• در این مطلب سعی داریم تا با شرکت هایی آشنا شویم که با بازی های بزرگ و کوچکشان نامی پر از اعتبار در بین علاقه مندان به ویدیو گیم برای خودشان دست و پا کرده اند و بیشتر از بقیه شناخته شده اند . با ما همراه باشید .

     

    Fromsoftware

    Which Fromsoftware Soulsborne Game Is The Hardest Feature1650384090

    فرام سافتویر ، استودیوی بازی سازی که شیرین ترین و صد البته زجر آور ترین خاطرات ما با بازی های ویدیویی را رقم زده است . 

    خالق سری سولز و بازی های بی نظیری همانند بلادبورن ، سکیرو و الدن رینگ قطعا جز بهترین شرکت های بازی سازی است . 

    آن ها یک بار با بازی سکیرو توانسته اند عنوان بهترین بازی سال را به دست آورند و حالا الدن رینگ هم که با فروش بی نظیرش و توجه زیادی که از مخاطبین و منتقدان جلب کرده کاندید اصلی کسب این عنوان است .

     

    Bethesda

    Microsoft Bethesda

    بتسدا را می توان به جرئت بهترین استودیو سازنده بازی های نقش آفرینی دانست . هرچند در سال های اخیر استودیو لهستانی سی دی پروجکت رد رقیب اصلی آن ها در این زمینه است اما همچنان خالق بازی هایی مانند اسکایریم و فال اوت و استارفیلد که در راه است بهترین خاطرات را با بازی های نقش آفرینی رقم زده است . 

    بازی های دیگری مانند دووم ، وولفنشتاین ، دس آنرد و .. از ساخته های این غول بازی سازی است . 

    سال قبل با خبر خرید این شرکت توسط مایکروسافت بود که جامعه گیم همگی در شوک بزرگی فرو رفتند که البته نشان از سرمایه گذاری بسیار زیاد مایکروسافت و برنامه های بزرگ آن ها در حوزه گیم دارد . 

     

    Naughty Dog

    Naughty Dog Logo1644328559

    ناتی داگ با خلق بازی هایی مانند The Last Of Us  و Uncharted و … نامش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین و معتبر ترین استودیو های بازی سازی مطرح کرده است . 

    خواندن
    15 بازی تک نفره که در حال ساخته شدن با Unreal Engine 5 هستند

    شاید ناتی داگ از تعداد عناوین کمتری نسبت به بقیه شرکت های بزرگ بازی سازی برخوردار باشد اما همگی اذعان دارند که کیفیت بی نظیری که بازی های آن ها ارائه میدهد در کمتر ساخته ی دیگری پیدا میشود . 

    نیل دراکمن که با خلق سری لست آف آس حالا یکی از برترین کارگردان های دنیای گیم است عضوی از ناتی داگ و یک وزنه ی بزرگ برای آن ها در رقابت با دیگر بازی سازان است . 

     

    Cap Com

    Capcom

    شرکت کپ کام از بازی سازان بزرگ و صد البته قدیمی و ریشه دار دنیای گیم است . این کمپانی بزرگ بازی سازی که عناوین بزرگ و مطرحی مانند رزیدنت ایول و دویل می کرای را خلق کرده است در سال های اخیر دچار افت و خیز های بسیاری بود . 

    تا چند سال پیش اشتباهاتی که کپ کام مرتکب شد داشت آن ها را تا مرز نابودی و فراموشی همیشگی پیش می برد اما خوش بختانه آن ها بازگشتی شکوه مندانه داشتند و با عرضه بازی هایی مانند ریمیک رزیدنت ایول دو و دویل می کرای پنج و بازی بی نظری مانند رزیدنت ایول ویلاج اعتبار از دست رفته را دوباره برگرداندند و حالا مورد احترام همه ی گیمر ها و منتقدین قرار دارند . 

     

    RockStar

    Rockstar Games Logo.svg

    راک استار را میتوان به عنوان سازنده ای شناخته شده که آثارش محبوب ترین بازی های دنیای ویدیوگیم اند معرفی کرد . حتی کسانی که تا به حال به سراغ بازی های ویدیویی نرفته اند هم نام سری جی تی ای به گوششان خورده و بعضا ممکن است آن را تجربه هم کرده باشند .

    سری جی تی ای ، مکس پین و رد دد ردمپشن از شناخته شده ترین آثار راک استار است . بازی هایی که همواره از بالا ترین نمرات نزد منتقدین و بیشترین رضایت کاربران برخوردارند . 

    راک استار از وسواس خاصی برای ساخت بازی هایش برخوردار است و زمان و هزینه ی زیادی برای بی نقص شدن آن ها میپردازد و همین وجه تمایز آن ها با بقیه شرکت های بازی سازی است . 

    خواندن
    15 تا از بهترین عناوین مستقل PS5 که باید تجربه کنید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها