• امروزه بازار بازی های موبایلی در سرتاسر دنیا بسیار داغ است و با توجه به کمتر بودن هزینه ی ساخت و محدودیت دهای موجود در ساخت بازی های برزگ و صد البته بازدهی بسیار بالای این بازی ها به خصوص از نظر مالی در کشور ما هم بازی سازان زیادی روی به ساخت بازی های موبایلی برای مارکت داخلی کرده اند که برخی از آن ها با موفقیت های چشمگیری هم رو به رو شده است.

    حال در این مقاله قصد داریم تا پنج تا از پرفروش ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی ایرانی در مارکت کافه بازار را با یکدیگر بررسی کنیم.

    با ما تا آخر مقاله پرفروش ترین بازی های ایرانی اندرویدی همراه باشید.

    منچرز (منچ آنلاین )

    بازی ایرانی منچرز ساخته ی استودیو بازی سازی اینسایتل گیمز ، با یک ایده جذاب بازی رو میزی سنتی و پرطرفدار ایرانی یعنی منچ را این بار به صورت دیجیتالی به کاربران عرضه کرده است. کمتر ایرانی ای پیدا میشود که بازی منچ را نشناسد یا آن را تجربه نکرده باشد. 

    حال فرصت مناسبی است تا بتوانید این بازی را بر روی گوشی خود آن هم به صورت آنلاین همراه با دوستان و خانواده اتان تجربه کنید و یا با افراد دیگری در این بازی رقابت کنید و از تجربه ی آن لذت ببرید.

    بازی منچرز در مارکت کافه بازار بیش تر از سه میلیون بار نصب شده و یکی از پرفروش ترین بازی های ایرانی موجود در این مارکت است .

    Quiz of Kings

    Do Photo Jwwoytxtarywxzzwgxwj

    بازی ایرانی Quiz of Kings  یکی از بازی های مشهور و مهیج موبایلی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . این بازی با الگو گیری از بسیاری از مسابقات تلویزیونی در قالب پرسش هایی در زمینه های مختلف اطلاعات عمومی کاربران را به چالش میکشد و آن ها را وارد رقابتی جذاب و مهیج با یکدیگر میکند .

    بازی Quiz of Kings  علاوه بر این که یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است ، اطلاعات عمومی کاربران را هم افزایش میدهد و باعث یادگیری موضوعات مختلفی برای کاربران میشود .

    خواندن
    15 تا از بهترین بازی‌ های VR که تجربه‌ای همه جانبه را ارائه می دهند

    Quiz of Kings  بیشتر از چهار میلیون بار در کافه بازار نصب شده است .

    گشت پلیس 2

    9Faf9B2A 87C7 455E B773 C4153Fbe8769

    بازی ماشینی گشت پلیس 2 ساخته ی استودیو هنر نور و حرکت یکی دیگر از بازی های پر مخاطب ایرانی است که توانسته با کیفیت خوبی که در بین بازی های ماشینی ایرانی ارائه میدهد مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند . این بازی شما را در نقش پلیس های شهری قرار میدهد که باید خلافکاران را دستگیر کنند و جلوی آن ها بایستند . بازی با شبیه سازی خوب ماشین ها و قابلیت خوب شخصی سازی که ارائه میدهد و هم چنین طراحی خوب فضای شهر و جاده ها مورد استقبال بازی دوستان قرار گرفته است .

    این بازی بیشتر از پنج میلیون دانلود را در کافه بازار داشته است .

    قطار شادی

    Unnamed 1

    بازی ایرانی قطار شادی ساخته استودیو رویاگران نرم افزار یکی از بازی ها یا بهتر بگوییم برنامه های خوب موبایلی است که کاربرد های فراوانی دارد. 

    این بازی که در سبک بازی های آموزشی قرار میگیرد به خوبی موضوعات مختلف مانند ریاضیات یا اعضای بدن را در قالب بازی به کودکان آموزش میدهد و میتواند برای کودکان هم بازی هم آموزش و یادگیری را به ارمغان بیاورد.

    قطار شادی در کافه بازار بیشتر از پنج میلیون بار نصب شده است.

    آمیرزا

    Unnamed

    بازی ایرانی آمیرزا یکی از شناخته شده ترین بازی های موبایلی است که خیل زیادی از مخاطبان در رده سنی های مختلف به تجربه ی آن میپردازند.

    این بازی که در سبک کلمات و جورچین است از شما میخواهد تا کلمات به هم ریخته را حدس بزنید و مراحل را پیش ببرید . بازی بیش از هشتصد مرحله دارد و به خوبی از پس سرگرم کردن مخاطب بر می آید.

    آمیرزا در کافه بازار بالای ده میلیون دانلود را تجربه کرده است.

    مرسی که تا آخر مقاله را مطالعه کردید. حتما نظرات خود را در زیر همین مقاله برای ما بنویسید.

    خواندن
    بازی های آنلاین و رایگان کامپیوتر

    رسانه ما را هم در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها