• برای کسانی که میخواهد بازی سازی را یاد بگیرند با توجه به نوپا بودن این هنر و نبود منابع کافی و البته سخت بودن بیش از حد بازی سازی و سوالات زیاد در ابتدای کار پیدا کردن منابع برای یادگیری یکی از پر چالش ترین کار هایی است که باید انجام دهند.

    حال در این مقاله قصد داریم تا با معرفی پنج تا از بهترین منابع یادگیری بازی سازی به شما در این مسیر کمک کنیم. با ما همراه باشید.

    Brackeys

    57Fa104C Cf6C 4100 Bb6A 2Abb3Bcc1E8F

    کانال یوتیوب Brackeys  از بهترین منابع برای یادگیری بازی سازی است که اگر از خیلی بازی ساز ها سوال کنید احتمالا اولین چیزی که به شما معرفی میکنند Brackeys است. 

    این کانال البته هم اکنون دیگر فعالیت خاصی ندارد اما سال های زیادی را در خصوص آموزش بازی سازی صرف کرده است و یکی از غنی ترین منابع یونیتی و سی شارپ و .. را در پلی لیست های این کانال میتوانید پیدا کنید .

    Game Maker Toolkit

    Mark Brown

    کانال یوتیوب Game Maker Toolkit برای کسانی که بیشتر به حوزه گیم دیزاین علاقه مندند کمک میکند . Game Maker Toolkit بر خلاف کانال قبلی که عمده تمرکزش بر روی مباحث حوزه یونیتی و فنی بود بیشتر بر روی دیزاین در حوزه بازی سازی تمرکز میکند و البته در حوزه فنی هم هر جا نیاز باشد به خوبی دست شما را میکیرد . در مجموع باید گفت Game Maker Toolkit  از بهترین منابع برای یادگیری بازی سازی بسیار خوبی است که میتواند در راه پر ماجرای شما کمکتان کند .

    طاها گیم آکادمی

    Unnamed

    کانال یوتیوب طاها گیم آکادمی از منابع یادگیری بازی سازی فارسی است که به خوبی مباحث مختلف بازی سازی از جمله دیزاین را به شما آموزش میدهد.

    این کانال از معدود منابع خوب یادگیری بازی سازی در این زمینه به زبان فارسی است و البته که رویداد های مهم این حوزه در ایران و نحوه فعالیت در بازار بازی های ویدیویی در ایران را هم به خوبی برای مخاطبان شرح میدهند که از مزایای این کانال است.

    خواندن
    سند طراحی بازی

    آنریل آکادمی

    Channels4 Profile

    اگر قصد یادگیری موتور بازی سازی آنریل را به طور تخصصی دارید و دنیال منبع خوب فارسی یادگیری بازی سازی میگردید باید گفت کانال یوتیوب آنریل آکادمی از بهترین و حرفه ای ترین ها در این حوزه است که به خوبی نیاز شما را به این مورد بر طرف خواهد کرد.

    آنریل آکادمی ویدیو های زیادی در حوزه بازی سازی با موتور آنریل دارد و اطلاعات غنی ای را در اختیار شما قرار میدهد و حتی اگر قصد دارید تا از آنریل برای مقاصد دیگری به جز بازی سازی استفاده کنید باز هم منبع بسیار خوب و کاملی است.

    بازی ساز باش

    Unnamed 1

    رسانه بازی ساز باش از منابع قدیمی یادگیری بازی سازی بوده است و به نوعی چراغ این راه را در این هنر روشن کرده اند.

    بازی ساز باش یکی از کامل ترین منابع برای شروع یاد گیری بازی سازی است که با مراجعه به سایتشان میتوانید به دوره های رایگان و پولی زیادی در حوزه آموزش یونیتی و آنریل و ..  و هم چنین مقالات و محتوا های متعددی دست یابید.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها