• DLC جذاب بازی Ghost of Tsushima که ماجرای جزیره Iki Island است کلی گیم پلی، داستان جدید و جذاب که محوریت آن گذشته جین ساکای است را تجربه می کنید.

    در ابتدا از این جزیره بگم. جزیره Iki Island در جنوب شرقی جزیره Tsushima و در نزدیکی ژاپن قرار دارد و تمامی مردم آنجا مجرم و قاتل هستند و از سامورایی ها متنفراند. 

    قبیله ای خاص از مغول ها این جزیره گرفته و اسم این قبیله مغولی The Eagle که معنی عقاب می دهد است و اسم رهبر خود را بر روی قبیله گذاشته اند. اما رهبر این قبیله یک زن است که به نظر جادوگر می آید چون بخشی از روستای داخل جزیره Tsushima و بیشتر مردم مناطق جزیره Iki را با ماده ای دیوانه کرده و حتی سربازان قبیله خودش را هم با این ماده خاص بسیار خشن تر کرده تا آن ها بدون تعللی حمله کنند و به فکر جانشان نباشند.

    شما بعد از باز کردن ACT دوم شخصیت Ghost به این ماموریت دسترسی خواهید داشت که با اسم سفری به گذشته آن را شروع می کنید که دلیل آن را جلوتر خواهیم گفت.

    بعد از رسیدن به سمت روستای جنوب شرقی Tsushima روستای مردم آن دیوانه شدند و هزیون می گویند و بعد از کمی در اطراف گشتن سربازان مغول می رسند و بعد از کشتن آنها و صحبت کردن با سربازی نصفه جان می فهمید که رهبری جدید در جزیره Iki قرار گرفته و قصد حمله ای جدید به جزیره Tsushima را دارد.

    شما تصمیم می گیرید که به این جزیره رفته و تا با این رهبر بجنگید، ولی مواج بودن دریا ها باعث می شود تا قایق جین ساکای غرق در دریا شود و شما بیهوش به جزیره می رسید که بعد توسط سربازان مغول دستگیر شده و با رهبر این قبیله آشنا می شوید.

    خواندن
    بررسی دموی بازی Final Fantasy 16

    در این سری به دلیل خوردن این ماده ای عجیب و دیوانه کننده شما به درون شخصیت جین ساکای سفر کرده و بیشتر با خاطرات و ترس های او آشنا می شوید.

    Ghost Of Tsushima Directors Cut Uncovers Sakai Clans Dark Past On Iki Island 3
    51323587647 0052F71205 H
    Maxresdefault

    نقشه جزیره Iki تقریباً بزرگ است و کلی جا برای گشتن و پیدا کردن مکان های مخفی و مقبره های مقدس و حتی مکان های برای مدیتیشن و نوشتن شعر در بازی وجود دارد که حسابی سرگرم کننده هستند.

    در بازی اینبار شما می توانید با اسب خود به سربازان مغولی زده و یا آنها را در جا کشته یا هوشیاری آنها را کاهش دهید تا با یک حرکت آنها را بکشید.

    در این DLC شما می توانید فلوت بنوازید و با نواختن آنها حیوانات اطراف خود را به سمت آهنگ جذب می کنید و بعد از اتمام آهنگ می توانید آنها را نوازش کنید که یکی دیگر از فعالیت های سرگرم کننده و در عین حال آرام بازی است.

    در بازی یک زره جذاب هم اضافه شده که با پوشیدن آن در زمان های Parry یا همان جا خالی دادن از حملات دشمنان می توانید کار آنها را یکسره کنید و سریعتر آنها را از پای در آورید.

    Memories Of Your Father Slice11
    2667
    51324328221 8Aec789605 H 1626878628131
    Ghost Of Tsushima 20200715121351 1595013341426 160W

    این DLC با اینکه خط داستانی جدید آن کوتاه است ولی دنیای آن پر از مکان های مخفی و زیبا و دیدنی است که کلی کار غیر از کشتن سربازان مغولی می توانید انجام دهید و در این DLC یکی دیگر از جذابیت های آن آشنا شدن بیشتر با شخصیت Jin Sakai است که باعث می شود بیشتر با او از قبل ارتباط بگیریم.

    این DLC از Gamespot نمره 8 از 10 را گرفته است.

    تریلر معرفی DLC بازی

    Ghost Of Tsushima Iki Island Dlcbanner
    پخش ویدیو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها