• بازی‌هایی که ترکیبی از اکشن و هک اند اسلش هستند، همواره به شما امکان دسترسی به تعداد بسیاری از انواع سلاح‌های دستی را می‌دهند که این سلاح‌ها می‌توانند مواردی مانند شمشیر و یا چاقو باشند. استفاده از سلاح‌های دستی نیاز کمتری به تمرکز دارد و به جای آن، شما را وادار به اعمال خشونت آمیز می‌کند. 

    در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ تا از برترین بازی‎‌ های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند، نگاهی بیندازیم.

    Dying Light 2 Stay Human

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    دنبال‌ای که استودیو 2015 Techland در قالب بازی Dying Light 2 Stay Human عرضه کرد، بیشتر به دلیل ویژگی‌های پارکور اول شخص هود مورد ستایش طرفداران قرار گرفته است، اما با این وجود نمی‌توان نبردهای تن به تن آن را نادیده گرفت. در این بازی پسا آخرالزمانی، رویارویی با زامبی‌ها و انواع موجودات ویرانگر یکی از مهم ترین ویژگی‌های گیم پلی را تشکیل می‌دهد.

    به همین دلیل توسعه دهندگان از نظر تنوع سلاح‌های دستی، در این بازی کمبودی نگذاشته‌اند و از باتوم گرفته تا انواع چاقو و تبر، سلاح‌های گوناگونی را در طول بازی پیوا خواهید کرد. مبارزه‌های بازی Dying Light 2 Stay Human بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند.

    Dead Island 2

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    چندی پیش استودیو Deep Silver عنوان جدید زامبی محور خود با نام Dead Island 2 را منتشر کرد. این بازی که در نسخه‌ای آخرالزمانی و ویران شده شکل می‌گیرد، بازیکنان را درگیر مبارزه‌های خونین و تن به تن با انواع زامبی‌های خطرناک می‌کند. به دلیل تنوع مبارزات، خیابان‌های Dead Island 2 انبوهی از سلاح‌ها را درون خود جای داده‌اند که از آن‌ها می‌توان به آچار شلاقی، قیچی‌های تیز و بُرنده و شمشیرهای کاتانا اشاره کرد.

    جلوه‌های گرافیکی این بازی شامل افکت‌های پاشیدن خون، جدا شدن اعضای بدن زامبی‌ها، تکه تکه شدن مغزشان و … باعث هیجان انگیز تر شدن تجربه هک اند اسلش در این بازی شده است.

    Dead Rising 2

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    برای زنده ماندن از دست انبوهی از زامبی‌های گرسنه در Dead Rising 2 که گاهی اوقات در گروه‌های هزاران نفری به سمت شما حمله ور می‌شوند، بازیکن اصلی بازی چاک گرین می‌تواند اشیا معمولی‌ای را که در اطراف خود پیدا می‌کند را با یکدیگر ترکیب کرده و سلاحی خلاقانه پدید آورد.

    خواندن
    15 تا از بهترین مراحل سری Hitman World Of Assassination Trilogy

    به طور مثال با چسباندن یک قمه به هلیکوپتر اسباب‌ بازی، می‌توان نوعی سلاح کشنده به نام هلی‌بلید را ایجاد کرد، سلاحی که می‌تواند در نبرد با زامبی‌ها بسیار موثر باشد. حتی امکان ترکیب سلاح‌ها با وسایل نقلیه را نیز خواهید داشت و به این ترتیب، می‌توانید انواع ماشین‌های مرگ را طراحی کنید.

    State of Decay 2: Juggernaut Edition

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    بازی شبیه ساز بقا و زامبی محور State of Decay 2: Juggernaut Edition، بیشترین تمرکز را بر روی شیوه زندگی پس از جهانی شدن حملات زامبی‌ها در جامعه دارد.

    جست‌وجو برای یافتن غذا، جمع کردن منابع مورد نیاز به کمک سایر بازماندگان، کمک به ساختن یک جامعه کوچک و دفاع کردن از پایگاه خود در برابر حملات زامبی‌ها، از مهم ترین کارهایی است که در طول تجربه بازی State of Decay 2 انجام می‌دهید.

    از آن جایی که تعداد نسبتا زیادی از زامبی‌ها همواره در گوشه و کنار نقشه کمین کرده‌اند و هر لحظه ممکن است به حمله آنان گرفتار شوید، همواره امکان انجام مبارزه‌های تن به تن در طول بازی وجود دارد. با وجودی که سلاح‌های گرم ممکن است کارتان را راحت تر کند، استفاده از سلاح‌های دستی گوناگون، هیجان مبارزات را افزایش می‌دهد.

    Days Gone

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    دنیای ویران شده و آخرالزمانی Days Gone، ویژگی‌های زیادی دارد که بلافاصله عاشقشان خواهید شد. طراحی گیم پلی این بازی چنان به خوبی پیاده سازی شده است که حتی با گذشت چهار سال از زمان انتشار، هنوز هم روند این بازی در بین دیگر بازی‌ها منحصر به فرد است.

    از آن جایی که این بازی عنوانی آخرالزمانی است، اشیای تکه تکه شده زیادی در اطراف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید با دشمنان بجنگید. اگر آموزش‌های بازی را دیده باشید و از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از همین اشیا سلاح‌های با دوامی بسازید که تا مدت‌ها کارایی داشته باشند. به همین دلیل حتی بدترین و بی مصرف ترین اشیا هم، می‌توانند به سلاحی کاربردی تبدیل شوند.

    خواندن
    بهترین کاراکتر های نقش اصلی در بازی ها

    The Last of Us: Part One

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    قسمت اول این بازی، شامل تمرکز بیشتری بر نبردهای تن به تن نسبت به قسمت دوم آن بود. ریمیک این بازی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، شامل انیمیشن‌های شخصیتی بازسازی شده، هوش مصنوعی باهوش تر و المان‌های مخفی کاری بهبود یافته بود. البته می‌توان از المان‌های مخفی کاری و مبارزه‌های مخفیانه این بای صرف نظر کرد، هر چند استفاده از این المان‌ها می‌توانست به خوبی زمانتان را صرف جویی کند.

    با وجودی که متاسفانه ویژگی جاخالی دادن از قسمت دوم در این بای گنجانده نشده است، اما ویژگی‌های اکشن مبتنی بر سلاح‌های دستی و مبارزات تن به تن به قوت خود باقی مانده‌اند و باعث هیجان انگیز تر شدن روند بازی شده‌اند.

    Killing Floor 2

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    می‌توان گفت بازی Killing Floor 2 در دنیایی که تنها بر پایه کشتار است اتفاق می‌افتد، زیرا در هر دقیقه صدها تکه جدا شده از بدن دشمنان به سمت شما پرتاب می‌شود! مجموعه سلاح‌های دستی این بازی باعث می‌شود راه‌های متنوع و متعددی برای شکست دادن دشمنان به وجود آید.

    از کاتاناها و شمشیرهای معمولی گرفته تا آیتم‌های غیرمعمول‌تری مانند سنگ شکن، تفنگ ساچمه‌ای پتکی که به نام پولورایزر شناخته می‌شود، اره‌های کشنده و بسیاری از موارد دیگر، توسعه دهندگان کمبودی از نظر سلاح‌ها در این بازی نگذاشته‌اند. در این بین سلاحی مانند zweihandler حتی با وجود ارزان بودن هم می‌تواند به بهترین سلاح بازی تبدیل شود و زمانی که آن را با مهارت خود ترکیب کنید، عملا به یک ماشین کشتار تبدیل می‌شوید.

    Lollipop Chainsaw

    بازی Lollipop Chainsaw که توسط استودیو Grasshopper Manufacture توسعه یافته است، بازیکنان را در قالب شخصیتی به نام جولیت استارلینگ قرار می‌دهد. جولیت یک شکارچی زامبی به حساب می‌آید، کسی که با اره برقی خاص خود، به یک زامبی کش بزرگ بدل شده است.

    مهارت جولیت در کشتن زامبی‌ها و به جا گذاشتن صدها جسد پشت سر خود، باعث شده تا بتواند هر طور شده از پس خود برآید. در این بین، بازیکنان در کنار جنگ با زامبی‌ها، امکان ارتقا اره برقی او را خواهند داشت. می‌توانید به اره برقی او یک نارنجک انداز متصل کنید، آن را با یک موشک انداز تجهیز کنید، سلاح‌های تیز و کشنده را به آن متصل کنید و به بسیاری از روش‌های دیگر، آن را برای نبردهای گوناگون آماده کنید.

    خواندن
    15 بازی تک نفره که در حال ساخته شدن با Unreal Engine 5 هستند

    Zombie Army 4: Dead War

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    روند بازی Zombie Army 4: Dead War در زمانی اتفاق می‌افتد که بشر گرفتار تکنولوژی‌ها و کشتارهای هیتلر شده است. نیروهای گوناگون به کمک سلاح‌های قدرتمند و شیمیایی هیتلر، در حال جنگ برای پیروزی هستند. در این بین، بازی به شما هم امکان استفاده از این سلاح‌ها را می‌دهد.

    به عنوان مثال، سلاح Electrical Fist نوعی سلاح قدرتمند است که قادر است دشمنان را با جریان الکتریکی خود بیهوش کند. مثالی دیگر سلاح Diving Blast نام دارد که با استفاده از شوک موج دار خود، می‌تواند دشمنان را به زمین بکوباند. با استفاده از این سلاح‌های قدرتمند، شما وظیفه دارید با دشمنان مبارزه کرده و از پیشروی آنان جلوگیری کنید.

    Hellblade: Senua’s Sacrifice

    ۱۰ تا از برترین بازی‎‌های ترسناک که عناصر و المان‌ای هک اند اسلش را درون خود جای داده‌اند

    این بازی تنها یک عنوان ترسناک معمولی نیست. بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به جای استفاده از المان‌های همیشگی سلک ترسناک، از ترس روانشناختی استفاده می‌کند، چیزی که می‌تواند مو را به تنتان سیخ کند! روند این بازی ماجراجویی‌های اکشن Ninja Theory را در قلمرو ترس روانشناختی به تصویر می‌کشد.

    جدای از المان‌های ترسناک این بازی، مبارزه‌های هک اند اسلش آن نیز می‌تواند بسیار هیجان‌ انگیز باشد. قابلیت‌های گوناگونی که در این بازی جای گرفته‌اند، به جذابیت مبارزات تن به تن کمک می‌کنند. همچنین در طول بازی امکان ترکیب حملات سنگین و سبک را خواهید داشت تا بتوانید سریع تر دشمنان را از سر راه خود بردارید.

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها