• دنیای ویدیو گیم مدت‌هاست که با عرضه عناوین جذاب، طرفداران بسیاری پیدا کرده که برای زمان‌های طولانی به آن پایبند مانده‌اند. سبک‌های انگشت شماری که در ابتدا وجود داشتند نیز تحت تاثیر همین مورد، شاخه شاخه شده و هر کدام باعث به وجود آمدن عناوین جدیدتری شدند. 

    در اولین مقاله از سری مقالات آندریتد پلاس سراغ چند عنوان از همین بازی‌ها رفته‌ایم، عناوینی که با وجود این که زیاد نامی از آن‌ها برده نمی‌شود، اما حرف زیادی برای گفتن دارند.

    Raid Shadow Legends

    Raid4 Gp Mob

    سرزمین تلریا به خطر افتاده است. دشمنان به همراه اربابان خود بر محیط آن سایه انداخته‌اند. تنها یک امید در برابر دشمنان ایستاده است: شما. شما کسی هستید که برای دفاع از سرزمین وقابله با دشمنان احضار شده است.

    در بازی Raid Shadow Legends شما باید دیگر قهرمانان را با خود متحد کرده و آن‌ها را در انواع مبارزات، اکنشافات اطراف سیاهچال، مبارزات با روسای قبیله‌ها و دیگر ماموریت‌های داستانی فرماندهی کنید. این بازی درون خود یک کمپین داستانی گسترده را با ویژگی‌های متنوع جای داده است. در طی تجربه Raid Shadow Legends شما امکان سفر به 12 مکان گوناگون را خواهید داشت تا در آن‌ها دشمنان را شکست دهید.

    این بازی از گیم‌ پلی PvP خوبی بهره می‌برد و یکی از بهترین تجربه‌ها را در سبک RPG به شما می‌دهد. مدیریت قبیله‌تان، به شما امکان تسلط بهتر بر اوضاع را می‌دهد و سفارشیی سازی مهارت‌ها، امکان انجام حملات با استراتژی بهتر را فراهم می‌سازد.

    نام: Raid Shadow Legends

    توسعه دهنده: Plarium

    پلتفرم‌ها: اندروید، iOS، مایکروسافت ویندوز، آیپد او اس، مک

    Enlisted

    Enl Opengraph 1

    بازی Enlisted یک عنوان شوتر است که روند آن در جنگ جهانی دوم واقع می‌شود. در این بازی، شما می‌توانید به عنوان رهبر تیم پیاده نظام، خدمه تانک یا خلبان هواپیما عمل کنید. تمام وسایل جنگی، لباس سربازها، ظاهر و قابلیت‌های وسایل نقلیه موجود در بازی کاملا مطابق با واقعیت‌های تاریخی است.

    خواندن
    آندریتد پلاس - قسمت دوم

    هر گردان متشکل از چندین سرباز است که می‌توان آن‌ها را آموزش داد، به سلاح‌ها و آیتم های جدید مجهز کرده و سپس وارد نبرد کرد. در طول نبردها شما به طور مستقیم هر سرباز را کنترل می‌کنید در حالی که سایر سربازان، توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و از دستورات شما اطاعت می‌کنند. در حین بازی می‌توانید بین سربازان جابجا شوید و اگر برخشی از تیم در محاصره دشمن گرفتار شد، با عوض کردن جای خود با سربازی دیگر در بخش آزاد، به نبرد ادامه دهید و محاصره را بشکنید.

    ده‌ها گردان با تخصص های مختلف به طور همزمان در نبردهای Enlisted شرکت می‌کنند. این امر حداکثر تراکم یک نبرد را تضمین می‌کند و در عین حال امکان پیروز شدن را به شدت بالا می‌برد. پیاده نظام، وسایل نقلیه زرهی و هواپیما با هم می‌جنگند و شما می‌توانید چندین نقش را تنها در یک مرحله بازی کردن فتح کنید.

    نام: Enlisted

    توسعه دهنده: Darkflow software

    پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری اس/ایکس،

    مایکروسافت ویندوز، GeForce Now

    World Of Tanks

    1920 X 1080 1

    بازی World of Tanks که رکند آن در اواسط قرن بیستم به وقوع می‌پیوندد، امکان شرکت در جنگ‌های مختلف را به شما می‌دهد. اما این بازی در سبک شوتر و یا عنوانی استراتژیک نیست، بلکه شما باید وظیفه خود را به عنوان خدمه تانک به انجام برسانید. در طول بازی شما کنترل بیش از 600 ماشین جنگی را بر عهده خواهید گرفت که با کمک آن‌ها، باید دشمنن را شکست داده و محاصره‌ها را بشکنید.

    روند بازی زمانی شکل واقع گرایانه‌تری به خود می‌گیرد که متوجه شوید انجام این بازی تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است. بازیکنان در دو دسته داخل یک نقشه پراکنده می‌شوند و مثل همیشه تنها یک قانون وجود دارد: بازماندگان برنده هستند. نقشه‌های بازی کاملا بر اساس محیط‌های قرن بیستم طراحی شده و شاهد حضور انواع ماشین‌های جنگی مانند شرمن‌، چرچیل، ببرها، و T 34 ها (که هرکدام دارای تاریخچه‌ای طولانی در میدان نبرد هستند) هستیم.

    خواندن
    آندریتد پلاس - قسمت سوم

    تیم توسعه دهنده علاوه بر این ماشین‌ها، تعدای از خودروهایی که طراحی شدند، ولی هرگز به مرحله ساخت نرسیدند را نیز در این بازی گنجانده است. این بازی در حال حاضر بیش از 160 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد.

    نام: World of Tanks

    توسعه دهنده: Wargaming Group Limited

    پلتفرم‌ها: Wargaming Group Limited

    رسانه ورنا پلاس را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    لغو پاسخ

    تازه ترین ها