• بازی Escape Academy یک بازی جذاب و سرگرم کننده ی شبیه ساز اتاق فرار است که تجربه ای مناسب و هیجان انگیز را برای مخاطبانش به ارمغان می آورد. با بررسی این بازی همراه ورنا پلاس باشید.

    بازی Escape Academy به خوبی توانسته تا تجربه ای که از یک اتاق فرار برای شما ایجاد میشود را شبیه سازی کند.

    اگر طرفدار اتاق فرار هستید و این یکی از تفریحات شما و دوستانتان است باید به شما نوید این را بدهم که بازی Escape Academy به خوبی توانسته تا این سرگرمی جذاب را در قالب ویدیو گیم برای شما فراهم کند.

    اگر هم نمیدانید اتاق فرار دقیقا چیست باید بگویم که اتاق فرار ها سرگرمی تقریبا جدیدی هستند که در آن شما معمولا به گروهی از دوستانتان به مکانی که لوکیشن آن اتاق فرار است میروید و باید در طی زمانی مشخص بتوانید معما ها را حل کنید تا بتوانید از آن جا فرار کنید و پیروز بازی شوید. 

    این اتاق فرار ها که در کشور خودمان هم تعداد زیادی از آن ها وجود دارد با اضافه کردن آیتم های هیجان انگیز و گاها ترسناک سعی میکنند تا تجربه ای به یاد ماندنی برای شما به ارمغان بیاورند.

    حالا بازی Escape Academy به خوبی توانسته تا این تجربه را در قالب یک بازی ویدیویی جذاب به شما ارائه دهد.

    بازی Escape Academy دو بخش تک نفره و چند نفره دارد که در بخش تک نفره باید تنهایی به حل معما ها و پیش روی در بازی بپردازید و با چینش معما های مناسب و چالش برانگیز و البته آیتم زمان برای حل کردن آن ها توجه صد درصدی شما را به خود معطوف میکند و یک تجربه ی سرگرم کننده را فراهم میکند.

    Escape Academy
    Escape Academy Outside
    Lab 08.0

    معماهای بازی Escape Academy به خوبی طراحی شده اند و علاوه بر این چالش برانگیز و جذاب کار شده اند به هبچ وجه خسته کنند و حوصله سر بر نخواهند بود و اتفاقا بازی به عنوان یک بازی معمایی و حل پازل یک گیم پلی نسبتا سریع را در اختیارتان قرار میدهد.

    گرافیک بازی برای این بازی کاملا مناسب و خوب کار شده و در طول بازی و حل معما ها از قرار گرفتن در چنین محیط هایی لذت خواهید برد.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی After Us

    صداگذاری و موسیقی هم که در بازی Escape Academy نقش پررنگی دارند مناسب و خوب عمل کرده اند و نقص خاصی را نشان نمی دهند.

    بازی Escape Academy اما همانطور که قابل حدس بود بیش تر یک عنوان چند نفره است تا یک نفره چرا که خود اتاق های فرار هم معمولا برای تجرب هی بازی تعداد را دو نفر به بالا اعلام میکنند.

    در بازی هم به همین ترتیب است و بخش چند نفره به شدت جذاب تر و سگزم کننده تر از بخش تک نفره است.

    چالش حل معما ها با کاربران دیگر و تعامل با آن ها و هیجانی که در طول بازی کسب می کنید واقعا لذت بخش است و یک تجربه گیمینگ خوب محسوب میشود.

    اگر به دنبال یک بازی چند نفره برای تجربه با دوستان خود هستید و یا حتی اگر به دنبال این هستید تا در یک بازی اجتماعی با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید و بتوانید یک جمع دوستانه را تجربه کنید باید بگویم بازی Escape Academy یک بازی مناسب و درگیر کننده و صد البته یک عنوان فان و سرگرم کننده است که از تجربه  آن لذت خواهید برد.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Escape Academy Video 6Bf2S
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: نقد و بررسی بازی منطقه آلوده | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها