• بازی Crossfire X یک بازی آنلاین چند نفر و داستانی است که زیاد جای تعریف ندارد. بازی نقشه ها و امکانات فراوانی دارد ولی تمامی آن ها با باگ و مشکلات زیادای به همراه است.

    مثلاً از مثال هایی که می توان زد سیستم شلیک و نشانه گیری آن است که اصلاً درست کار نمی کند درحالی که در بازی های شوتر این قسمت جزء اصلی ترین قسمت های بازی است.

    بازی مثل بازی Call of Duty: Warzone که در قسمت هایی شاهد بودیم که در تیم مقابل شما می توانستید در نقش زامبی باشید و با قابلیت های متفاوت انسان ها را شکار کنید. 

    در بازی Crossfire X هم از این نوع استفاده شده و می توانید در شکل یک بیگانه ترسناک در بیاید و به دنبال انسان ها بروید، مشکل اینجاست که هنگام انتخاب این تیم بیگانه بازی پر از باگ می شود و شما را اذیت می کند و البته کشتن شما بسیار سخت و شما با یکبار زدن انسان ها آن ها را می توانید به زامبی یا بیگانه تبدیل کنید که تعادل قدرت در بازی بین انسان ها و بیگانه ها متاسفانه رعایت نشده است.

    08D81503 493A 4218 9358 70D017D0Bee9

    قسمت چند نفره Crossfire X پر از باگ و لگ های متفاوت است و زیاد تعریف خاصی ندارد و بعد از مدتی بازی کردن شما را خسته می کند. حالت خریدنی بازی بسیار بازیکن را قوی می کند و امکانات زیادتری به دست آن می دهد به طوری که بازیکنی که حالت رایگان آن را بازی می کند باید خیلی بیشتر از حد معمول بازی کند تا بتواند به بازیکن حالت خریدنی برسد.

    در قسمت داستانی Crossfire X شاهد یک داستان ضعیف و عجب و غریب است که می توان داستان آن را راحت پیش بینی کنید.

    البته در سال ها بازی کردن شاهد بوده ایم که بازی های ضعیف در شروع عرضه بعد از مدتی با بروزرسانی های بیشتر کیفیت بازی را بهبود می دهند، پس می توانیم مطمئن باشیم که قسمت چند نفره بازی بعد از مدتی با بروزرسانی های آن بهتر شده و شاهد یک بازی با کیفیت تر باشیم.

    خواندن
    نقد و بررسی بازی Have a Nice Death

    Crossfire X به تازگی منتشر شده را فعلاً پیشنهاد نمی کنم تا اینکه بروزرسانی های آن از راه برسند و سازنده بازی را بهبود دهد. قسمت چند نفره بازی از IGN نمره 2 از 10 و قسمت داستانی آن نمره 3 از 10 را گرفته است.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    تریلر بازی

    Crossfire
    پخش ویدیو

    گیم پلی بازی

    Transportship Gr
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها