• بازی Horizon Forbidden West کلی امکانات و بهبود های جدید داشته است.

    مکانیک های بازی گسترده تر شده و کاراکترهای بازی از قبل بهبود پیدا کرده اند تا شما را بیشتر با بازی درگیر کنند.

    برای از بین بردن حیوانات رباتی کلی اسلحه ها و مواد منفجره جدید اضافه شده و حتی بعضی از اسلحه ها با مقداری جادو ادغام شده اند، که باعث جذابیت این نوع اسلحه ها شده است.

    در این نسخه بر روی داستان بیشتر کار شده و گرافیک بازی بسیار جذاب تر از سری قبل است. اگر با سرعت معمولی داستان بازی  و Side Missions های بازی را طی کنید، بازی در 32 ساعت به اتمام می رسد.

    استودیو گوریلا بعد از ساخت قسمت اول درس گرفت که باید بین داستان و جهان گردی و گیم پلی بازی تعادل ایجاد کند و اینبار توانست بهتر از قبل عمل کند.

    Gnedc8Chtrxnbtisphmfv3
    3Tm1Uv4K2L551

    در سری اول بازی، داستان بازی روایت جالبی نداشت و بعد از مدتی به دلیل روایت داستانی ضعیف بازی شما را از دلسرد می کرد، ولی در سری جدید دیگه شاهد این موضوع نخواهیم بود.

    در این بازی مثل قبل تمامی حیوانات ربات گونه نقاط ضعف خود را دارند و شما با اسکن کردن آنها می توانید نقطه ضعف ها را بیابید.

    بیشتر قسمت های Horizon Forbidden West مثل سری قبل به قوت خود باقی مانده است.

    Combat در سری اول بازی عالی بود و در سری دوم حتی بهتر و امکانات جذاب بیشتری هم به بازی اضافه شده که شما را از بازی کردن اصلا خسته نرکده و ساعت ها می توانید بازی کنید.

    از جذابیت های جدید این سری اضافه شدن چندین ربات جدید است که هیچ نقطه ضعفی ندارند و شما فقط آنها را می توانید با حمله مستقیم از پای دربیاورید، که این چند ربات باعث چالش بیش از اندازه در بازی می شود که یکی از نقطه قوت های بازی محسوب می شود.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی PUBG 2022

    خصوصیت جدید دیگر Horizon Forbidden West اضافه شدن قابلیت استفاده از Pulse یا همان اسکن کردن محیط است که در این سری قسمت هایی از ارتفاعات مثل انواع کوه ها و صخره ها را برای شما به صورت خط هایی زرد رنگ مشخص کرده و شما می توانید آنها را گرفته و بالا روید، که بازی این اجازه را به شما داده که خیلی راحت تر از قبل و با سرعتی زیاد از هر مانع یا صخره ای بالا روید و آزادانه تر عمل کنید.

    Horizon Forbidden West از IGN نمره 10/9 را گرفته است.

    پیشنهاد ما اینست که حتما Horizon Forbidden West را بازی کنید چون بسیار از قبل جذاب تر و چالش برانگیز تر شده است.

    حتما نظرات و پیشنهادهی خود را زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تیزر بازی

    Horizon Forbidden West
    پخش ویدیو
    Horizon Forbidden West Review 8
    Rpyns2M68Axks2Lfplc7T7 1200 80
    Horizon Forbidden West Ps5 Review

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه

    1. پینگ بک: با فروش 9 میلیون واحد از نسخه Horizon Forbidden West این فرنچایز در مجموع 32 میلیون از نسخه های خود را به فروش رسانده است | رسانه ورنا پلاس

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها