• بازی Thymesia یک بازی اکشن سوم شخص در سبک سولزلایک است که به صورت مستقل توسعه داده شده و میتواند هواداران بازی های سواز بورن را سرگرم کند. با نقد و بررسی این بازی همراه ما باشید .

    بار ها و بار ها نیم های مستقل ثابت کرده اند که برای خلق یک بازی خوب آن چه که بیش تر از همه نیاز است خلاقیت و هنر تیم سازنده است.

    حال یک استودیو کوچک به نام OverBorder سعی کرده تا با الهام از بازی های میازاکی و سبک سولزبورن که این روز ها بسیار در بین طرفداران محبوب شده ات یک بازی سرگرم کنده و خوب را تولید کنند و هرچند که اثر آن ها مشکلاتی دارد ولی باید گفت تا حد زیادی در کاری که قصد انجام دادن آن را داشتند موفق بوده اند .

    داستان بازی Thymesia درباره یک پزشک است که حافظه خودش را از دست میدهد و حال باید سعی کند تا خاطراتش را به دست آورد و بفهمد چه در این شهر میگذرد و چرا همه به بیماری طاعون مانند مبتلا شده اند.

    ایده اصلی داستان بازی بسیار خوب است و جذابیت این را دارد تا شما را به پای بازی بنشاند اما وقتی از یک بازی سولز بورن صحبت میکنیم باید داستان بازی آن قدر گیرا و جذاب باشد که شما تمام رنج بازی را تحمل کنید تا جواب سوالات و کنجکاوی هایتان را بگیرید.

    خواندن
    14 بازی با موضوع کاوش در فضا که در سال ۲۰۲۳ و پس از آن عرضه می‌شوند

    بازی اتمسفری شبیه به بلاد بورن را در خود دارد و این شاید برای هواداران بیشمار بلاد بوردن که به دنبال تجربه ای جدید میگردند خبر مناسبی باشد.

    گرافیک بازی از نظر بصری شما را راضی نگه میدارد و آن چنان از مشکلات فنی خبری نیست و این سطح از پیاده سازی برای یک تیم کوچک مستقل کاملا قابل قبول است.

    Thymesia 20220807163411 Scaled 1
    Ss 9Aa5A7E3818567986F657241Ae6B0Ff05E24Fb4D.1920X1080
    Ss 1D30Aa3651207Ff3Aca850Df3C4Bffcd075592E8.1920X1080
    Soulsborne Game Thymesia Getting Limited Time Demo Main
    Watermark 1660222959345 1200X675 1

    همانطور که گفته شد Thymesia یک اثر سولز بورن است و تمامی مکانیک های گیم پلی اش هم به دنبال این هستند تا به بهترین نحو حس بازی کردن یک بازی سولز بورن را به شما القا کنند.

    شما در بازی با سلاح خود توانایی حمله کردن و ضربه زدن به دشمنان را دارید و با یک چاقوی کوچک هم میتوانید ضربات آن ها را دفع کنید.

     قابلیت جای خالی دادن هم در بازی وجود دارد و با کمی پیش روی در بازی میبینید که بازی از نظرتجربه ی گیم پلی بسیار به عنوان Sekiro  شبیه است.

    همچنین بعد از این که دشمنان را از پای در میاورید و نوار سلامتی آن ها خالی میشود با یک نوار سبز رو به رو میشوید که باید با سلاح مخصوص تان که برای از بین بردن آن است سریعا این نوار سبز را هم خالی کنید وگرنه دوباره جان دشمنان پر میشود و این مکانیزم خود بازی را دچار هیجان زیاد تر و البته دردسر بیشتر برای از پای در آوردن دشمنان کرده است.

    باید گفت مجموعا Thymesia سبک مبارزات بسیار سریع و هیجا انگیزی را رائه میدهد که برای طرفداران بازی های سولز بورن سرگرم کننده خواهد بود.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Redfall

    همانند اکثر بازی های این سبک در Thymesia هم موسیقی فقط حین رسیدن به باس های اصلی نواخته میشود و به همین دلیل از تعداد قطعات موسیقی زیاد در بازی خبر نیست اما موسیقی های ساخته شده به خوبی با اتمسفر کلی بازی هماهنگ شده اند و کیفیت خوبی را دارند.

    هرچند بازی Thymesia از نولقصی هم برخوردار است اما باید گفت برای یک تیم مستقل کوچک دستاورد بزرگی محسوب میشود و میتواند طرفداران بازی های سولزبورن را برای مدت کوتاهی سرگرم کند و تبذیل به یک عنوان لذت بخش شود.

    ممنون دوست عزیز که تا آخر این مقاله را خواندید. جهت حمایت از تیم ما می توانید این مقاله را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

    می توانید رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Game Page Featured Thymesia Init
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها