• شخصیت اصلی در هر قصه کلیدی ترین و مهم ترین بخش داستان را ایفا میکند . حال اگر شما بتوانید به خوبی با آن ارتباط بگیرید و خودتان را به راحتی جایگزین آن کنید و حتی در بعضی مواقع از بودن در جایگاه آن شخصیت بیشتر از بودن در جایگاه خودتان لذت ببرید یعنی آن کاراکتر به خوبی توانسته آن چه را که نیاز بوده را فراهم کند . 

    شما با خوشحالی آن شخصیت در قصه خوشحال میشوید و با ناراحتی اش ناراحت . با ترسیدن او شما هم میترسید و برای بقا تلاش مضاعف میکنید و در واقع آن شخصیت ، شما هستید که در داستان پیش میروید . 

    داستان کاراکتر ها در دنیای گیم و قصه هایی که در بازی های ویدیویی نیز روایت میشود از اهمیت زیادی برخوردار است . چرا که این بار شما در نقش آ« شخصیت صرفا یک مخاطب منفعل نیستید و فاعلید و فعلیت دارید . بنابراین بسیار مهم است که بتوانید به خوبی با کاراکتر نقش اصلی ارتباط بگیرید . 

    در برخی بازی ها و اغلب بازی های نقش آفرینی شما خودتان کاراکتر خود را میسازید و به سلیقه خود آن را شخصی سازی میکنید . اما در بیشتر بازی های دیگر در نقش یک کاراکتر حاضر و آماده قرار میگیرید . 

    حال در این مطلب سعی شده تا با برخی از بهترین ، کاریزماتیک ترین و تاثیر گذارترین شخصیت های اصلی گیم آشنا شویم . 

     

    آرتور مورگان

    11Fb20B3D580405Cab7E1Faaeb53C70A

    دنیای غرب وحشی و یا به اصطلاح سینما وسترن ، همواره مستعد روایت قصه های بی نظیری بوده و این رویه هم چنان ادامه دارد . در سال 2018 راک استار با خلق شاهکاری به نام Red Dead Redemption 2 که یک بازی بی نقص از همه نظر بود نام یک کاراکتر را برای همیشه در یاد ها جاودانه کرد . آرتور مورگان !

    ما در نقش آرتور مورگان در یک دنیای وسترنی در جایگاه یک کابوی قرار میگیریم و قصه های مختلفی را تماشا میکنیم که اصلی ترین خط داستانی آن ساعت ها به طول می انجامد. 

    خواندن
    9 عنوان گرافیکی خیره کننده در بین بازی‌های ویدیویی

    تمامی نکات ریزی که باید در طراحی یک کابوی رعایت میشد در طراحی شخصیت آرتور مورگان رعایت شده بود . از لحاط تصویر آن چه که مشاهده میکردیم یک مرد تنومند با پوستی که آفتاب سوخته شده بود و لباس های معمولا گلی بود . با یک صدای خش دار و تواناییی خوب ارتباط با اسب ها و با محیط . حتی راه رفتن آرتور مورگان هم با تصوری که میتوان از یک کابوی داشت هماهنگ بود .

    ما در قصه ی آرتور با مردی طرف بودیم که قصد داشت از میان بدی ها خوبی بیافریند و در دنیایی مملو از بدی و پستی شرافت را معنا کند . این نمود هم  به خوبی در آرتور مورگان مشاهده میشد . 

    تمام کسانی که بازی را به اتمام رساندند برای همیشه با شنیدن نام آرتور مورگان خاطرات و حس های بی نظیری برایشان تداعی خواهد شد .

     

    کریتوس

    Pyvds6

    سال ها پیش برای اولین بار وقتی خدای جنگ را بازی کردم به خودم گفتم چقدر این کریتوس آدم بدی است . و واقعا هم بود . شما در بعضی جاهای بازی مجبور بودید انسان های بی گناه را در راه رسیدن به هدفتان سلاخی کنید و این چیزی نبود که از یک قهرمان که در قصه ها معمولا به نجات بی گناهان میپردازد انتظار رود .

    جلوتر که میرفتیم اوضاع بد تر میشد . وقتی با سرگذشت او آشنا میشدیم و گناهانش را میشناختیم که خود کریتوس هم آرزویش رهایی از عذاب وجدانش بود . 

    در واقع ما در سری خدای جنگ به خصوص سه گانه ی اول با خشن ترین و بی رحم ترین و سنگ دل ترین شخصیت دنیای بازی های ویدیویی همراه بودیم اما آن چه که عجیب بود این بود که ما با این شخصیت ارتباط میگرفتیم و عاشقش شده بودیم . 

    کریتوس انسانی که تبدیل به خدا شد . کسی که در راه خشم و انتقامش نه تنها خانواده اش ر ا قربانی کرد و پدر خود را سلاخی کرد . بلکه حتی کل دنیا را از بین برد و البته با وجود تمکام بی رحمی هایش آنقدر هنوز هم خوب بود که باز هم آن را از نو بسازد . 

    خواندن
    بهترین فرانچایز های دنیای گیم

     

    گرالت

    Tw3 Geralt Of Rivia Newest Render

    وقتی در باره گرگ سفید صحبت میکنیم . نگاه ها به او متفاوت است . چرا که هرکس به گونه خود با او ارتباط گرفته و به شیوه خود داستانش را پیش برده است . هر کس به نحو خود با پایان بازی مواجه شده و غمگین و یا خوشحال شده است . اما بازی در بیان برخی مسائل و به خصوص در بسیاری نکات شخصیت پردازی تجربه ای یکسان برای همه ی مخاطبان به ارمغان آورده است که باید هم همینطور بود . 

    شما با یک عنوان نقش آفرینی طرف هستید اما خبری از شخصی سازی کاراکتر به سلیقه ی خودتان نیست و در نقش گرالت به بازی میپردازید . 

    گرالت یک ویچر است ویچر ها از قدرت های به خصوص و توانایی استفاده از جادو ها برخوردارند . گرالت یکی از مشهور ترین آن هاست که به شکار هیولا ها در ازای دریافت پول میپردازد و به خاطر ویژگی های متمایزش با دیگر ویچر ها از شهرت بالایی برخوردار است و . او یک آدم کم حرف است که در شرایط بحرانی هم از تمرکز بسیار بالایی بهره مییبرد . توانایی او در مبارزه زبان زد همه است و در نبرد حتی با سرسخت ترین هیولا ها هم شکست نمیخورد . از هوش بالا و عکس العمل های مناسبی برخوردار است . 

    ظاهر او هم به نحوی طراحی شده که هر گیمری را عاشق خود کند . حال اگر بخواهید در دنیای بی نظیر بازی غرق شوید با قرار گرفتن در نقش گرالت به یکی از بهترین تجربه های گیمینگ خود خواهید پرداخت . 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها