• با وجودی که در حال حاضر عناوین تک نفرهXbox Series X به پای عناوین PS5 نمی‌رسند، اما در نوع خود جذابیت و ویژگی‌های خاصی دارند. با گذشتن دو سال و نیم پس از عرضه این کنسول، Xbox Series X عناوین تک نفره گوناگونی را شامل می‌شود که تقریبا هیچ کدام از آن‌ها، کمبود خاصی ندارند. 

    در این مقاله، ما قصد داریم ۱۵ مورد از بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X را با یکدیگر مرور کنیم.

    Ori and the Will of the Wisps

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    عنوان Ori and the Will of the Wisps جزو آن دسته از عناویتی است که هرگز دست از خودنمایی برنمی‌دارند. از دنیای شگفت انگیز آن و نحوه طراحی فوق‌العاده‌اش گرفته تا مکانیک‌های پیمایش سرتاسر نقشه و توانایی‌هایی که با پیشروی در طول بازی پیدا می‌کنید، این بازی کمبودی برایتان نمی‌گذارد.

    عنوان Will of the Wisps نقاط قوت بسیار زیادی دارد و برای طرفداران عناوینی مانند Metroidvania، تجربه آن به شدن لذت بخش خواهد بود.

    Psychonauts 2

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    معمولا زمانی که عناوین اول و دوم یک بازی با هم تفاوت و فاصله زیادی دارند، شکست بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد، اما بازی Psychonauts 2 در این مکرد به عنوان یک استثنا ظاهر شده است. این عنوان پلتفرمر که توسط استودیو Double Fine توسعه یافته است، ویژگی‌های بسیار جذابی راددرون خود جای می‌دهد.

    توسعه دهندگان در نسخه قبلی این بازی، کاراکترهای دوست داشتنی، دیالوگ‌های خاص و مقدمه‌ای جذاب گنجاندند، چیزی که رضایت طرفداران را به دنبال داشت. حال عنوان Psychonauts 2 با ترکیب این ویژگی‌ها، بهبود سیستم‌های بازی و ارتقای ویژگی‌های مبارزات و باس فایت‌ها، تجربه یکی از بهترین پلتفرمرهای سه بعدی را به شما انتقال می‌دهد.

    Ghostwire: Tokyo

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    استودیو Tango Gameworks با توسعه بازی Ghostwire: Tokyo گام بسیار بزرگی برداشت. البته برخی ممکن است استدلال کنند که این عنوان جهان باز، به هیچ عنوان نمی‌تواند به پای بازی‌های Evil Within برسد، اما با این وجود Ghostwire: Tokyo هنوز هم بازی بسیار ارزشمندی است که ارزش تجربه کردن را دارد.

    خواندن
    15 تا از برترین عناوینی که در نسل خود از گرافیک شگفت انگیزی برخوردار بودند

    دنیای باز از نظر گرافیکی خیره کننده است، مبارزات پر زرق و برق هستند و مکانیک‌های پیمایش جذاب هستند. عنوان Ghostwire: Tokyo چندین عنصر خاص را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا عنوانی جذای با گرافیکی منحصر به فرد ایجاد کند. توسعه دهندگان در پورت اخیر که ویژه ایکس باکس بود، کیفیت این بازی را بهبود دادند و چند ویژگی جدید به آن افزودند. تجربه این بازی به قطع به کسانی که هنوز وارد نیای آن نشده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

    Hi-Fi Rush

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    ممکن است به نظر شما ساختن عنوانی که دنیایی رنگارنگ و فانتزی دارد، آخرین چیزی باشد که استودیو The Evil Within به آن فکر می‌کند. با این وجود باید به شما اطلاع دهیم که این اتفاق افتاده و نتیجه آن، به وجود آمدن عنوان Hi-Fi Rush بوده است. این بازی که در سبک اکشن طراحی شده است، دنیایی جذاب، مبارزه‌های اعتیادآور، گیم پلی سرشار از خلاقیت، شخصیت‌های دوست داشتنی و داستان درگیر کننده است.

    این موضوع که بازی Hi-Fi Rush حتی در سال 2023 به عنوان یکی از بهترین بازی های سال رتبه بندی شده است نیز، به خوبی گویای عملکرد فوق العاده توسعه دهندگان در ساخت آن است.

    Cuphead

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    این بازی کلاسیک استودیو MDHR مدتی است که ارتبط خود را به خوبی با Xbox حفظ کرده است، بنابراین به نظر منطقی می‌آید که آن را یکی از بهترین تجربیات انفرادی بدانیم که می‌توانید در این کنسول تجربه کنید. عنوان Cuphead و DLC آن که The Delicious Last Course نام دارد، نمونه‌های برجسته‌ای از تبدیل صحیح خلاقیت به بازی‌های ویدیویی هستند.

    از سبک گرافیکی خاص و انیمیشن‌های این بازی‌ها گرفته تا باس فایت‌های چالش برانگیز، عنوان Cuphead ویژگی‌های جذاب بسیاری را درون خود جای می‌دهد.

    Gears 5

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    بدیهی است که عناوین Gears of War بیشتر بر پایه حالت چند نفره خود استوار بوده است، اما این موضوع به معنای نبود بخش تکنفره و جذاب نخواهد بود. به همین دلیل است که حالت تک نفره عنوان Gears 5، جزو عناوینی است که قطعا ارزش تجربه کردن را دارد.

    خواندن
    بهترین بازی‌ های ios در سال 2022

    این عنوان با ساختار نیمه باز خود و معرفی مکانیک‌های مخفی کاری، زمینه را برای آینده این مجموعه فراهم کرده و در عین حال عنوان اکشن و شوتری رادبه وجود می‌آورد که سری Gears همیشه به آن معروف بوده است. هم بازی Gears 5 و هم DLC آن یعنی Hivebusters، از بهترین پیشنهاداتی است که می‌توان به صاحبان Xbox کرد.

    Forza Horizon 5

    بهترین عناوین تک نفره Xbox Series X

    باز هم می‌گوییم که برخی عناوین مانند عنوان Forza Horizon 5 به شدت به سمت جنبه‌های چند نفره خود متمایل می‌شوند، اگرچه این موضوع باعث نابود شدن بخش تک نفره نمی‌شود. توسعه دهندگان در این نسخه از بازی، طراحی گسترده نقشه مکزیک را هدف قرار داده‌اند.

    فرقی نمی‌کند در حال رانندگی بی‌هدف در طول نقشه باشید، خودروهای خود را تقویت کنید، در رویدادها مسابقه دهید و یا به دنبال انجام فعالیت‌های جانبی فراوان که در سراسر نقشه پراکنده شده‌اند باشید، عنوان Forza Horizon 5 هرگز از شاهکاری بی‌نظیر فاصله نمی‌گیرد.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها