• برای به اتمام رساندن بازی Elden Ring فوق العاده و البته بسیار سخت شما نیاز به اعصاب پولادین و البته 87 ساعت زمان نیاز دارید.

    بعد از اتمام بازی میتوان گفت شما از تمام احساسات مثل عصبانیت و ناراحتی و استرس رها می شوید. در این بازی امکان دارد در یک مرحله یا Boss Fight یک ساعت درگیر باشید.

    این بازی دنیای عجیب و غریب، زیبا و البته هر از گاهی وحشتانک و ترسناک دارد و می توان گفت دنیای بازی با سختی مراحل بازی را خاص و بسیار چالش برانگیز کرده است.

    Elden Ring کنجکاوی شما را افزایش می دهد و شما را جذب Boss Fight های عجیب و غریب و غول پیکر و جوایز خواهد کرد.

    در نقشه Elden Ring جزئیاتی برای کمک به شما مثل نشان دادن Side Quest ها و یا جاهای دیدنی (کشف کردنی) قرار ندارد و شما همه قسمت های بازی را خودتان باید کشف کنید.

    می توان گفت یکی از مشخصه های اصلی Elden Ring آزادی آن نامید. از اولین لحظه که وارد زمین اصلی بازی می شوید تا پایان بازی، شما آزادید همه جا بروید و با هر جانور، روح، انسان و یا هر چیزی که در بازی قرار دارد بجنگید. 

    یادتان باشد قدرت و لول دشمنان مثل بقیه بازی های مشابه نمایش داده نمی شود و به دلیل بزرگی بازی و آزادی آن احتمال آن که اشتباهی سراغ یک Boss Fight یا یک دشمن لول بالا و سخت بروید زیاد است.

     

    Elden Ring Tip1
    Ss Ae44317E3Bd07B7690B4D62Cc5D0D1Df30367A91.0

    چندین امکانات و ویژگی های جدید در Elden Ring می بینیم که در بقیه بازی های مشابه دیده نمی شوند، مثل مخفیانه از جاهایی گذر کنیم و یا از پشت کار حریفمان را تمام کنیم، می توانیم بر روی اسب بجنگیم، می توانید یک ارتش کوچک از موجودات عجیب و غریب برای خود بسازید و آنها را برای کمک به خود صدا کنید تا برای شما بجنگند و در نهایت مثل سری بازی های Witcher بر روی اسلحه های خود چندین قدرت نصب کنید تا قوی تر شوند.

    خواندن
    معرفی 15 تا از سخت ترین بازی‌های سال 2022

    در Elden Ring شکست باید برایتان قابل تحمل باشد، وگرنه نمی توانید بازی را تا آخر بازی کنید مخصوصاً که هیچ نشانی از سختی مراحل یا Boss Fight ها در بازی نیست و احتمال اینکه سراغ بدترین موجودات در بازی بروید زیاد است.

    یکی از زیبایی ها و عجایب دیگر این بازی اینست که اصلاً بازی قابل پیش بینی نیست و شما نمی توانید تشخیص دهید که ممکن است در یک قسمت بخصوص از بازی با چه چیزی مواجه خواهید شد و یا حتی از کجا به شما حمله خواهند کرد.

    در این بازی اگر صبر، حوصله و تحمل شکست را داشته باشید، بازی Elden Ring برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود و تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد شد.

    Elden Ring از IGN نمره 10 از 10 را گرفته و یکی از بهترین بازی های امسال است.

    حتما نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید و اگر بازی را دوست دارید نقد و بررسی کنیم حتما در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Elden Ring Review 900X506 1
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تازه ترین ها