• بازی Genshin Impact با تبلیغات گسترده و با توجه به رایگان بودن و انتشار برای اکثر پلتفرم ها این روز ها توانسته تا مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند . با ما با نقد و بررسی بازی همراه باشید . 

    اولین چیزی که در بازی توجه شما را به خودش جلب میکند گرافیک بسیار خوب و چشم نواز آن است . بازی در جهانی که به سبک دنیاهای انیمه خلق شده است جریان دارد و بیش از هرچیزی شما را یاد انیمه ها خواهد انداخت . 

    گرافیک هنری بازی بسیار زیبا ست و با یک جهان مملو از رنگ و دنیایی جذاب طرف هستیم . داشتن این چنین بازی ای حتی با وجود سنگین بودن بر روی گوشی های موبایل اما توجه اکثر موبایل گیمر ها را به خود جلب کرده است . 

    داستان بازی درباره خواهر و برادری دوقلوست که به جهان های متفاوت سفر میکنند . اما با ورود به جهان بازی یک موجود قدرتمند یکی از قل ها را با خود میبرد و زندانی میکند . شما در نقش خواهر یا برادر به انتخاب خودتان به هوش می آیید و در راه پیدا کردن خواهر یا برادرتان و مقابله ی دوباره با آن موجود درگیر ماجراجویی های بسیاری در دنیای بزرگ بازی خواهید شد .

    بازی از هر نظر سعی کرده تا با همه سنسن ارتباط برقرار کند و با این که با یک بازی نقش آفرینی جهان باز طرف هستیم اما میشود به آن به عنوان یک بازی کژوال همه پسند نگاه کرد . 

    این دیدگاه در تمام طول بازی و همه ی عناصر آن وجود دارد . بازی از نظر گرافیکی از بچه های کوچک تا گیمر های بزرگسال را سر ذوق آورده است . از نظر داستان هم با یک داستان کاملا سطحی و شخصیت پردازی های کاملا قابل پیش بینی طرف هستیم و انتظار دیگری هم از این بازی نمی رفت . 

    خواندن
    نقد و بررسی Resident Evil ReVerse

    اما این موضوع و داستان نه چندان درگیر کننده اش با توجه به محتوای طولانی بازی میتواند مخاطب را خسته کند و بازی را دچار تکرار و زنندگی کند . 

     

    Genshin Impact 1651091871014
    50272117098 4902E671B7 K.0
    Genshin Impact Screens 01
    Genshin Impact Primogems Header
    Genshin Impact Censors Taiwan And Hong Kong 1602066391872

    بازی از نظر گیم پلی باید گفت بسیار خوب عمل کرده است . ما با مبارزاتی روان و زیبا و سرگرم کننده در  طول بازی طرف هستیم که کاملا مخاطب را درگیر میکنند . البته باید گفت به هیچ عنوان انتظار مبارزاتی چالش برانگیز را نداشته باشید . دشمنان به دسادگی از پای در خواهند آمد و شما را دچار درد سر نمیکنند . 

    این هم از نمود های دیگر همان موضوع است که در بالا به آن اشاره شد . بازی برای همه ی مخاطبین ساخته شده پس به هیچ وجه با یک گیم پلی چالشی طرف نیستیم اما این موضوع در طول بازی کاملا بازی را به یک عنوان خسته کننده تبدیل میکند . به خصوص زمانی که متوجه میشویم که تنوع مراحل هم در بازی بسیار پایین است و از یک سری کوئست های همیشگی و تکراری بهره میبرد . اما درکل باید گفت بازی در این قسمت میتواند از پس سرگرم کردن مخاطب خود بر بیاید .

    موسیقی بازی تقریبا به شاهکار نزدیک است و شما از شنیدن آن ها نهایت لذت را خواهید برد صدا گذاری هم در بازی بی نقص کار شده به خصوص در نسخه ژاپنی بازی صدا گذاری زیبا و لذت بخش است . 

    مزیت مهم دیگری که Genshin Impact داراست این است که با توجه به این که با یک عنوان رایگان طرف هستیم اما نیازی نیست تا در بازی حتما خرج کنید تا بتوانید به مراحل بالا تر و ارتقا های بهتری دست پیدا کنید . هرچند که در بازی به خوبی امکان خرج کردن فراهم شده و از آن استقبال هم میشود اما بدون خرج پول هم میتوانید به پیش روی در جهان بازی ادامه دهید . 

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi Survivor

    Genshin Impact یک عنوان رایگان است که هرچند ضعف هایی هم دارد و توسعه آن به عنوان یک بازی همه پسند به بازی صدمات جدی ای وارد کرده است اما به خوبی از پس راضی کردن مخاطب و سرگرم کردنش بر می آید . بازی دارای جهانی واقعا زیبا و مملو از انسان ها و موجودات جذاب دیگر است و با مبارزات سرگرم کننده و پیشروی در داستان و ارتقا شخصیت اصلی و معتاد کردن شما برای به دست آوردن آیتم های مختلف و هم چنین حالت آنلاینی که حتی از کراس پلتفرم هم پشتیبانی میکند از بازی های رایگان منتشر شده ای است که تجربه ی آن میتواند لذت بخش باشد . 

    تریلر بازی

    Genshin Impact Golden Apple
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها