و نابود کردن سفینه‌های دشمن برای پیدا کردن فن آوری‌های جدید، بخشی از این بازی به شمار می‌آیند.

    نام: Quasimorph: End of Dream

    توسعه دهنده: HypeTrain Digital

    تاریخ عرضه: 31 می ۲۰۲3

    لینک صفحه استیم بازی: Quasimorph: End of Dream

     

    Heretic’s Fork: Probation

    آندریتد پلاس – قسمت چهارم

    تبریک می‌گوییم، در عنوان Heretic’s Fork: Probation شما به عنوان مدیر عامل جهنم منصوب شده‌اید! تعداد زیاد کشته شدگان و فوت شده‌ها باعث شده جهنم بیش از حد شلوغ شود و شما برای پایان ددن به این بی نظمی و برقراری دوباره نظم انتخاب شده‌اید.

    نقش شما نه تنها شامل مدیریت جمعیت فعلی، بلکه اجرای استراتژی‌های نوآورانه برای به وجود آوردن دوباره نظم خواهد بود. همچنین شما در طول بازی با استفاده از سیستم کامپیوتری پیشرفته خود که Heretic’s Fork نام دارد و توسط DeusVult Inc توسعه یافته است،

    خواندن
    آندریتد پلاس - قسمت سوم

    وظیفه مجازات گناهکاران را بر عهده خواهید داشت. نسخه اولیه این بازی خم اکنون و به طور رایگان از طریق فروشگاه استیم در دسترس است.

    نام: Heretic’s Fork: Probation

    توسعه دهنده: DeusVult Inc

    تاریخ عرضه: 2 ژوئن ۲۰۲3

    لینک صفحه استیم بازی: Heretic’s Fork: Probation

     

    BlasterBeat

    آندریتد پلاس – قسمت چهارم

    بازی BlasterBeat عنوانی شوتر و PvP است که توانسته جوایز مهمی را در همین زمینه کسب کند. در طول گیم پلی پویا و جذاب این بازی باید بتوانید به یکی از برجسته ترین مبارزان تبدیل شوید، تا بتوانید خود را در میان هفت بازیکن دیگر به پیروزی رسانید.

    نه تنها در طول بازی باید حریفان گوناگون را مورد هدف قرار دهید، بلکه باید بتوانید به خوبی نقشه‌های گوناگون بازی و نحوه تعامل با آن‌ها را یاد بگیرید. با پیشرفت در طول بازی، خواهید توانست از اسلحه‌ها و امکانات پیشرفته تری استفاده کنید و پیروزی را هر چه سریع تر، از آن خود کنید.

    نام: BlasterBeat

    توسعه دهنده: Muted Games

    تاریخ عرضه: 9 ژوئن ۲۰۲3

    لینک صفحه استیم بازی: BlasterBeat

     

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها