• این روز ها نه تنها گیمر ها و علاقه مندان به بازی های ویدیویی بلکه حتی عموم مردم هم به تجربه ی بازی های ویدیویی بر روی گوشی خودشان میپردازند.

    در لیست زیر سعی کردیم چند مورد از بهترین بازی های آفلاین موبایل را به شما معرفی کنیم. با ورنا پلاس همراه باشید.

     

    The Wolf Among Us

    Mv5Bnmq0Zmi4Zdgtywm4Ms00Mmjiltgwowmtmzm4Zjk0Njmzoti1Xkeyxkfqcgdeqxvymtk2Otaznti@. V1 Fmjpg Ux1000

    احتمالا اکثر گیمر های حرفه ای با عنوان مستقل و فوق العاده ی The Wolf Among Us  آشنا هستند . یک بازی خلاقانه که دقیقا نکته ی مثبت این بازی داستان درگیر کننده و جذابش بود . 

    پس اگر شما هم دوست دارید تا با یک بازی داستانی فوق العاده بر روی گوشی خود سرگرم شوید بدون هیچ تردیدی The Wolf Among Us را شروع کنید . 

     

    The Room

    The Room Apk

    سری بازی های داستانی مشهور The Room هم دقیقا از عناوینی است که گیمر های قدیمی و حرفه ای تر با آن آشنایی کامل دارند . 

    در این بازی ها علاوه بر داستان های درگیر کننده با گیم پلی جذاب و طراحی های هنری زیبایی هم رو به رو بودیم . 

    بدون شک سری بازی های The Room از بهترین عناوین داستانی و آفلاینی است که میتوانید بر روی گوشی خود تجربه کنید . 

     

    Rayman Adventures

    Mv5Bmzdintu2Ymqtzmrizi00Mdk3Lwe1Njatm2Vjodywntbjyjrmxkeyxkfqcgdeqxvymta0Mtm5Nji2. V1

    سری بازی های دو بعدی و پلتفرمر بر روی گوشی های موبایل همیشه از علاقه مندان زیادی بر خوردار بوده است. حال اگر شما هم قصد بازی یک عنوان پلتفرمر دو بعدی جذاب را دارید چه بازی ایی بهتر از Rayman Adventures ؟ 

    بازی Rayman Adventures از بازی های با کیفیت این دنباله است که مخصوص موبایل توسعه پیدا کرده و ساعت های زیادی شما را سرگرم خواهد کرد . 

     

    Machinarium

    Gfswl0Oh2Itdudxmpznzehap 1

    بازی زیبای Machinarium که در هر لیستی جای دارد از بهترین و با کیفیت ترین آثار تولید شده در بازی های ویدیویی است که علاوه ب این که طراحی های بی نظیرش شما را محو در دنیای خودش میکند داستان واقعا ارزشمندی را برای روایت کردن دارد.

    خواندن
    بهترین بازی های مستقل

    Machinarium میتواند حتی یک کلاس درس کامل برای بازی سازان باشد . اگر شما هم مجذوب این بازی شدید و یا حتی اگر شک دارید که بازی خوبلی است یا نه در هر حالت به تجربه ی Machinarium بپردازید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

     

    Limbo

    Limbo Indie Game

    استودیو بازی سازی مستقل پلی دد فقط با ساخت دو عنوان یعنی لیمبو و اینساید به شهرت زیادی دست یافت و بازی هایش از بهترین و با کیفیت ترین اثار منتشر شده تا به امروز هستند که در همه موضوعات حرف های زیادی برای گفتن دارند.

    بازی لیمبو یکی از بهترین بازی هایی است که میتوانید تجربه کنید و بدون شک ارزش ساعت هایی که برای آن صرف میکنید را دارد. قطعا تجربه ی بازی زیبای لیمبو را به همه ی مخاطبین پیشنهاد میکنم.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها