• دنیای ویدیو گیم مدت‌هاست که با عرضه عناوین جذاب، طرفداران بسیاری پیدا کرده که برای زمان‌های طولانی به آن پایبند مانده‌اند. سبک‌های انگشت شماری که در ابتدا وجود داشتند نیز تحت تاثیر همین مورد، شاخه شاخه شده و هر کدام باعث به وجود آمدن عناوین جدیدتری شدند.

    در اولین مقاله از سری مقالات آندریتد پلاس سراغ چند عنوان از همین بازی‌ها رفته‌ایم، عناوینی که با وجود این که زیاد نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، اما حرف زیادی برای گفتن دارند.

    Mech Arena

    آندریتد پلاس

    بازی Mech Arena یک تیرانداز آرکید است که شما در میدان جنگ و روبروی دشمنان متفاوتی قرار می‌دهد، جایی که هدف کسب بیشترین امتیاز ممکن است. 

    بازیکن به عنوان یک Mech بازی را تجربه می‌کند، مجهز به 2 اسلحه و یک ابزار کاربردی است و باید در مجموع از 6 دور متوالی مبارزه جان سالم به در ببرد و در عین حال، بیشترین امتیاز ممکن را کشف کند. با هر دور جدید، دشمنانی که با آن‌ها روبرو می‌شوید بیشتر و قدرتمندتر می‌شوند و عرصه نیز تکامل می‌یابد.

    تکامل یافتن عرصه یعنی اندازه آن بزرگ‌تر و دریافت امتیاز در آن دشوارتر می‌شود. هر چند که باید بدانید، خطر بیشتر یعنی امتیاز بیشتر! در این بازی بازیکن این امکان را دارد که انتخاب‌های خود را برای دریافت امتیاز بیشتر، به صورت استراتژیک‌تر و پراهمیت‌تر انجام دهد. 

    پس از هر دور بازی قابلیت‌های در دسترس بیشتر شده و مکانیزم‌های قدرتمندتری برای شما فعال می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به امتیاز بیشتر استفاده کنید.

    نام: Mech Arena

    توسعه دهنده: Scarlet Whale

    تاریخ عرضه: 11 دسامبر 2021

    لینک صفحه استیم بازی: Mech Arena

    Scarlet Nexus

    آندریتد پلاس

    در آینده‌ای دور، یک هورمون psionic در مغز انسان کشف شده که به افراد قدرت فوق‌العاده می‌دهد و با وجود خودش، جهان را دستخوش تغییرات بسیاری کرده است. 

    با ورود بشریت به این دوره جدید، جهش‌ یافته‌هایی که از این هورمون بهره می‌برند، همانند زامبی‌ها شروع به حمله به انسان‌های دیگر کرده و به دنبال دریافت انرژی بیشتر کرده‌اند. از آن جایی که این موجودات به شدت در برابر حملات مقاوم هستند، نیاز به کسانی که توانایی مقابله با آن‌ها را داشته باشند، به شدت حس می‌شود.

    خواندن
    آندریتد پلاس - قسمت دوم

    از این رو عده دیگری که از هورمدن psionics بهره می‌بردند ولی تبدیل به زامبی‌های خونخوار نشده بودند، در صدد نبرد با این موجودات بر آمدند. این افراد در گروه‌های گوناگون جمع آوری شده و به جنگ با دشمنان فرستاده شدند.

    داستان این بازی به صورت دوگانه، از با یویتو سومراگی شروع می‌شود. او که از طرف یکی از خاندان‌های سیاسی قدرتمند در نبردها حضور پیدا کرده، انسان مرموزی به شمار می‌رود و قدرت خارق العاده‌ای برای مبارزه با دشمنان دارد. از آن جایی که تجربیات مختلف شخصیت‌ها با یکدیگر در هم می‌آمیزند، در بازی شخصیت‌های متفاوتی را ملاقات می‌کنید و با آن‌ها برای نجات انسان‌ها، متحد خواهید شد.

    نام: Scarlet Nexus

    توسعه دهنده: BANDAI NAMCO Studios Inc.

    تاریخ عرضه: 24 ژوئن 2021

    لینک صفحه استیم بازی: Scarlet Nexus

    Endless Space 2

    آندریتد پلاس

    بازی Endless Space 2 عنوانی فضایی و استراتژیک است که در یک جهان مرموز به وقوع می‌پیوندد. داستان شما در کهکشانی می‌گذرد که برای اولین بار توسط موجوداتی شبیه خدا به نام Enless مستعمره شده، موجوداتی که چندین سال پیش ظهور و سپس سقوط کردند. تنها چیزی که از آن‌ها باقی مانده خرابه‌های عرفانی، عناصر قدرتمند و ماده‌ای عجیب و تقریبا جادویی به نام Dust است.

    عنوان Endless Space 2 فرمول کلاسیک گشت و گذار در دنیای بازی را به دنیای جدیدی می‌برد. در این بازی شما سیستم‌های ستاره ای اسرارآمیز و اسرار نژادهای باستانی را کشف خواهید کرد، در سیاره‌های دور نفوذ کرده و فناوری‌های پیشرفته با قدرت غیر قابل تصور را توسعه می‌دهید. 

    در این بین ممکن است هر از گاهی مشکلاتی روبروی شما قد بلند کنند، مشکلاتی که باید هر طور شده از پس آن‌ها برآیید تا بتوانید موقعیت خود را حفظ کرده و به اهدافتان برسید.

    نام: Endless Space 2

    توسعه دهنده: AMPLITUDE Studios

    تاریخ عرضه: 18 می 2017

    لینک صفحه استیم بازی: Endless Space 2

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها